بازدید 2793

پایان ثبت نام آزمون فراگیر استخدامی

کد خبر: ۸۷۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 29 January 2019

ثبت نام در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه۹ بهمن ماه ادامه دارد و تا کنون بیش از ۱۶۰ هزار نفر در این آمون ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش فارس، ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 17 اسفند 1397 برگزار می شود. متقاضیان شرکت در این آزمون تا ساعت 24 امروز سه شنبه9 بهمن ماه برای ثبت نام در آزمون مهلت دارند. تعداد افراد پذیرفته و استخدام شده از طریق دو آزمون کتبی و مصاحبه در ششمین آزمون استخدامی بیش از 4 هزار و 600 نفر است. متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه www.hrtc.ir مراجعه کنند.

آشنا مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در این زمینه گفت: با توجه به اینکه تنها یک روز تا پایان مهلت ثبت‌نام باقی است، میزان ثبت نام ها از روز گذشته افزایش یافته و انتظار می رود که امروز نیز با مراجعه بیشتری روبه‌رو شویم.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام تمدید نمی شود ، تصریح کرد: به متقاضیان ثبت‌نام پیشنهاد می‌شود تا در اولین فرصت نسبت به ثبت نام اقدام کنند چرا که ممکن است اطلاعات آن ها نیاز به ویرایش داشته باشد. در این صورت امکان ویرایش را در بازه زمانی مقرر دارند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به تغییرات ایجاد شده در سامانه و دفترچه اشاره و عنوان کرد: برخی مشاغل به تعدادی از شهرها اضافه شده اند و اصلاحیه آن در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دسترس است. متقاضیان پیش از ثبت نام به سایت مراجعه کرده و دفترچه را کامل مطالعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار