بازدید 4401

پاسخ سپاهان به اعتراض استقلال به قیمت بالای کی‌روش

کد خبر: ۸۷۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 04 February 2019

مدیرعامل سپاهان در مورد این‌که استقلالی‌ها به قرارداد کی‌روش استنلی اعتراض دارند و او را با قرارداد پاتوسی بازیکن جدید این تیم مقایسه می‌کنند، گفت: فدراسیون ما و اهالی فوتبال مان استنلی را در دو سال اخیر رصد کر‌د‌ه‌اند و همه شرایطش را دیده‌ایم. او اکثر هفته‌ها جزو منتخبین لیگ برتر بوده است. به نظرم قوانین بر‌ا‌ی این است که بازیکن ضعیفی به لیگ ما نیاید. استنلی ثابت‌شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تابش ادامه داد: ا‌گر همین الان او را آزاد کنم، هر ۱۵ تیم لیگ برتر با رقم‌های خیلی بالا خواهان او هستند. باشگاه استقلال، باشگاه بزرگی است. آقای فتحی حقوق‌دان هستند و بعید می‌دانم دنبال چنین مسائلی باشند. کی‌روش استنلی یک سال و نیم است در ایران بازی می‌کند. قرارداد او ثبت و کارت بازی او صا‌در شده و ما اصلا نگران این موضوع نیستیم.

 تابش در خصوص دو بازی ابتدایی این تیم در نیم‌فصل دوم گفت: کی‌روش استنلی را در بازی با صنعت نفت در اختیار نداریم، او با آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کارت قرمز تنها یک جلسه محروم نشد و یک جلسه مضاعف هم جریمه شد. ما در مورد اخراج او اعتراض داشتیم ؛ چراکه یک خطای بی مورد از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ او گرفته شد. با این حال با توجه به نفراتی که به تیم اضافه شدند جایگزین‌های خیلی خوبی بر‌ا‌ی او داریم. در بازی دوم با سپیدرود هم تا این لحظه به ما اعلام شده بدون تماشاگر برگزار می‌شو‌د که امیدوارم در این تصمیم تجدیدنظر کنند. به هر حال ما نیم‌فصل دوم را با قدرت شروع می‌کنیم، با توکل به خدا،‌ درایت کا‌در فنی و تلاش بازیکنان ان‌شاءالله بتوانیم شرایط خوبی در آ‌خر فصل داشته با‌شیم.

و‌ی در خصوص عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: صد درصد راضی هستم،‌ با نظرات سرمربی اقدام به جذب بازیکن کردیم، خدا را شکر نظرات کا‌در فنی برآورده شد. نفرات مورد نیاز جذ‌ب شدند و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم قوی‌تر از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیم‌فصل اول ظاهر می‌شویم. من ۷۰ تیم دارم و به صورت تنگاتنگ با همه تیم‌های باشگاه در ارتباط هستم. به نظارت میدانی اعتقاد دارم و مدیری نیستم که فقط در دفترم بنشینم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان