بازدید 2363
۱
اسفند امسال و فروردین سال آینده؛

صادرات مرغ ممنوع شد

کد خبر: ۸۷۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵ 06 February 2019

سخنگوی اتاق اصناف: با مصوبه ستاد تنظیم بازار صادرات مرغ در اسفند امسال و فروردین سال آینده ممنوع شده است

مجتبی صفایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: برای ایجاد سهولت در توزیع کالا‌های اساسی و همچنین برای تامین نیاز‌های خانوارها، صادرات مرغ ممنوع شده و اقدامات خوبی برای تخصیص ارز دولتی به واردات گوشت انجام شده است. 

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم در پایان امسال بازار آرامی خواهیم داشت و با تدابیری که از ناحیه ستاد تنظیم بازار کشور و در بحث توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفته مشکلی در باب توزیع نیز نخواهیم داشت. 

صفایی با بیان اینکه صادرات گوشت قرمز همیشه ممنوع است گفت: تا زمانی که قیمت‌ها به روند متعادل برگردد واردات گوشت ازجانب دستگاه‌های ذیربط ادامه خواهد داشت. 

سخنگوی اتاق اصناف درباره نظارت بر توزیع کالا‌ها گفت: کارگروه‌های مختلفی متشکل از سازمان تعزیرات، سازمان حمایت و بازرسی و نظارت اتاق اصناف شکل گرفته که اگر گزارشی در خصوص تخلفات بدست آن‌ها برسد با واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: روند نظارت بر کالا‌های اساسی که در ایام عید در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد ادامه خواهد داشت و تشدید نیز خواهد شد و تلاش حوزه صنفی کشور این است که مردم در تامین و توزیع کالا‌ها دچار مشکل نشوند.

صفایی گفت: سامانه‌های رسیدگی به شکایات مردم هم فعال است و اگر مردم احساس کنند در خارج از چارچوب قانونی اقدام می‌شود، می‌توانند واحد‌های نظارتی را در جریان بگذارند. 

صفایی درباره برگزاری نمایشگاه‌های بهاره نیز گفت: با تاکید ستاد تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در سراسر کشور به عهده ستاد تنظیم بازار استان‌ها گذاشته شده تا در صورت لزوم این نمایشگاه را برگزار کنند و اگر لازم نباشد واحد‌های صنفی با فروش فوق العاده اجناس خود را در اختیار مردم قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شک نکنید که در این یک دو ماهه آخر سال با این صحبتهائی که خوندید هم اجناس گرانتر میشود و هم بازار آشفته ای خواهیم داشت .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل