بازدید 2131

آغاز پذیرش دانشجو از مهر ماه

کد خبر: ۸۷۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳ 04 February 2019

نامور گفت: اولین گروه دانشجویان دانشگاه فرشچيان از مهرماه سال آینده پذیرش می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن نامور سرپرست دانشگاه استاد فرشچیان درباره برنامه‌های این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: اولین گروه از دانشجویان دانشگاه از مهر ماه سال آینده در دانشگاه پذیرش می‌شوند.

رئیس دانشگاه استاد فرشچیان با اشاره به تعداد دانشجویانی که هر ترم جذب دانشگاه می‌شوند، گفت: محدودیتی در پذیرش دانشجویان نداریم اما به دلیل آنکه رویکرد اصلی ما تربیت استاد است بیش از آنکه به کمیت توجه داشته باشیم به کیفیت توجه می‌کنیم.

وی با اشاره به رشته‌هایی که در این دانشگاه تدریس می‌شوند، گفت: در حال حاضر سه رشته نگارگری، خوشنویسی و صنایع دستی برای تدریس در دانشگاه استاد فرشچیان آماده شده‌اند.

نامور ادامه داد: البته رشته صنایع دستی خود دارای شاخه‌های متعددی است و به طور کلی شاید تنها 2 یا 3 حوزه آن در دانشگاه تدریس شود.

تدوین برنامه‌های مختلف علمی و هنری در دانشگاه فرشچيان

رئیس دانشگاه استاد فرشچیان با اشاره به بازدید طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد از دانشگاه استاد فرشچیان بیان کرد: همانطور که می‌دانید دانشگاه استاد فرشچیان تحت نظارت دانشگاه آزاد است و در بازدیدی که طهرانچی داشت تدوین برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توجه به موضوعات آموزشی در دستور کار ما قرار داشته است، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با ریاست دانشگاه آزاد داشتیم درباره نظام‌نامه‌های دانشگاه و سرفصل‌های درسی موضوعاتی مطرح شدند و به زودی نظام نامه جدید دانشگاه تدوین می‌شود.

نامور یادآوری کرد: جذب دانشجویان در دوره‌های کوتاه مدت به خصوص مدرسه تابستانی و آشنا کردن دانشجویان با کارگاه‌های هنری جهت خلق اثر از جمله اقدامات ما برای سال تحصیلی جدید است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی