بازدید 4887

هر سه متهم بانک سرمایه با وثیقه آزاد شدند

کد خبر: ۸۷۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 05 February 2019

وکیل متهمان پرونده بانک سرمایه از آزادی رئیس هیئت مدیره و نماینده حقوقی وقت این بانک با تودیع وثیقه خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سیامک مدیرخراسانی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: پرویز کاظمی رئیس هیئت مدیره وقت بانک سرمایه با تودیع وثیقه 10 میلیارد تومانی از زندان آزاد شد.

وی گفت: محمدرضا توسلی نماینده حقوقی وقت بانک سرمایه و از متهمان دیگر این پرونده نیز با تودیع وثیقه 10 میلیارد تومانی از زندان آزاد شده است.

همچنین پناهی وکیل علی بخشایش مدیرعامل وقت بانک سرمایه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، افزود: موکل بنده هنوز موفق به ارائه وثیقه لازم نشده و در بازداشت است.

در آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سه تن از مدیران پیشین بانک سرمایه، قاضی مسعودی مقام قرار وثیقه متهمان را افزایش داد.

بر اساس نظر قاضی وثیقه سه میلیارد تومانی متهمان به10 میلیارد تومان افزایش یافت و علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی راهی زندان شدند.

پرونده علی بخشایش فرزند روح الله به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 46 فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی فرزند درویش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 41 فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی فرزند غلامرضا به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 40 فقره خیانت در امانت در شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی در 4 جلسه علنی و به ریاست قاضی مسعودی مقام رسیدگی شد.

بدهی این سه متهم حدود 3 هزار میلیارد تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار