بازدید 4033

برد 3گله تراکتور با مربی جدید و اولین گل ژاپنی لیگ‌!

کد خبر: ۸۷۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 06 February 2019

مصاف تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه یادگار امام تبریز با نتیجه سه بر صفر به سود تراکتورسازان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ‌برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با حساب سه بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید. نیمه اول این مسابقه، موقعیت حساسی نداشت و چند موقعیت نصفه و نیمه تراکتورسازی، باعث نشد تا در این نیمه گلی به ثمر برسد. اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و شاهد سه گل در این نیمه از از سوی تراکتورسازان بودیم.

در دقیقه ۵۰، اشکان دژاگه، موفق شد از ضربه آزاد چسبیده به محوطه جریمه حریف نهایت استفاده را بکند و با یک ضربه فنی دروازه تیم نفت مسجد سلیمان را باز کند. ۶دقیقه بعد، یعنی در دقیقه ۵۶، یوگا سوگیتا روی پاس گل مسعود شجاعی موفق شد دومین گل تراکتورسازی را به ثمر برساند و تبدیل اولین گلزن ژاپنی مسابقات لیگ‌برتر لقب بگیرد.

دقیقه ۶۷، باز هم روی پاس گل مسعود شجاعی، محمد حسینی مدافع نفت مسجد سلیمان دروازه خودی را به اشتباه باز می‌کند و سومین گل تراکتورسازی را در این بازی رقم می‌زند. در ادامه تلاش تراکتوری‌ها برای دوباره گشودن دروازه حریف ثمری نداشت تا تراکتورسازی در حضور هواداران خود، موفق به پیروزی و کسب سه امتیاز این مسابقه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل