بازدید 4149
سوژه

اززبان‌احمدی:معرفی‌هیأت‌مدیره‌پرسپولیس،بازهم‌بزودی!

مشخص نیست احمدی که معاون فرهنگی وزارت محسوب می شود، چه نقش و مسوولیتی در معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه همچنان دولتی پرسپولیس دارد و چرا او باید از زمان معرفی اعضا با رسانه ها سخن بگوید؟!
کد خبر: ۸۷۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 28 January 2019

معاون وزیر ورزش از انتخاب و معرفی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد. این در حالی است که خود وزیر هفته گذشته قول معرفی اعضا تا پایان هفته را داده بود!

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالحمید احمدی درباره انتخاب اعضای هیأت مدیره پرسپولیس گفت: انتخاب اعضای این باشگاه در اولویت وزارت ورزش قرار دارد و سعی داریم از پیشکسوتان این باشگاه هم برای عضویت در هیأت مدیره استفاده کنیم. 

البته در این میان مشخص نیست احمدی که معاون فرهنگی وزارت محسوب می شود، چه نقش و مسوولیتی در معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه همچنان دولتی پرسپولیس دارد و چرا او باید از زمان معرفی اعضا با رسانه ها سخن بگوید؟!

البته احمدی با فوتبال چندان بیگانه نیست و معمولا در سفرهای مهم فوتبالی حی و حاضر است. او جام جهای را از دست نداده و به عنوان رییس کمیته رسانه فدراسیون فوتبال برای خبرنگاران اعزامی به این رقابت ها هم تصمیم گیری کرده است! حوزه کاری جناب احمدی بسیار گسترده است اما او بهیچ وجه حاضر نیست دست از ریاست انجمن افول کرده و پرحاشیه ورزشی نویسان ایران هم دست بکشد. احمدی که می توان عنوان رییس مادام العمر این انجمن را به وی اطلاق کرد، سالهاست در مناصب مختلف ورزشی جابجا می شود و کسی کارنامه عملکردش را زیر ذره بین نبرده تا مشخص شود چه دستاوردی برای ورزش کشور داشته است.

مدیران ایستا و ساکنی همچون احمدی که فاقد خلاقیت و نو آوری لازم برای تصدی مسوولیت های دولتی مرتبط با حوزه پرجنبش و نشاط ورزش و جوانان هستند، به دلیل خاصیت بله قربان گویی شان و همچنین ارتباطات حسنه با مدیران بالاتر در اغلب دولت ها بکار گرفته می شوند و معمولا برای شان چپ و راست فرقی ندارد و با همه می سازند.

امثال عبدالحمید احمدی در ورزش ایران کم نیستند؛ مهره های خنثی و فاقد اثری که فقط هستند و در سومین دهه حضورشان در مصدر قدرت، دلیل قابل اعتنایی برای دفاع از سالها حضور و اشغال صندلی های مختلف دولتی ندارند. تابناک بزودی عملکرد این مدیر به اصطلاح فرهنگی وزارت ورزش و جوانان را مورد بررسی دقیق قرار خواهد داد. هر چند وزیر ورزش و جوانان ثابت کرده که اغلب موارد، گوش و چشمش پیش از دیدن و شنیدن انتقادها و نقاط ضعف همکارانش، با روابطی رفاقتی پوشیده شده و در این سالهای پایانی دولت روحانی بنای ایجاد تغییرات عمده و اصلاحات در وزارت ورزش و وارد کردن چهره های شایسته و عملگرا به حوزه ورزش را ندارد.

وی در پایان اظهار نظر کوتاهش ، ادامه داد: نام‌هایی زیادی طی روزهای اخیر مطرح شده اند اما تا اسامی نهایی نشود نمی‌توان آن را مطرح کرد. احمدی از معرفی هیأت مدیره پرسپولیس در روزهای آتی خبر داد.

معرفی هیأت مدیره پرسپولیس؛ بازهم بزودی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر