بازدید 6395
رئیس شورای علمای عراق:

ملت‌‌های مسلمان باید از ایران درس مقاومت بگیرند

کد خبر: ۸۷۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 01 February 2019

رئیس شورای علمای عراق با اشاره به جایگاه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد آن، گفت که ملت‌های مسلمان باید از ملت ایران درس مقاومت یاد بگیردند.

ملت‌‌های مسلمان باید از ایران درس مقاومت بگیرند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «یوسف ناصری»، رئیس شورای علمای عراق در مراسم چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: «استکبار‌ جهانی در‌ چهلمین‌ سالگرد انقلاب اسلامی ایران تلاش ویژه ای را صرف تضعیف ارکان اساسی آن و در نهایت از بین انقلاب صرف نمود».

حجت الاسلام والمسلمین یوسف ناصری طی این مراسم که امروز پنجشنبه (یازدهم بهمن) برگزار شد، ادامه داد: «از نظر من بزرگترین درس این‌ انقلاب درس اراده تحت شعار "ما میتوانیم" بوده است».

او ادامه داد: «این شعار بود که ملت ها را بیدار کرد و امروزه ما شاهد تشکیل ارتش جهانی برای آزادسازی فلسطین هستیم و این جمهوری اسلامی ایران است که برای تقویت این ارتش اهتمام ورزیده و برای آن هزینه می‌کند و برای همین جمهوری اسلامی ایران امروزه مورد هجمه قرار میگرد».

حجت الاسلام والمسلمین یوسف ناصری با تمجید از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: «ما‌ ملت‌ های مسلمان امروز باید از ملت ایران درس مقاومت بگیریم».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار