بازدید 6698
۵

تغییرات طرح ترافیک در سال آینده

کد خبر: ۸۷۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 04 February 2019
جدول تغییرات نرخ طرح ترافیک سال آینده به صورت تفکفیک شده (محل سکونت، حضور در ترافیک، نوع معاینه فنی) از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، طرح ترافیک ۹۸ در حالی قرار است از سال آینده توسط شهرداری تهران اجرا شود که بر اساس اعلام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران قرار است نرخ ورود به طرح ترافیک بر اساس نرخ تورم و حداکثر ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

بهای طرح ترافیک برای ساکنان محدوده در سال آینده ۵۰ درصد کمتر از بقیه تعیین شده است.

بهای طرح ترافیک سال ۹۸ برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی برتر ۱۵ درصد افزایش یافته است.
 
تغییرات طرح ترافیک در سال آینده
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
یعنی چی ؟؟؟؟؟ بنده یک 206 مدل 81 دارم که نمیتوانم عوضش کنم چون شصت و پنج میلیون ندارم که 206 نو بگیرم و در داخل طرح ترافیک مستاجرم و برای کارم قبل از ساعت شش از طرح میام بیرون و بعد از ساعت هفت هم وارد میشوم و حقوقم هم نزدیک به سه میلیون تومان هست و دو میلیون اجاره میدهم، چرا باید برای تردد در این ساعات پول بدهم که اصلا هم ندارم که بدهم ؟؟؟؟؟؟؟ بنده که میلیاردر نیستم در لواسان و شمیران و شهرک غرب و فرمانیه خانه ده میلیاردی داشته باشم و ماشینهای چند صد میلیونی سوار شوم
برای ساکنین داخل محدوده که تا قبل از 8:30 می توانستند خارج شوند، در سال 98 چجوری میشه؟ محدودیت تردد 80 بار در سال چجور؟ ساکنین داخل محدوده برای رفتن به منزل خودشون مجبورند هر روز جریمه بپردازند!!!
یعنی فردی که خانه اش در محدوده است، فقط برای ورود و خروج از طرح باید سالی دو میلیون و ششصد هزار تومان پرداخت کند !!!!!!!!!!!!!!! این یعنی بزرگترین ظلمی که میشود به اقشار متوسط و ضعیف ساکن محدوده طرح ترافیک کرد.
آیا این تعرفه ها و عوض کردن سالانه شان در راستای کم کردن آلودگی هواست ؟!!!
چرا از سرویس های مدارس که از راهور و تاکسیرانی برچسب و در واقع به صورت قانونی اجازه حمل دانش آموزان را دارند و چندین سال هم به خاطر داشتن همین اجازه قانونی یا همان برچسب سرویس مدارس جریمه نمی شدند حالا به یکباره و وسط سال تحصیلی و بدون اطلاع قبلی از سوی شهرداری پیامک پرداخت عوارض ورود به طرح زوج و فرد به تلفن همراه ارسال می شود ؟ آیا این درست است که راننده ها تاوان کسری بودجه شهرداری را پرداخت کنند ؟ شهرداری چه مزایایی یا چه خدماتی به رانندگان سرویس مدارس فراهم کرده که عوارض طلب می کند ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل