بازدید 2187

مسکو: کاراکاس درخواست کمک نظامی از روسیه نکرده است

رئیس بخش امور آمریکای لاتین در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، کاراکاس درخواست کمک نظامی از مسکو برای حل بحران کنونی ونزوئلا نکرده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 08 February 2019

رئیس بخش امور آمریکای لاتین در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، کاراکاس درخواست کمک نظامی از مسکو برای حل بحران کنونی ونزوئلا نکرده است.

به گزارش ایسنا، الکساندر شتینین، رئیس بخش امور آمریکای لاتین در وزارت خارجه روسیه تصریح کرد: ما درخواست‌هایی که شرکای استراتژیک ما مطرح کنند را مورد توجه قرار داده و با دقت بررسی می‌کنیم.

وی امروز (جمعه) در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار کرد: تنها رئیس‌جمهوری مشروع ونزوئلا نیکولاس مادورو است و ملت ونزوئلا به تنهایی می‌توانند درباره سرنوشت خود تصمیم بگیرند و مشخص کنند طبق قانون اساسی چه کسی رئیس‌جمهوری‌شان است.

شتینین تاکید کرد: مسکو از مذاکره با تمام سیاستمداران ونزوئلا استقبال می‌کند و آماده همکاری سازنده است و منافع ملت ونزوئلا را در راس تمام امور قرار می‌دهد.

ونزوئلا که ابتدا شاهد بحران اقتصادی بود بعد از اعلام خوآن گوآیدو، به عنوان رئیس‌جمهوری خودخوانده ونزوئلا در ۲۳ ژانویه شاهد بحران سیاسی نیز شده است. در پی این اقدام آمریکا و برخی کشورها گوآیدو را به عنوان رئیس‌جمهوری "موقت" به رسمیت شناختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل