بازدید 2861

دژاگه: هنوز جا دارد که در تیم ملی بازی کنم

کد خبر: ۸۷۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 29 January 2019

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: هرکسی که فوتبال را می‌شناسد و فوتبال را دوست دارد می‌داند که کی‌روش چقدر به فوتبال ایران کمک کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اشکان دژاگه پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، اظهار داشت: ژاپن تیم خوبی بود و همه این موضوع را می‌دانستیم. ما آخر بازی را رها کردیم. تا زمانی که گل نخورده بودیم بازی خوبی انجام می‌دادیم و اگر توپ سردار در نیمه اول گل می‌شد، بازی عوض می‌شد. متأسفانه فوتبال همین است و ما هر چقدر به بازی فکر می‌کنیم واقعاً دردناک است. ما از همه هواداران تشکر می‌کنیم، ما سعی و تلا‌ش‌مان را کردیم. ما با هم می‌بریم و با همدیگر هم می‌بازیم.

وی درباره شرایط رختکن تیم ملی پس از باخت به ژاپن گفت: خیلی سخت است که در نیمه نهایی شکست خوردیم و بعد از بازی تمام بازیکنان ناراحت هستند و باورمان نمی‌شود. دژاگه درباره پنالتی ژاپن گفت: من فکر نمی‌کردم که پنالتی بگیرد، برای اینکه مرتضی دستش را باز نکرده و برای تکل رفته بود. این‌طور نبود که دستش را باز کند. هرچقدر هم الان بگوییم بی‌فایده است. متأسفانه باختیم و این دردناک است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره خداحافظی بعضی از بازیکنان تیم ملی از جمله شجاعی و منتظری و خودش تصریح کرد: الان هنوز تصمیم خاصی نگرفتم، من 32 سال دارم و هنوز جا دارد که در تیم ملی بازی کنم. وی درباره این موضوع که به نفع فوتبال ایران هست که کی‌روش در تیم ملی بماند، عنوان کرد: من همیشه گفته‌ام که کی‌روش برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده است و فکر می‌کنم هرکسی که فوتبال را می‌شناسد و فوتبال را دوست دارد می‌داند که او چقدر به فوتبال ایران کمک کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل