بازدید 4193
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان:

انفجار مهیب گاز در سمنان حادثه آفرید

کد خبر: ۸۷۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 31 January 2019

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از انفجار مهیب گاز در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه مردی 50 ساله دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، سعید اسماعیل‌پور اظهار کرد: انفجار منزل مسکونی امروز در بلوار قائم سمنان با حضور تیم‌های اعزامی آتش‌نشانی سمنان امدادرسانی و مهار شد.

وی به علت اهمیت حادثه، از اعزام دو دستگاه خودرو به همراه 6 نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به این حادثه خبر داد و افزود: علت اصلی بروز این حادثه احتیاج به نظر کارشناسی دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان عنوان کرد: حادثه انفجار و آتش‌سوزی بلوار قائم صبح امروز به سامانه 125 اعلام شد و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه عملیات را آغاز کردند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه مأموران اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل مشاهده کردند که یک واحد مسکونی به علت نامعلومی دچار انفجار و هم‌زمان طعمه حریق شده است، اضافه کرد: این حادثه باعث شکسته شدن درب‌ها، پنجره‌ها و شیشه‌ها و به دلیل موج انفجار به خیابان پرتاب و منجر به خسارت به خودروها و ... شده است.

وی ادامه داد: این حادثه خسارت مالی فراوانی برجای گذاشته است که نیروها بلافاصله به دو تیم عملیاتی تقسیم‌ شدند؛ گروه نخست با قطع برق و گاز محل حادثه را ایمن کردند و گروه دوم نیز خود را به محل حادثه رساندند و وارد عملیات شدند و حریق را به‌طور کامل مهار کردند و بعد از لکه‌گیری و تهیه گزارش و دادن توصیه‌های لازم به عملیات خود پایان دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، خاطرنشان کرد: در این حادثه مردی حدود 50 ساله دچار سوختگی و توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان اعزام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار