بازدید 3881

ین ژاپن برنده اختلاف بین چین و آمریکا

کد خبر: ۸۷۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸ 30 January 2019

در مبادلات بازارهای ارزی جهان، ارزش ین در برابر همتایان مهم آن افزایش یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، در مبادلات روز سه‌شنبه تمایل معامله‌گران به ارزهای امن باعث شد تا ارزش ین در برابر دلار و یورو تقویت شود. آمریکا در تازه‌ترین دور تنش‌ها با چین، شرکت هوآوی را متهم به سرقت اسرار تجاری کرده و خواهان استرداد مدیرمالی بازداشت شده این شرکت از کانادا شده است. معامله گران نگرانند این اتفاق بر مذاکرات فردای چین و آمریکا بر سر مسائل تجاری تأثیر منفی گذارد. نیک توئیدل، کارشناس مؤسسه " راکوتن سکیوریتیز" گفت: شانس رسیدن به توافق از هر زمان دیگری کمتر است و ما در حال دور شدن از مسیر هستیم.

در مبادلات امروز، ارزش ین که یکی از ارزهای امن جهانی در زمان نوسانات بازار است، با ۰.۱۵ درصد افزایش همراه شد و هر دلار به ۱۰۹.۱۹ ین رسید. ین در برابر یورو نیز ۰.۱ درصد پیشروی کرد تا هر یورو به ۱۲۴.۸۰ ین برسد. ارزش هر دلار استرالیا نیز با ۰.۲ درصد کاهش به ۷۸.۱۸ ین رسید. شاخص دلار که نرخ برابری این ارز در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد نسبتاً بدون تغییر و در سطح ۹۵.۷۲ واحد قرار گرفت.

در سایر معاملات ارزی امروز، یورو با اندکی کاهش در سطح ۱.۱۴۲۷ دلار قرار گرفت. تحلیل‌گران معتقدند به دلیل پیش‌خور شدن خبر کاهش رشد اقتصادی منطقه یورو، انتشار گزارش کاهش رشد اقتصادی آلمان و فرانسه بر عملکرد یورو چندان مؤثر نخواهد بود. ارزش پوند نیز در برابر دلار ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱.۳۱۵۰ دلار رسید. به عقیده کارشناسان بازار ارز، استرلینگ کماکان ارزی پر نوسان خواهد بود و باید منتظر روشن شدن وضعیت آینده روابط انگلیس و اتحادیه اروپا در هفته‌های آتی باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی