بازدید 1315

انصارالله: مذاکرات تبادل اسرا احتمالا ماه‌ها به طول انجامد

انصارالله یمن اعلام کرد، مذاکراتی که درباره تبادل اسرا زیر نظر سازمان ملل در حال انجام است، ممکن است چند ماه به طول بکشد.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 08 February 2019

انصارالله یمن اعلام کرد، مذاکراتی که درباره تبادل اسرا زیر نظر سازمان ملل در حال انجام است، ممکن است چند ماه به طول بکشد.

به گزارش ایسنا، دولت مستعفی یمن و انصارالله طی دو دور مذاکرات در امان جزئیات روند تبادل اسرا را مورد بررسی قرار دادند که در ماه دسامبر به عنوان اقدامی برای اعتمادسازی در نخستین مذاکرات اصلی صلح در جنگ چهار ساله این کشور بر سر آن توافق کردند.

به نقل از روسیا الیوم، پس از مبادله یک فهرست اولیه از اسرا که طرفین مذاکرات صلح در سوئد آن را اجرایی کردند، شرکت‌کنندگان در این مذاکرات به دنبال فهرست نهایی اسرا هستند که شامل حدود ۱۵ هزار اسم است.

عبدالقادر المرتضی، مسؤول کمیته امور اسیران در جنبش انصارالله گفت، دولت مستعفی یمن از میان ۷۵۰۰ تن اسیر وابسته به انصارالله تنها یک دهم آن را تأیید می‌کند.

وی در حاشیه دور کنونی مذاکرات که از روز سه شنبه آغاز شده، افزود، در صورتی که طرف مقابل در موضع خود مبنی بر انکار وجود اسرا پافشاری کند، مذاکرات در این خصوص ماه‌ها طول خواهد کشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی