بازدید 2101

تردد کند در گردنه‌های برف‌گیر سمنان

کد خبر: ۸۷۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 04 February 2019

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون تردد در گردنه‌های برف‌گیر استان با کندی انجام می‌شود، گفت: داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای مواصلاتی شمالی استان الزامی است.

به گزارش مهر، سرهنگ تقی کبیری ضمن بیان اینکه تردد در گردنه‌های برف‌گیر استان سمنان به‌کندی انجام می‌شود، ابراز داشت: محورهای شاهرود-آزادشهر، سمنان-فیروزکوه، شهمیرزاد-کیاسر و دیباج گلوگاه با بارش برف مواجه است که تردد در این محورها با زنجیر چرخ توصیه می‌شود.

وی بابیان اینکه تردد در محور شاهرود-توسکستان نیز به سختی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود برای سفر به شهرهای شمالی از مسیر بین‌المللی که پلیس‌راه و هلال احمر در آن مستقر هستند استفاده کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در گردنه‌ها به دلیل وجود مه با کاهش دید افقی مواجه هستیم، ابراز داشت: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم مسافران در صورت الزام به سفر حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در اولین جایگاه سوخت‌گیری کامل را انجام دهند.

کبیری بابیان اینکه رعایت فاصله طولی و هوشیاری در شرایط نامساعد آب و هوایی ضامن سلامتی است، اضافه کرد: رانندگان حتما آب، غذا، پتو و سوخت کافی به همراه داشته باشند و همچنین از رفتارهای پرخطر در محورها و گردنه‌های استان سمنان به طور جد پرهیز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی