بازدید 1997

انحراف ۱۵۰ میلیاردی بنادر کشور در اجرای قانون بودجه

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز بنادر جنوب در خواب به سر می برند و این مسئله در کاهش فعالیت اقتصادی و میزان واردات و صادرات تأثیرگذار است.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 03 February 2019

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از وضعیت بنادر جنوب کشور، گفت: متأسفانه بعد از اعمال تحریم های جدید آمریکا، مدیران بنادر عملا دست از کار کشیده و شاهد کاهش فعالیت این بنادر هستیم.

بنادر جنوب در خواب به سر می برند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز بنادر جنوب در خواب به سر می برند و این مسئله در کاهش فعالیت اقتصادی و میزان واردات و صادرات تأثیرگذار است.

تحریم های آمریکا بهانه مدیران بنادر برای کاهش فعالیت اقتصادی

وی گفت: مسئولان بنادر، اعمال تحریم ها را بهانه ای برای کاهش تحرک و تلاش کرده اند، این در حالی است که با برنامه ریزی دقیق و ایجاد ساز و کار و مکانیزم جدید در حوزه فعالیت بنادر می توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

کاهش 13 درصدی فعالیت بنادر کشور

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: بر اساس آمارهای ارائه شده سازمان بنادر و دریانوردی، بنادر کشور با کاهش 13 درصدی فعالیت روبه رو شده اند که به نظر این مسئله در برخی از بنادر بیشتر از دیگر مناطق است.

وی ادامه داد: به طور مثال بندر چابهار نسبت به بنادر دیگر از وضعیت بهتری برخوردار است، البته نمی توان تأثیر تحریم ها را در کاهش فعالیت بنادر انکار کرد، اما قطعا نباید دست بر روی دست گذاشت و فعالیت بنادر را متوقف کرد.

انحراف 150 میلیاردی بنادر کشور در اجرای قانون بودجه

کیانپور تصریح کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه به بنادر موضوع انحرافات اجرایی از مفاد قانون بودجه سال 96 است، به طوری که بر اساس گزارش تفریغ بودجه 96، مجموع انحراف از قوانین حدود 152 میلیارد تومان است.

سهم 50 درصدی بندر شهید رجایی در پرونده تخلفات بنادر

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: بر اساس گزارش تفریغ بودجه 96، بندر شهید رجایی استان هرمزگان با سهم 50 درصدی بیشتری انحراف از اجرای قانون را دارد، همچنین بنادر امام خمینی(ره)، انزلی و شهید بهشتی بیشترین مواد تخلف را مرتکب شده اند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی