بازدید 7023
با بارش شدید برف؛

مسیر بجنورد - اسفراین مسدود شد

کد خبر: ۸۷۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 04 February 2019

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: به‌دلیل بارش برف و کولاک شدید محور بجنورد - اسفراین بسته شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سرهنگ علیرضا حسین‌زاده اظهار داشت: انحراف 2 دستگاه کشنده ولوو در این محور باعث سنگین‌تر شدن ترافیک و در نهایت بسته‌شدن این محور شده است. این در حالی است که هجوم شهروندان بجنوردی برای تفریح و تیوپ سواری روی برف در این گردنه، باعث ورود حجم بالایی از خودرو به این محور و راه‌بندان شده است.

سرهنگ حسین‌زاده گفت: در محور فرعی اسدلی به گریوان نیز عدم استفاده از زنجیرچرخ توسط تعدادی از خودروها باعث گرفتاری آنها در راه شده است. هم‌اینک نیروهای امدادی پلیس، راهداری و هلال‌احمر در حال امدادرسانی به در راه ماندگان و رهاسازی خودروهای عبوری گیر افتاده در برف و نیز بازگشایی محور هستند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: در محور بجنورد - امین‌الله نیز به علت بارش برف و کولاک شدید تردد فقط با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است. این در حالی است که تردد انواع خودروهای سنگین از قبیل کشنده و تریلر در محورهای برفگیر ممنوع شده است. مابقی محورهای این استان نیز برف در حال باریدن بوده و سطح جاده‌ها لغزنده است.

رئیس پلیس‌راه خراسان‌شمالی، پرهیز جدی از سفرهای غیرضرور، همراه داشتن تجهیزات زمستانه و گرمایشی و اطمینان از سالم بودن بخاری خودرو را به رانندگان توصیه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها