بازدید 7552

فروش ویژه محصولات گروه پاکشوما به مناسبت دهه فجر

کد خبر: ۸۷۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 06 February 2019

فروش ویژه محصولات گروه پاکشوما به مناسبت دهه فجر اعلام شد.

به مناسبت ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی، فروشگاه آنلاین «پاکشوما» از روز 16 الی 23 بهمن ماه محصولات خود را با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه می‌کند.

طبق اعلام رسمی این شرکت، در طرح ویژه‌ی پاکشوما محصولات مختلف این گروه معظم تولیدی با تخفیف بین 2 تا 12 درصد به مشتریان ارائه خواهد شد.

فروشگاه رسمی شرکت پاکشوما در اینترنت با عنوان پاکشوما سنتر هم اکنون بیش از یک‌صد محصول مختلف را عرضه کرده است و طرح فروش ویژه‌ی دهه فجر مختص مشتریان اینترنتی پاکشوما است.

ضمن اینکه خریداران فروشگاه اینترنتی پاکشوما در سراسر ایران، علاوه بر تخفیف ویژه، از خدمات ارسال و نصب رایگان محصول در منزل نیز بهره‌مند خواهند بود.

فروش ویژه محصولات گروه پاکشوما به مناسبت دهه فجر

پاکشوما به همراه تمامی محصولات خود یک گارانتی دو ساله به مشتری می دهد و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت نیز تا 12 سال تامین قطعات را تضمین می‌کند.

طبق برآوردها پاکشوما هم اکنون حدود 30 درصد از بازار لوازم خانگی بزرگ ایران را در اختیار دارد و دستگاه‌های شوینده‌ی خانگی (لباسشویی اتوماتیک و دوقلو و ماشین ظرف شویی) وسایل برودتی (یخچال و فریزر)، انواع کولر، مایکروفر و جاروبرقی از جمله تولیدات گروه صنعتی پاکشوما است که همگی در فروشگاه آنلاین این شرکت هم در دسترس خریداران هستند.

بیشترین میزان تخفیف محصولات در طرح دهه فجر پاکشوما برای یخچال‌ها و ماشین‌های لباسشویی تولید این شرکت در نظر شده است.

این گروه صنعتی علاوه بر برند خود (پاکشوما) برند های بین الملی محصولات کندی، زیرووات، دکستر، آکس، کُرال، جنرال و کروپ را هم تحت استانداردهای این شرکت‌ها تولید می کند و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید، کالاهای تولیدی این گروه را در رقابت با نمونه‌های بین‌المللی قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه پاکشوما در فضای مجازی به آدرس www.pakshomacenter.com  مراجعه کنند ویا با شماره تلفن پاکشوما سنتر  (88537538) یا شماره 88507814 داخلی 173 و 172 تماس بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر