بازدید 3165

منزوی:می خواهیم رضایت استقلالی ها را جلب کنیم

کد خبر: ۸۷۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 28 January 2019

عضو جدید هیات مدیره استقلال درباره برنامه‌های جدید این باشگاه توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، کامران منزوی درباره انتخابش به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال اظهارکرد: ان‌شاءالله با انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره، اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد. من بعد از ۱۲ سال به استقلال در سمتی جدید برگشتم و شناختی از واقعیت داخلی باشگاه ندارم ولی مسیر را که نگاه می‌کنم، مسیر درستی است. وزیر دستوراتی در چند بند داد که فتحی این سیاست‌های جدید باشگاه را اعلام می‌کند. سعی و تلاش ما این است که رضایت هواداران جلب شود. همچنین تلاش می‌کنیم، دستورالعملی که رئیس مجمع به ما داد را به خوبی اجرا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا هیأت مدیره جدید استقلال می‌تواند به شکلی عمل کند که مشکلات مالی باشگاه حل شود؟ گفت: ۲ساعت از زمان معارفه ما گذشته است. در حال حاضر هرگونه وعده بدون شناختی از وضعیت باشگاه و وضعیت کلان کشور، وعده‌ای عملی نیست. باید اجازه بدهند که ما در باشگاه مستقر شویم و جلسات هیأت مدیره برگزار شود. همچنین مدیرعامل محترم باشگاه گزارشی از وضعیت باشگاه به ما بدهد تا در چارچوب وظایف خودمان در باشگاه که طبق اساس‌نامه است، عمل کنیم. ما آمدیم تا ساختاری که نیاز یک شرکت برای خصوصی‌سازی است را ایجاد کنیم. بگذارید ما شناخت پیدا کنیم تا باتوجه به وظایف و شناختمان تصمیم‌گیری کنیم. یکی از وظایف مهمی که وزیر ورزش و جوانان برعهده ما قرار داده است، این است که باید در باشگاه ساختارسازی رخ دهد.

عضو هیأت مدیره استقلال در پایان گفت: فوتبال یک روز بالا است یک روز پایین است. امیدوارم تیم‌ملی قهرمان جام ملت‌ها شود چون با قهرمانی تیم‌ملی وضعیت استقلال و پرسپولیس از این رو به آن رو می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار