بازدید 2539

تغییرات دراعضای مجمع قایقرانی به نفع گزینه خاص؟

کد خبر: ۸۷۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 06 February 2019

با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی، غلامرضا امینی از فدراسیون قایقرانی رفتنی و احمد گواری به عنوان سرپرست جایگزین شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از گذشت چند ماه از سرپرستی، وزارت ورزش تاریخ 7 اسفند را برای برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام کرد اما نکته جالب اینجاست که اسامی مربیان و ورزشکاران در آستانه انتخابات تغییر کرده و نفرات دیگری جایگزین لیست قبلی شده‌اند.با اتمام دوره 4 ساله غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی، پیش از برگزاری بازی‌های آسیایی یک بار زمان انتخابات اعلام اما لغو شد. بعد از اجرای قانون بازنشستگان، وزارت ورزش ثبت‌نام مجددی را از نامزدهای قایقرانی انجام داد.

در حالی که پیش از این آرزو حکیمی، عادل مجللی و محسن شادی اسامی ورزشکاران پیشنهادی بودند، این اسامی تغییر کرد و هدیه کاظمی، محسن شادی، احمدرضا طالبیان و علی آقامیرزایی پیشنهاد شدند.در بخش مربیان نیز در لیست قبلی ایرج اقلیمی و افشین فرزام پیشنهاد شده بودند اما با تغییراتی که کمیته فنی فدراسیون قایقرانی در کادر مربیگری داشته، در لیست جدید الیاس اقلیمی، افشین فرزام و حسین ملکی پیشنهاد شده‌اند.

این تغییرات در حالی صورت گرفته که صحبت از حمایت وزارت ورزش از یک گزینه خاص می‌شود و شایعاتی درباره تغییر اسامی به نفع کاندیدای خاص مطرح می‌شود.

اسامی نامزدهای قایقرانی به شرح زیر است:

ناصر طالبی رئیس سابق فدراسیون اسکی، محمد بابایی مدیر کل اسبق ورزش و جوانان استان گیلان، سیدرضا میرابوطالبی رئیس اسبق کمیته پزشکی و سعید کاظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، علیرضا سهرابیان نایب‌رئیس سابق فدراسیون قایقرانی، فرحناز امیرشقاقی نایب‌رئیس بانوان قایقرانی، خسرو ابراهیمی، محسن میلاد، یحی یحیایی و رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار