بازدید 3427

آخرین ارزیابی از ازدواج های دانشجویی

کد خبر: ۸۷۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 06 February 2019

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: آخرین ارزیابی از ازدواج های دانشجویی که طی سال ۹۰ تا ۹۶ انجام گرفته، نشان می دهد که ازدواج های دانشجویی از ثبات بیشتری برخوردارند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی درباره پایداری ازدواج های دانشجویی و اینکه چند درصد این ازدواج ها به طلاق منجر شده است، گفت: آخرین ارزیابی ها از ازدواج های دانشجویی از سال ۹۰ تا ۹۶ انجام گرفته، ازدواج دانشجویی سال ۹۷ هم در حال اجرا است.

وی ادامه داد: آماری که به ثبت احوال کشور ارائه داده ایم، حدود 5.9 درصد یعنی زیر ۶ درصد ازدواج های دانشجویی فروپاشی داشته و به طلاق منجر شده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه نیمی از طلاق‌ها در پنج سال اول زندگی رخ می دهد، افزود: براساس آمارها، دوام و ثبات و ازدواج های دانشجویی آمار بهتری نسبت به ازدواج های غیر دانشجویی نشان می دهد.

وی ادامه داد: البته بخشی از آن به این موضوع بازمی گردد که، سن ازدواج دانشجویان، سن مناسبی است.

رستمی افزود: همچنین توجه ای که امام رضا (ع) در سفر دانشجویان به مشهد مقدس به آنها دارد و مهارت هایی که پیدا می کنند و مشاوره هایی که برای آنها برگزار می شود، همه تاثیر گذار است اما برآیند مطالعات ما نشان می دهد که ازدواج های دانشجویی ثبات بیشتری دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان