بازدید 8953
۶

دلار از فضای کاهشی روزهای اخیر، فاصله گرفت

صرافی‌های مجاز بازار، امروز دلار را بر خلاف روند کاهشی روز‌های قبل، با افزایش ۶۵۰ تومانی  فروختند. این در حالی است که روز گذشته، این صرافی ها، هر اسکناس دلار آمریکا را با افت ۳۰۰ تومانی قیمت گذاری کرده بودند.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 04 February 2019

دلار از فضای کاهشی روزهای اخیر، فاصله گرفت/ افت قیمت ارز متوقف شدصرافی‌های مجاز بازار، امروز دلار را بر خلاف روند کاهشی روز‌های قبل، با افزایش ۶۵۰ تومانی  فروختند. این در حالی است که روز گذشته، این صرافی ها، هر اسکناس دلار آمریکا را با افت ۳۰۰ تومانی قیمت گذاری کرده بودند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار آزاد ارز امروز (دوشنبه پانزدهم بهمن ماه ۹۷) بر اساس اعلام سامانه سنا بانک مرکزی، در لحظه تنظیم این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا با نرخ ۱۱۵۵۰ تومان در صرافی‌های مجاز خریداری شده و در مقابل، هر اسکناس دلار آمریکا با قیمت ۱۱۶۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شده است.  

همچنین هر یورو نیز با نرخ ۱۳۶۰۰ تومان در صرافی‌های بانکی فروخته شده است. این در حالی است که هر اسکناس یورو با افزایش ۴۵۰ تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل (سامانه سنا) به نرخ ۱۳۷۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است.

دلار از فضای کاهشی روزهای اخیر، فاصله گرفت

نرخ رسمی ۲۷ ارز در بانک مرکزی کاهش یافت

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن قیمت ۱۱ ارز نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۲۷ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ ۹ ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت بود.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه پانزدهم بهمن ماه ۹۷) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۱۹ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۹۱۸ ریال و هر یورو نیز با ۴۲ ریال افت ۴۸ هزار و ۷۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار ۱۲۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۳۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۷۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۳۹ ریال، روپیه هند ۵۸۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۵۶۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۱۱۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۸۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۴ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۶۳ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۹۴۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۴۳ ریال، لیر ترکیه ۸ هزار و ۴۰ ریال، روبل روسیه ۶۴۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۳۶۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۱۶۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۷۶ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۹۶ ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۱۵ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۴۲۷ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۲۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۹۴۷ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۶۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۴۳۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۶۰ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۸۲۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۶۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۴۵۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۱۲۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
فقط سر مردم رو گرم کردین با این نرخ دلار ...
آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی !!!
یکی نیست بگه چرا قیمت یه کیلو گوشت معادل یک دهم حقوق ماهیانه شده ؟؟
یکی نیست بگه قیمت یه پراید معادل سه سال حقوق شده ؟؟!!
یکس نیست بگه که برای خرید یه خونه آلونکی تو جنوبی ترین نقطه تهران باید معادل ۲۰۰ ماه حقوق داد تا بشه خریدش؟؟
جناب آقای سوپرمن بانک مرکزی ، لطف کنن یه نگاه به خونه و زندگی و ماشین و داخل یخچال خودشون بندازن و یه نگاه هم به اکثریت ملت .
لطفا برای رو کم کنی آمریکا ، دلارهای نفتی مردم بدبخت رو اقلا به مفت در صرافی ها حراج نکنید .
قیمت دلار ۱۰۰ ، صد هزار تومنه ، نه ۱۰ هزار تومن جناب همتی .
نمیشه قیمت یه آپارتمان معمولی تو خاک سفید تهرانپارس باشه متری ۱۰ میلیون ، به عبارتی با این نرخ متری ۱۰۰۰ یا ۹۰۰ دلار !!!???
با این حساب با قیمت املاک اداری و تجاری و مسکونی تهران ، میشه کل آمریکارو بخرین دیگه ؟؟؟
ممنونم تابناک
اگر مردم کلا به دلار و سکه بی توجه بشوند مطمئنا افزایش قابل توجهی رخ نخواهد داد و ضمن حفظ ارزش سرمایه ها آرامش اقتصادی هم رخ خواهد داد.
تااخرسال ۱۵۰۰۰ رازدمیکنه
علی برکت الله
ایجاد دشمنی کردن با جهانیان هنر نیست آنهم فقط با مایه گذاشتن از جان و مال و زندگی و آرزوهای مردم و کشور.

ظاهرا فکر و ذکر و خواب و خوراک و مسافرت و مصاحبه ترامپ و نتانیاهو و سلمان و بن سلمان و کم و بیش سایر سران کشورهای همسایه و غیر همسایه شده ایران!

اما باطنا دولت های آمریکا و در راس آن انگلیس چهل سال است که نقشه های پنهانی خود را بر علیه مرذم ایران و منطقه اجرا می کنند؛ خلق گروههای تروریستی از جمله القاعده، طالبان، داعش، جند الاسلام و عملیات وحشیانه آنها تنها بخش کوچکی از عملیات پیچیده، گسترده، سازمان یافته و طولانی مدت آنهاست.

آنان بویژه انگلیس آنچنان در دانش و تکنولوژی پیشرفته هستند که قرنهاست دولتها و ملتهایی را در راستای سیاستهای عجیب و خارق العاده خود به دشمنی علیه خود وامیدارند تا گفتار، رفتار، اعمال، سرمایه های کشورها و سیاستهای آنان را بسوی اهداف خود کانالیزه کنند.
من خسته شدم شدم از شرمندگی زن و بچم....ما روزی هزار بار جلوی زن و بچمون از خجالت میمیریم....از مردم ونزوئلا کمتر نیستیم دوبار هم نخواهیم مرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل