بازدید 7012
گزارش بازی

پرسپولیس به سبک برانکو سپیدرود راحذف کردوبه پدیده رسید

کد خبر: ۸۷۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 31 January 2019

تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به‌سود پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید کریمی بازیکن تعویضی تیم پرسپولیس در دقیقه 3+90 گل پیروزی‌بخش شاگردان برانکو را در رشت به‌ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (77 ــ سعید کریمی)، مهدی شریفی (46 ــ ماریو بودیمیر)، سروش رفیعی، امید عالیشاه و علی علیپور.

ترکیب سپیدرود: ایمان صادقى، ابراهیم لطفى، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدى، امیر منصوریان، محمدرضا مهدوى، محمد علیزاده، میثم فردوسى، محمد نزهتى (75ــ محمد غلامی)، مهرداد بایرامى (63ــ حمیدرضا طاهرخانی) و حسین شنانى.

پیام حیدری قضاوت این دیدار را به‌عهده داشت. او در این دیدار به علیرضا نورمحمدی از سپیدرود و سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس به سبک برانکو سپیدرود راحذف کردوبه پدیده رسید

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل سپیدرود، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد و باید در این مرحله به مصاف پدیده برود. برنده دیدار پرسپولیس و پدیده در مرحله نیمه‌نهایی حریف سپاهان خواهد شد.پیش از این داماش گیلانیان به فینال جام حذفی راه یافته بود.

دقیقه یک: ارسال مهدی شریفی و ضربه سر زیبای سیامک نعمتی را ایمان صادقی دفع و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 2: کرنر ارسالی سروش رفیعی با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده راهی اوت شد.

دقیقه 10: پاس در عرض و تند و تیز مهدی شریفی را ایمان صادقی در دو مرحله از محوطه جریمه سپیدرود دور کرد.

دقیقه 13: پرتاب اوت بلند بازیکنان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه سپیدرود به علی علیپور رسید که ضربه کم‌جان این بازیکن را صادقی راهی کرنر کرد.

دقیقه 14: کرنر ارسالی رفیعی باز هم تبدیل به یک فرصت گلزنی برای پرسپولیسی‌ها شد که این‌بار نوراللهی در یک فرصت مناسب توپ را راهی اوت کرد.

دقیقه 19: ضربه سر محمد نزهتی در دستان رادوشوویچ قرار گرفت.

دقیقه 31: علیرضا نورمحمدی اولین کارت زرد بازی را از پیام حیدری دریافت کرد.

دقیقه 39: ضربه ایستگاهی محمد علیزاده را رادوشوویچ مشت کرد.

دقیقه 47: همکاری زیبای بازیکنان پرسپولیس ماریو بودمیر را در موقعیت خوب شوت‌زنی قرار داد که ضربه این بازیکن تازه‌وارد پرسپولیس در دستان صادقی آرام گرفت.

دقیقه 61: شوت احمد نوراللهی راهی به دروازه سپیدرود پیدا نکرد و در آغوش دروازه‌بان این تیم قرار گرفت.

دقیقه 73: سروش رفیعی به‌دلیل تکل از پشت روی مهاجم تیم سپیدرود از پیام حیدری کارت زرد گرفت.

دقیقه 78: پاس در عمق بودیمیر، علیپور را در موقعیت تک به تک با ایمان صادقیان قرار داد که ضربه آرام مهاجم پرسپولیس را دروازه‌بان سپیدرود با کف دست دور کرد.

دقیقه 85: شجاع خلیل‌زاده از داور بازی کارت زرد گرفت.

گل/ دقیقه 3+90: ارسال سروش رفیعی روی دروازه تیم سپیدرود را در یک رفت و برگشت، سعید کریمی بازیکن جوان پرسپولیس با ضربه سر تبدیل به گل برتری پرسپولیس کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل