بازدید 3037

قیمت سکه طرح جدید چهارشنبه ۱۷ بهمن

کد خبر: ۸۷۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 06 February 2019

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار امروز چهارشنبه (هفدهم بهمن ماه ۹۷)، بر اساس اطلاعات بازار سکه و طلا تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افت نسبی ۱۶ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم فروش ۴,۱۹۵,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم بر خلاف سکه امامی با رشد ۳۸ هزار تومانی در جایگاه ۴,۰۸۳,۰۰۰ تومان جای گرفته است.

این در حالی است که امروز قیمت نیم سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۲,۲۸۳,۰۰۰ تومان فروخته شده است و ربع سکه بهار آزادی نیز ۱,۳۸۹,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. همچنین هر سکه یک گرمی نیز با رشد قیمت به رقم ۷۵۴ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

این در حالی است در بازار جهانی فلزات گران بها، شاهد ثبات در نرخ اونس طلا بودیم. به گونه‌ای که هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ثابت بود و ۱۳۱۴ دلار معامله شد. در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل تغییری نداشت و در ۱۳۱۸ دلار ایستاد.

همچنین در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۶ درصد کاهش، در ۱۳۷۳.۲۲ دلار ایستاد. هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۱۵.۷۶ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، ۸۱۴.۳۰ دلار معامله شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل