بازدید 5555

اعلام فراخوان معاونت آموزشی عتبات عالیات

کد خبر: ۸۷۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 04 February 2019

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت از فراخوان جذب نیروی انسانی برای معاونت آموزشی عتبات عالیات خبر داد و گفت: از مشتاقان خدمت به زایران عتبات عالیات برای معاونت آموزشی، آزمون به عمل می‌آید.

به گزارش میزان، حمیدرضا محمدی مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت درباره فراخوان متقاضیان معاونت آموزشی عتبات عالیات اظهار کرد: به منظور شناسایی و جذب مشتاقان خدمت به زائران عتبات عالیات و در راستای تامین نیروی انسانی واجد شرایط، فراخوان معاونین آموزشی عتبات عالیات انجام شد.

وی افزود: این فراخوان از امروز آغاز شده و تا روز ۲۵ اسفند ماه ادامه می‌یابد و متقاضیان می‌توانند در آن نام نویسی کنند؛ آزمون کتبی نیز روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: فراخوان معاون آموزشی عتبات عالیات مطابق نظام نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت، علاوه بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز حوزه عتبات عالیات، مبدأ و نقطه ورود افراد واجد شرایط به چرخه عوامل اجرایی حج و زیارت است و از طرفی بر اساس طرح ارتقای پلکانی، این افراد در چشم انداز آینده در صورت داشتن شرایط لازم و طی موفقیت آمیز مراحل ارتقاء به عرصه عمره و حج تمتع ورود خواهند کرد.

محمدی افزود: با اوصاف ذکر شده از شرایط عوامل سال اولی حج تمتع نیز داشتن حداقل یک سفر سابقه اجرایی در حوزه حج و زیارت است، بنابراین با توجه به اهمیت موضوع شایسته است مدیران محترم کاروان‌ها و مجموعه‌ها توجه لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در فراخوان یادشده به سامانه جامع کارگزاران به آدرس kargozaran.haj.ir مراجعه داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر