موعد صله‌ دادن حکام امارات فرا رسیده است؟!
با تعبیر فرخ نژاد، قذافی حکومتی بهتر از حاکم دوبی داشته، چون رشد اقتصادی لیبی در سال‌های پیش از سقوطش خیره کننده بود و سالیانه تا 10 درصد افزایش تولید ناخالص ملی داشت که صادرات نفت تنها تشکيل دهنده 30 درصد درآمد ناخالص ملی کشور شده بود. با این اوصاف، باید پرسید چرا فرخ نژاد از حاکمی چون قذافی که به فکر دنیای مردمش بود، اما همچون حاکم لیبی به ناموس خودی و همسایه رحم نمی‌کرد، قدردانی نمی‌کند؟!
کد خبر: ۸۷۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 28 January 2019

تملق حمید فرح نژاد برای اعراب حاشیه خلیج فارس و تحقیر ایرانی‌هاحمید فرخ نژاد در حالی با ادبیاتی تملق‌آمیز به سراغ شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس رفته و حاکم دوبی را بهترین الگو برای نوع مدیریت حکام ایران خوانده که شق مقابل چنین تعبیری، عملاً تحقیر ایرانی‌هاست؛ ادبیاتی که با استقبال رسانه‌های عربی از جمله رسانه‌های خاندان آل سعود همراه شد و نشان داد، یک سلبریتی در شرایطی که امارات شمشیر را برای ایران از رو بسته، در زمین دشمن مردمِ ایران نقش آفرینی می کند.

به گزارش «تابناک»؛ «ميون اين همه شيخ كه توي مملكتمون شبانه روز تلاش ميكنن تا آخرت و اون دنيامون رو بسازن، كاش يه شيخ محمد بن راشد داشتيم كه اين دنيامونو ميساخت. حياك. پي نوشت: مش غول ضمبه هر كي برداشت بد كنه!»؛ این جملات حمید فرخ نژاد است که به همراه تصویری از شيخ محمد بن راشد حاکم دوبی منتشر کرده. فرخ نژاد پیش از این در فیلم سینمایی «لاتاری» دیالوگ‌هایی صد در صد خلاف این را می‌گفت و برج‌ها و ساختار امارات را نمایشی می‌خواند اما به نظر می‌رسد به آن نقش اعتقادی نداشته و صرفاً برای تأمین آن ده هزار دلاری که باید ماهیانه به آمریکا بفرستد آن نقش را بازی کرده است.

ادبیات تملق‌آمیز حمید فرخ‌نژاد خطاب به حاکم دوبی نیز اگر در راستای ایفای یک نقش و دریافت دستمزد از محمد بن راشد حاکم دوبی باشد، به عنوان آثارِ نیازمندی به دلار قابل فهم است؛ اما حتی در این صورت نیز پذیرفته نیست! البته بعید نیست پس از سخنان فرخ نژاد و پوششی که برخی رسانه‌های عربی از جمله العربیه به نشانه استقبال از این ادبیات تحقیرآمیز نسبت به حکام ایران داشت، به این بازیگر صله بدهد و از زحماتش برای معرفی‌ حاکم دوبی به مردم ایران به عنوان «حاکم تراز» بدین شکل قدردانی کند.

تملق حمید فرح نژاد برای اعراب حاشیه خلیج فارس و تحقیر ایرانی‌ها

این رسم معمول اعراب است که به مداحان صله می‌دهند و چه بسا با دریافت این صله، مشکل فرخ نژاد برای ارسال ماهیانه ده هزار دلار به آمریکا برطرف شود؛ اما بی‌شک از کنار ادبیات تحقیرآمیز فرخ‌نژاد نمی‌توان به سادگی باید عبور کرد. واقعیت آن است که گروهی از سبلریتی‌ها که فاقد حداقل دانش سیاسی و اقتصادی هستند، تقریباً در هر حوزه‌ای با تکیه بر فالوئرهایشان در شبکه‌های مجازی اظهارنظر می‌کنند.

هیچ تردیدی در وقوع طیفی از اشتباهات مدیریتی در کشور وجود ندارد؛ اما اینکه مسئولان کشورمان را با یک شیخ جنایتکار مقایسه کنیم که همراه با دیگر شیخ‌نشین‌های امارات، همکاریِ مشترک نزدیکی با آمریکا در تحت فشار گذاشتن ایران در حوزه واردات و انتقال ارز به ایران داشته‌ است، گذشت ناپذیر است. برای درک فرخ نژاد و دوستانش باید یادآور شد که یکی از دلایل وضعیت امروز به ویژه تورمی که در چند نوبت از زمان دولت احمدی نژاد به ایران تحمیل شده، تحرکات امارات متحده عربی در راستای تضعیف ایران بوده است.

هر شخص عادی که یک بار پایش به بازار ارز رسیده باشد، می‌داند ارزش‌گذاری دلار در مقابل ریال به واسطه اشتباهات متولیان بانک مرکزی در دوره‌های مختلف، ابتدا در کشورهای اطراف ایران به ویژه دوبی و هنگ کنگ انجام می‌شود و امارات با استفاده از همین ابزار بازارسازی در افزایش لجام گسیخته ارزش دلار نسبت به ریال طی ماه‌های اخیر تأثیر گذاشت و به اقتصاد ایران ضربه مهلک زد. امارات با محوریت ابوظبی و دوبی البته از یک سال پیش با ممانعت از انتقال ارز گسترده به ایران، اقتصاد ایران را به این سمت برد.

تملق حمید فرح نژاد برای اعراب حاشیه خلیج فارس و تحقیر ایرانی‌ها

امارات در چند دهه اخیر، یک شبکه منظم اطلاعاتیِ اقتصادی داشته که با شناسایی سرمایه گذارانی که قصد ورود سرمایه به کشورهای همسایه‌اش از جمله ایران را داشته، آنها را یا از طریق ترساندن نسبت به ریسک سرمایه گذاری و یا از طریق ارائه تسهیلات فوق العاده به سمت خود کشانده و آشکار «سرمایه دزدی» کرده است. این رفتار که بخشی از پروژه گسترده جاسوسی اقتصادی امارات است، در چند دهه اخیر منجر به کوچ صدها میلیارد دلار سرمایه گذاری به بنادر امارات شده که مقصد ابتدایی‌اش بنادر ایران یا کشورهای اطراف امارات نظیر قطر بوده است.

در دو دهه اخیر نیز هیچ گام ضدایرانی در حاشیه خلیج فارس برداشته نشده، مگر آنکه یک پای آن حکام محبوب حمید فرخ نژاد بوده‌اند. با تعبیر فرخ نژاد، قذافی حکومتی بهتر از حاکم دوبی داشته، چون رشد اقتصادی لیبی در سال‌های پیش از سقوطش خیره کننده بود و سالیانه تا 10 درصد افزایش تولید ناخالص ملی داشت که صادرات نفت تنها تشکيل دهنده 30 درصد درآمد ناخالص ملی کشور شده بود. همچنین به اذعان گزارش‌های بین‌المللی نظام بهداشتی و خدمات اجتماعی که در ليبی به اجرا گذاشته شد، در سراسر قاره سياه بي همتا بود.

با این اوصاف، باید پرسید چرا فرخ نژاد از حاکمی چون قذافی که به فکر دنیای مردمش بود، اما همچون حاکم لیبی به ناموس خودی و همسایه رحم نمی‌کرد، قدردانی نمی‌کند؟! آیا شایسته است، قذافی به واسطه آن که به شکل فجیعی از سوی مردمِ ناسپاس لیبی کشته شده و دیگر امکان بالقوه تقدیمِ «صله» به بازیگرانی چون فرخ نژاد را ندارد، از تمجید به واسطه خدماتش و دعوت دنبال‌کنندگان فرخ نژاد برای خواندن یک فاتحه نثار روحش، محروم شود؟ واقعاً چرا برخی هنرمندان ما میان حکام مرتجع کشورهای عربی فرق می‌گذارند و تبعیض قائل می‌شوند؟

انتظار می‌رود به سلبریتی‌هایی که در حد سواد و بینش سیاسی و اقتصادی‌شان به مسائل نمی‌پردازند، تذکر جدی داده شود، چون مرجعیت کاذبی که شبکه‌های اجتماعی برای برخی از آنها به وجود آورده‌اند در شرایط حساسی که کشور پیش ‌روی دارد می‌تواند به ابزاری در دست دشمن تبدیل شود؛ کما اینکه پست اخیر فرخ نژاد چنین کارکردی یافته است و انتظار می‌رود، نوع مواجهه و تنبه فرخ نژاد در تمجید از دشمنان ایران، راه را بر تکرار چنین رفتارهای زشتی ببندد.

اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۳۰۲
انتشار یافته: ۴۴۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلبریتی های مدعی اریایی ، ستایش گر اعراب شده اند!! خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا حرف بی ربط می زنی ؟؟
اول فکر کن ببین منظور گوینده چیه ؟
کسی ستایشگر اعراب نیست بلکه از اینکه اونها از هر لحاظ از ما جلوتر هستند ناراحتیم
شما اعتبار پاسپورت امارات را با ما مقایسه کن
آمار توریست امارات و ترکیه را با ما مقایسه کن
به پررویی و شعار و تبلیغات نیست
واقعیت را باید گفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کاش مملکت طوری اداره می شد که اعراب در حسرت زندگی ما بودند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این جماعت..‌...
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اقای تابناک کامنت های کاربران ت را ببین و از این مقالات ابکی دیگه ننویس
حرفش کاملا هم درسته
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بحث بحث نژاد نیست عزیزم
بحث بحث زندگی خب داشتنه
که مردم از آن بهره ای نبردن
عباس تقی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سخن درست و منطقی را باید پذیرفت هر چند به مذاقمان خوش نیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سخن منطقی این نیست که خود را تحقیر کنند
فرق دارد با ان حرف درست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا یک راست رفت سراغ اماراتی که همه می دانند تکلیفش با ایران مشخص است
ولی یک سوال چرا نرفت سراغ قطری که از امارات سرتر است هم از نظر اقتصادی و خیلی چیزهای
دیگر و هم اینکه تا الان مشکلی با ایران ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دقیقا با شما و حرف فرخ نژاد موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته فرخ نژاد دمش گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واسه پوله ...واسه پوله..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
یعنی ایشون حرف حساب نزده و شما هم متوجه منظورش نشدی ؟؟؟!!
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
البته ما که با نظر آقای فرخ نژاد که موافق هستیم.
واقعا مدیران ما باید مدیریت از برخی از حاکمان عربی یاد بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مدیران این کشورها از غرب تشریف اوردند و انها کاره ای نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با حمید فرخ نژاد مخالفم برای اینکه دنیا در مقابل آخرت هیچ است پس بهتر است که دنیا را فدای اخرت کرد. ایران هم جزئی از دنیا است پس می شود ایران را برای آخرتی آباد بر باد داد و ویران کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
یعنی الان آخرت ما بو به راهه و می ریم بهشت و کل دنیا می رن جهنم ؟؟
تو توی ایران زندگی می کنی ؟؟
خوب می شی ایشالا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
یک سوال :
چرا مسئولین دنیای خودشان را فدای آخرت نمی کنند ؟؟
مطمئن باش اگر در آخرت خبری بود این مسئولین که ما می شناسیم نمی ذاشتند حتی یه ذره ازش به ماها برسه
همه را بین خودشون و آقازاده هاشون تقسیم می کردند
دقیقا مثل کاری که الان دارن با پست ها و موقعیت های مهم و بیت المال می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ایران فقط تو نیستی که اینطور دربارش تصمیم می گیری!!
توی هندوستان هم برخی از مردم جونشونو برای گاو ها می دن
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
متاسفم برات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
آخرت آباد که با ویران کردن دنیا بدست نمیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
به نظرم خودتا به یک روانپزشک معرفی کن از دست روانشناس هم کاری بر نمیاد برات
ع.ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگر منصفانه به قضیه نگاه کنیم خیلی هم بیراه نگفته
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کجاش تملق بود؟!!!!!
تملق رو اونایی انجام میدن که واقعیتها رو پنهان میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا تملق را به ژاپن و کره نشان
نداد هان؟
چرا تملق را به دانش ژاپنی و یا
المانی ها نداد هان؟
راست رفت سر وقت دشمن ایران
البته معلوم است برای چی دارد خود شیربنی می کند
خدا همه ما را به راه راست هدایت مند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
درود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
برداشت بد نکنید، خیلی بیراه نگفته ،چه کنیم و ناراحتیم که واقعیت داره.!!امیدواریم روزی ما هم بتوانیم همین مسیر رو ادامه بدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگه از همین الان هم شروع کنیم چهل سال از اونها عقبیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما چی فکر می کنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
قهرمان اصلاح طلبان و سلبریتی هاشون ، شده بن سلمان و شیخ زاد...واقعا که تاسف اوره..
ایرانی
|
Germany
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این سلبریتیها کی هستند که در همه موارد نظر کارشناسی می دهند؟ آقای فرخنژاد اگر دهنت رو ببندی نمیگن طرف لاله. بسیاری از این جماعت فقط مردم ساده رو فریب میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما داری مردم را احمق فرض می کنی
ایشون بسیار درست گفته
ما باید از همه توی منطقه جلوتر می بودیم اگه ......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چشماتو واکن دقیقتر به اطرافت نگاه کن می بینی دروغ نگفته
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اونم به عنوان یک ایرانی نظرش رو گفته
زرشک
|
Czech Republic
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تابناک چرا میسوزی حالا ؟ حرفشون بسیار درست و منطقی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بابا دانشمند!!،اگر اوضاع ایران بهتر بود خودت این حرفها رو نمیزدی ونشانه برتری نمیدانستی..حالا با این همه بدبختی میخوای بگی خیلی خوشخال باشیم وقتی از تویک خیابون رد میشی صد نفر سرشون تو سطل آشغاله.تاسف وا تاسف از این بدبختی ملت ایران!
ناشناس
|
New Zealand
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
همچین بیراه هم نگفته، شما خیلی پررو تشریف دارید که مشکلات مدیریتی خودتان را گردن بقیه می اندازید، نتیجه تعهد قبل از تخصص برای پست گرفتن می شود وضعیت امروز وطن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
یکی هم که حرف حق را زده، شما داغ کردید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
برای ساخت فیلم از دختر پادشاه قطر پول می گیرن( فرهادی)
الان هم که این یکی ، برای حاکم دبی ، تبلیغ می کنه...
کلی هم ادعا و « ایران ،ایران » می کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اره یه مستند ازش بسازید که داره از اونا پول میگیره که
تبلیغشون رو بکنه
واقعا که آگاهی هم خوب چیزیه
الان امارات روزی ده میلیون لیتر آب شیرین از خلیج فارس میگیره
اینم الان میشه مدح و دریافت سله
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خوب یک سر به دوبی بروید و مملکت داری اونها را ببینید و خودتان می فهمید که فرخ نژاد چقدر اشتباه کرده!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
صفحه نخست » سياست‌خارجي
5635
بازدید
۴
‍ پ
هشدار درباره افزایش مهاجرت ایرانی‌ها به عمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مردم در یک کمپین برای این اقا و خانواده اش ، پول جمع کنن تا این قدر کشور رو تحقیر نکنه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کاملا درست گفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ما با این اوضاع اسفبار و رقت انگیز وضعیت تحقیر آمیز تر هم می تونیم داشته باشیم ؟؟
فقط اگه کسی بگه بهمون بر می خوره اینکه داریم توی این وضعیت زندگی می کنیم تحقیر آمیز نیست ؟؟
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
مگر دروغ گفته؟!
مگر در شرایط بدی نیستیم؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
الحق که حرف منطقی زده . مگر نه این است که مردمش در رفاه کامل ، جذب سرمایه گذاری ، نه جنگ و... نه حتی یک وجب از خاکش رفته و ... واقعا یاد بگیرند حکام ما. به گفته پیامبر سواد (علم ) حتی از دورترین جا و افراد باید یاد گرفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حق که دیگه اینهمه ناراحتی نداره تابی جون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
من از شیوخ عرب دل خوشی ندارم اما ایشان پربیراه هم نمی گه
ناشناس
|
France
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کاملا درست گفتن آقای فرخ نژاد.زنده باد حمید فرخ نژاد که حرف دل مردم رو زده.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما رو به مقدساتتون بیدار بشید، تعریف از کشوری که پیشرفت کرده عیب نیست، اینکه آدم مثل کبک سرشو زیر برف بکنه عیبه، جامعه میتونه کفر تحمل بکنه ولی ظلم نه، الان سر اینکه کی باید اول تو سطل آشغال دنبال روزیش بگرده دعواست، بیدار شو داداش، تغییر باید از شمایی که رسانه اید شروع بشه وگرنه وضعیت مملکت همینی ک هست میمونه، خوب روی امام زمان سفید کردین ، مرحبا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا چرت و پرت میگید!!؟؟؟ فرخ نژاد گفته کاش شیخای ما هم مثه شیخ زاید بلد بودن واسه مملکتشون کار کنن چه ربطی به جنایتکار و اینا داره!!!؟؟ چه ر بطی به اخلال اقتصادی دبی در ایران داره !!!؟؟ مگه غیر اینه که واسه مملکتش خوب کار میکنه ه!!!؟؟ 40 سال پیش دبی بیابون بود الان چیه حقیقت اینه که واسه کشورش خوب کار میکنه ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف درستی گفته به خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واقعا مزخرف میگید بابا طرف نظر شخصی خودش را در باره عملکرد مسئولان دو کشور گفته و هیچ ارتباطی به سایر خصوصیات آنها نداره که مثلا"عربه عجمه مسلمانه کافره و ..... اینقدر هر چیزی را حیثیتی و امنیتی نکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا اینقدر عصبانیت و نفرت.یک ایرانی یک نظری داده که زیاد هم بیراه نبوده.چرا با ترور شخصیت طرف میخواین کار رو پیش ببرین؟؟؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف بدی نرده ....شاید به مدیران بی عرضه بک کم بر بخوره...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اینکه میگه کاش مثل حاکم دبی داشت فداکاری حاکم دبی برای مردمانش را میگوید نه اعمالش نسبت به دیگران را.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
هر كسي را با نتيجه كاري كه ميكنه بايد سنجيد.نه بابت حرف هاش.تابي داري نژاد پرستي را تبليغ ميكني و نظر اين بنده خدا را سركوب ميكني
امیر میکائیل زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چطوریه صحبت از محاسن حاکمان دیگر کشورها و پیشرفت آنها تملق و تحقیقر ایرانی هاست.... اگر لیاقت و عرضه داشتید کشوری به این ثروتمندی را گلستان می کردید تا ما حسرت حاکمان دیگر کشورها را نخوریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تا دیروز در ستاد انتخاباتی جناب شیخ ، نطق می فرمودی ..
شیخی که قرار بود دنیامون رو اباد کنه...همه چیز رو خراب کرد..
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
من به آقای فرخ نژاد کاری ندارم ولی، توقع نداشته باشند آقایون، که مردم برای شرایط غیر قابل تحمل اقتصادی ازشون تشکر کنند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حالا نویسنده خودش خیلی بیتش سیاسی و اقتصادی داشته مثلا؟
از قدیم گفتن حرف حق تلخه
دم آقای فرخ نژاد گرم ایول داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلبریتی بی سواد..
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
درک کردن شرایط الآن سواد نمیخواهد مهندس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سلام با عرض معذزت بی سواد شما هستید که به همه توهین می کنید
masoud
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
درود بر شرافت حميد فرخ نژاد كه سخنش دردل بسياري از مردم ايران است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بسیار تحلیل بی اساسی بود. کسانی که به امارات تردد دارند میدونند که دوبی به شدت در حال جذب سرمایه خارجی هست . 20 خرداد همین امسال خودتون خبرش رو زدید با کد خبر 806810
سطح درآمد سرانه مردم امارات رتبه 24 جهانی رو با 38 هزار دلار داره. ایران رتبه 91 رو با 5 هزار دلار.
من به شخصه واقعا به مردم امارات با این حاکمان فهیم که به فکر مردمشون هستند غبطه می خورم.
ما باید خدا رو شکر کنیم که مرغ و گوشت صفی هست!!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حالا یکی هم حرف حق زده ببین چقدر جبهه میگیرن!!!!!!!!!
آقای تابناک مردم گرسنه ان و اگر این از بی لیاقتی مسئولین کشور عزیز اسلامیمون نیست پس چیه؟؟؟
امیدوارم اینقدر عاقل باشید که این پیام رو حذف کنید طبق معمول
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
فقط ما خوبیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واقعیت و حرف حق همیشه تلخه تابی جان ! اگه مردی منتشر کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بنظر من حرف درستی زده، منظور ایشان نوع و روش حکومت داری بوده نه شخص حاکم دبی!
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما هم که با این نوشته بیشتر به درست بودن حرف فرخی نژاد دامن زده ا ید . اینکه آنها با توسط به عرق ملی توانسته اند سرمایه گذارانی را که هدفشان ایران بوده، بطرف خود بکشند و یا در بازار ارز ایران خلل ایجاد کند، همین نشاندهنده بهتر بودن مدیریت آنها نسبت به مدیران اغلب رانت خوار داخلی خودمان است. چه اشکال دارد که از مدیران خوب حتی اگر در جبهه دشمن باشند، تعریف کرد تا مدیران دکترا دار ما به بی لیاقتی خودشان پی ببرند و کمی از حاشیه رانت خواری بیرون بیایند و بفکر مردم و مملکت باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دشمن؟!
کی گفته که باهم دشمنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این دید شما یعنی هیچ کس نباید حق داشته باشه حتی نظرشو بگه . باید بگم متاسفانه شما دچار یک نوع دیکتاتوری فکری هستید که از دیکتاتوری سیاسی هم بدتره .
ظرحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
فرخ نژاد درست گفته ،ایا غیر از این است؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ایشان نظرش را گفته و نظر هر کسی برای خودش محترم است .
ولی در مقایسه نتیجه اخذ شده بین امارات و ایران ، درست هم گفته است .
شما بفرمائید و اگر از نظر نتیجه گیری که امارات بدست آورده و ما بدست اوردیم دروغ و یا اشتباه گفته ، آنرا تحلیل کن و غلطش را بگو .
والا امارات کشورش را ظرف ۵۰ سال از یک کشور بدوی و کاملا عقب مانده و بدون هرگونه امکانات اولیه مناسب به کشوری قدرتمند و ثروتمند و پیشرفته و دارای اعتبار جهانی ساخته و خودش را از وابستگی مطلق به نفت به کشوری پویا در زمینه بانکداری پیشرفته و گردشگری عالی و پولساز و تجارت و هاپ منطقه ای بسیار مطمئن بالا کشیده و مردمش را هم در حد عالی به تحصیلات عالیه رایگان و بهداشت رایگان و درآمدهای عالی و اعتبار جهانی رسانده است و علیرغم جمعیت بسیار کم و خاک سوزان شور و گرما و رطوبت شدید ، کشوری ساخته که در منطقه و جهان دارای اعتبار و آبرو و ارزش بالایی دارد .
چرا قبول اینکه ما راه را اشتباه رفته و سرمایه های معدنی متنوع و فوق العاده زیاد و محیط زیستی متنوع و رنگارنگ و اب و هوایی متفاوت و ۴ فصل و خاک حاصلخیز و بهترین کشور از نظر سوق الجیشی و بیشترین امتیاز جمعیت جوان و پویا و بافرهنگ و ضریب هوشی نسبتا بالای مردم را هدر دادیم و درست بکار نبردیم و اسیر رفتن دنبال ارمان هایی رفتیم که یا دست نیافتنی بود ویا برنامه بسیار غلط و حتی بدون برنامه به آن نزدیک که نشدیم هیچ ، از همان که حداقل بودیم هم دهها سال عقب ماندیم
بله ما خراب کردیم و هدر دادیم و اتلاف کردیم و کفران نعمت کردیم و فقط شعار دادیم و حرف زدیم و دشمن تراشی کردیم و خوبان و جوانان مستعد و باهوش و کارآفرینان و سرمایه داران را از کشور فراری دادیم و با کارخانه های متعدد بجا مانده بدترین استفاده ها را کردیم و باختیم و بد هم باختیم .
BABI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خب مگه دروغ میگه؟؟؟ امارات رو از یه بیابون تبدیل کرده به بهشت سرمایه گذاران... اونوقت ایران با این همه سرمایه شده فقیر خونه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
همه رو تما كرديد نوبت اين فرخ نژاد ننه مرده شد بهش گير بديد؟
خجالت بكشيد ............
علیرضا
|
Iraq
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا به همه چیز رنگ قومیت می دهید.من همچین برداشتی از صحبت ایشون نکردم.درست هم میگوید دبی در ۳۰ سال اخیر چقدر تفاوت کرده...هواپیمایی بازار شفافیت سیستم مالی و هزاران چیز دیگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
منظوز ایشان چاپلوسی نبوده به اشتباه تفسیر نشه منظوزش اینه که از یک بیابان بی آب و علف و ویک ویرانه آباده ای ساخته که در دنیا کمتر نظیر دارد .در مقابل ما یک آبادی را به ویرانه تبدیل کرده ایم و آقازاده تحویل داده ایم. ایشان کاملا بحق سخن گفته اند و حرف دل کل ملت ایران است با آماردروغین نمیشه خودرا موفق معرفی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کی هست این فرخ نژاد. کسی که برای پول وطنشو بفروشه هیچ فرقی با فروشنده .... نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
منم با نظر ایشون موافقم ولی هیچ پولی دریافت نکردم
پارمیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
وطن فروش چی حرف حق زده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
درود به شرفت آقای فرخ نژاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگر دروغ میگه؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شاید تملق نباشد و گوشزدی به مسولان خودمون باشد تا طوری عمل کنند که ایشالا یه روز هم یه عده ای از اونا ما را اینگونه یاد کنند.
علی
|
United States
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حالا تو چرا سوختی تابی مگه غیره اینه مگه جناب وزیر دو شب پیش نگفت مرغ وگوشت گرونه مهم نیست برید خدارو شکر که هست تو سال 2019 یکی از ثروتمندترین کشورهای های دنیا با کلی منابع نفت وگاز ومعادن وغیره کارش رسیده به جایی که میگن خداروشکر کنید که غذا وقوت لایموت هست براتون حالا گرون ودر عرض چند ماه دو سه برابر شده قیمتش مهم نیست امارات که هیچ افغانستانم وضعش از ایران بهتره که اگه نبود مهاجران افغانی میلیونی برنمی گشتن کشورشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
جناب تابناک خانواده این آقای توی امریکا زندگی می کنند باید خرج زن و بچه شو بده، چرا توقع دارید مثل آدمی که نیست حرف بزند رفتار کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما خوبيد
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه فرخ نژاد کیه یه بی سواد مثل بقیه بی سوادها خودمون الکی اینا رو گندشون میکنیم که حالا واسه هر حرفیشون باید بحث و جدل بشه اونهایی که با حرف و نظر این سلبریتی ها انتخاب کردند الان دارن نتیجه اش رو می بینن اگه هنوزم هستند کسایی که حرفهای مفت امثال ایشون واسشون مهمه از حماقت خودشونه کاریش نمیشه کرد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
جناب فرخ نژاد شیوه جدیدی از کسب درآمد است، بهرحال چرا این قدر زود به زود رنگ عوض می کنید.
شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
البته حرفش کاملا درسته ولی نباید میزد.
سپنتا
|
United Kingdom
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلام.
چند نکته : بدون شک منظور فرخ نژاد رویکرد مثبت اقتصادی حاکم دبی در جذب سرمایه گذاری خارجی برای رونق به سرزمینشه نه سیاستهای منفی و احیانا مخرب. بخش عمده ای از چیزی که به عنوان دزدی سرمایه معرفی کردید روند عادی و معمول در تجارت امروزه اگر قرار بر رقابت اقتصادی است باید ظرفیت مقابله با این دست امور هم ایجاد بشود.
در مورد وضعیت اقتصادی لیبی در زمان حاکم سابق اطلاعات داده شده خام و ساده انگارانه است و برای کسی که دیگران را به بی اطلاعی و بی سوادی متهم میکند مایه ی تاسف.
مقاله ژورنالیستی باید امضا داشته باشد ( حتی با نام مستعار) متاسفانه جای آن در اکثر مطالب منتشر شده سایت شما خالی است!
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خوب خداييش كلاه خودمون رو قاضي كنيم بدون هيچگونه تعصب و منطقي حرف راستي زده خوب چرا اين مملكت با اين همه ثروث مردم بايد بدبخت و فقير باشن بجز بي كفايتي فساد و ناداني چيزه ديگه اي ميتونه باسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مقصر اصلی دستگاههای نظارتی هستند که هیچ گاه برخوردی با این به اصطلاح سلبریتیها نمیکنند. مثل اینکه این افراد در حرفها و اعمالشان آزاداند و یک مصونیت سیاسی دارند و هیچ بازخواستی نمی شوند.
اینکه حاکم امارات که دستش به خون کودکان بسیاری از یمن آغشته شده محبوب افرادی مثل این فرد میشوند جای تعجب نداره چون همون خوی درنده را این افراد هم دارند فقط امکان بیانش وجود ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما هم كه حرف فرخ نژاد رو تاييد كرديد. بنده خدا گفته كسي رو بزاريد مسند كار كه لياقتش رو داشته باشه نه امثال رييسهاي پيشين و فعلي بانك مركزي. مطلب پايين عيناً مطالب بالا ميباشد.

""""هر شخص عادی که یک بار پایش به بازار ارز رسیده باشد می‌داند ارزش‌گذاری دلار در مقابل ریال به واسطه اشتباهات متولیان بانک مرکزی در دوره‌های مختلف، ابتدا در کشورهای اطراف ایران به ویژه دوبی و هنگ کنگ انجام می‌شود و امارات با استفاده از همین ابزار بازارسازی در افزایش لجام گسیخته ارزش دلار نسبت به ریال طی ماه‌های اخیر تاثیر گذاشت و به اقتصاد ایران یک ضربه مهلک زد. امارات با محوریت ابوظبی و دوبی البته از یک سال پیش با ممانعت از انتقال ارز گسترده به ایران، اقتصاد ایران را به این سمت برد.""""""
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تابناک جان دشمنی امارات با ما درست ولی ایا شما شکی دارین که شیوخ دبی نشین از مسولین ما بهتر کار کرده اند؟ به نظر من خوب شد که این حرفو گفتن شاید یه تلنقری بشه برای این مسولین بی کفایت که داریم روز به روز به عقب برمی گردیم.
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
احتمالا به دنبال بهانه داشتن برای رفتن از ایرانه
آخر پسر خوب اینکه ایقد مدیر بی لیلقت داریم درست این هم شد قیاس که تو کردی شیخ امارات!!!!!!
خاک تو مخت کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تابی جون چرا سفسطه می کنی. خوبی یه حاکم رو در درجه اول با کارهایی که برای مردمش کرده می سنجن و نه اقداماتی که بر ضد کشورهای دیگه کرده. از این لحاظ بعیده کسی بتونه این رو رد کنه که حاکمان امارات دهها بار از حاکمان ما بهتر عمل کردن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بعله تا راحت پول ها را راحت بفرستد برای فرزندش در امریکا
ادم این قدر عقب مانده که نمی داند این کشور فقط وارد کننده است و مصرف کننده و نمی توانست از کشوری مثل ژاپن یا المان و یا حتی مالزی صحبت کند
عجب ادم هایی پیدا می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
صحبت از کشوری کرد که به ما نزدیک تر است و کامل میشه پیشرفت را در آنجا حس کرد عزیزم
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگر هم شیخ راشد اینکارو با ارز کرده دمش گرم بخاطر راحتیه مردمش بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کاملا حرف درستی زدن
ناشناس
|
Turkey
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
هر کسی اون عبارت "مشغول ضمبه" را نوشته خیلی بیسواد بوده.
اولا مشغول نیست و مشمول درسته و ثانیا ضمبه نیست و ذمه صحیح است و درست آن "مشمول الذمه" است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ايرانيم اما بعضي چيزا بايد بپذيريم
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مشکل از اینجا است که کار را به جایی رسیده تا این کشورها الگویی بشوند برای ما. این آقا حرف خیلی نابجایی نزده. ترسم که فردا افغانستان را هم بخواهیم الگو قرار دهیم.
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اجازه بدید از دیدگاه یک جوان ایرانی که 35 سال از عمرش رو در ایران پس از انقلاب گذزونده، حاکمان ایران رو نقد کنیم....
همیشه و باور کنید همیشه این سوال برام مطرح بوده که چرا از دیدگاه حاکمان ایران، تامین منافع تنها با روشهای غیر مسالمت آمیز میسر میشه. این همه آدم دارن روی این کره خاکی زندگی میکنن. چرا ما تافته جدا بافته هستیم و توان اینکه بجای جنگیدن بر سر منافع، با همکاری، منافعمون رو تامین کنیم، نداریم؟
چرا منافع ملی از دیدگاه من که دارم توی کشور مالیات پرداخت میکنم، تضاد جدی با تعریفش در دیدگاه حاکمیت ایران داره؟
من با دیدگاه نه چندان وسیع خودم، تنها پاسحی که بهش میدم، دیدگاه متحجر و عقب مانده حاکمیت داره. دیدگاههایی که نه تنها عقلانیت درش خیلی کمرنگه، بلکه پیدا کردن توجیه مشروع هم واسش تنها با بدعت امکانپذیره.
خوشحال میشم سانسور نکنید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
موعد صله‌ دادن حکام امارات فرارسیده است؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حساب جواب نداره عمو.شما هم بجای آسمون ریسمون بافتن ،نظرات رو بدون سانسور منتشر کن تا عیان شود نظر مردم.هر چند نظر اکثر مردم واضحه .منتهی کسی که خودشو به خواب زده اصلا نمیشه بیدار کرد.
یا علی مدد...
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خوب که چی؟؟؟ الان ما موفق بودیم یا ایشون؟؟؟ ایشون 20 ساله امارات رو چیکار کرده؟؟؟
یه مقایسه ای تو زمینه فساد و جرایم اجتماعی و پیشرفت های مردمی و سطح پاسپورت و... بندازید...
سعید
|
France
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
صد در صد راست گفته!
دمش گرم
کاشکی یه نیم دونه داشتیم
زنده زنده مردیم جوون جوون پیر شدیم
درور بر شیخ مدیرو مدبر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خیلی براتون سنگینه که یک نفر پیدا شده حرف درست و منطقی زده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اصلا ایرانی ها رو تحقیر نکرده منظورش چیز دیگه ای بود داداش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
در دوره تحریم های احمدی نژادی امارات خوب بود چون از طریق ایشان ما تحریم ها را دور میزدیم . حالا که اینکار را انجام نمی ده بد شده ؟

در ثانی اینکه امارات با ایران چه می کند ملاک صحبت این هنر پیشه نبوده بلکه انچه که ایشان برای کشورش و مردمش میکنه ملاک این هنر پیشه بوده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ایول ...کاملا" درست گفته..............
زنده باد جناب فرخ نژاد...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مجوز ندهند به این شخص دغلکار تا پول نتواند بفرستد تا قدر عافیت را بداند و همه چیز را بر زبانش نیاورد
عباس عبدالله زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آنچه جناب فرخ نژاد بیان فرموده، واقعیت محض است.
شیخ محمد اماراتی در طول۴ دهه با لیاقت و غیرت و تدبیر تونست بیابانی را به منطقه ای اباد و پیشرفته تبدیل نماید.
مردم ایران برای افراد شجاع و جسور و حق طلبی همچون فرخ نژادها ارزش و اعتبار خاصی قایل هستند. و ‌پشیزی برای تفاسیر و برداشت‌های شما قایل نمی شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
از پول ملت ایران می خورند و بعد ملت خودشان را تحقیر می کنند! هر جای دیگه بود باید اینها را رسماً خائن معرفی می کرد.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کجایش ادبیاتش تحقیر آمیز است؟ چرا نباید حاکمان خوب را ستود و از حاکمان بد انتقاد نکرد، نتیجه این همه از خود تعریفی را می بینیم!اتفاقا نوشته شما بیشتر بوی نژاد پرستی می دهد.
ثانیا در رابطه با اعمال قذافی برای مردمش احیاناً شوخی می کنید؟
ثالثاً در رابطه بافیلم لاتاری اون فیلم هست و بازیگر نقشش را فقط بازی می کند! یعنی بازیگر نقش ابن ملجم سریال امام علی به ابن ملجم باید اعتقاد داشته باشد؟
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با اقای فرخ نژاد موافقم . روحانیون ما نسخه کارامدی را نتوانستند به خوبی تهییه کنند( پرورش انسانهای متقی ) که امروز مدیران رانتی و تزویری در قامت نیروهای انقلابی کرسهای ریاست را در اختیار دارند. تجدید نظر اساسی در نحوه گفتمان و تربیت انسانی باید در حوزه های علمیه آغاز شود.
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگر چنین فردی داشتیم ما هم الان حرفی برای گفتن از نظر اقتصادی داشتیم نه اینکه با یه حرف ترامپ دلاز 3000 تومنی بشه 20 هزار تومن . نباید به او خرده گرفت به نظر من راست میگه ما مدیر اقتصادی نداریم با مدیریت شعاری هم شکم 80 ملیون انسان سیر نمیشه نباید خودمونو فریب بدیم ما نیاز مبرم به مدیر اقتصادی داریم و نیاز به مدیرانی داریم که تخصصی فکر کنند نه شعاری و ناتوانیهای خودشان را با شعارها نپوشانند مردم می بینند و قضاوت می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حالا تابناک چرا بهت برخورده ، حرف حق نکنه خیلی تلخه من هم میگویم ای کاش و ای کاش و ای کاش حاکمی داشتیم که حتی یک درصد از فهم و خرد و دانش این شیخ را داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلبریتی بی سواد! چه توقعاتی دارین شما ! نه جمعیت ما و نه وسعت کشور ما با امارات قابل مقایسه نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بله منابع ماهم با امارات قابل مقایسه نیست
مثلا اونا خمس ندارن ولی ما داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حمید فرخ نژاد بسیار متین و قابل احترام است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
هم واقعی. هم تلخ.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حق اینقدر تلخه آیا ؟؟؟؟؟
کمانگیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرفهای ایشون هیچ ارتباطی با سیاست نداشت و صرفا نظر خودشون رو گفتند. هرکسی هم میتونه موافق و مخالف این حرفها باشه. شما چرا مثل فلان روزنامه تهمت صله و خیانت رو پیش میکشین؟ قرار نیست همه مثل شما فکر کنند یا حرف بزنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واقعیت رو گفته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگر درست درک کنید تملق نیست نیش و کنایه به مسئولین کشور هست!
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بالاخره باید اون ده هزار دلار خرج ماهیانه بچش دراد دیگه
بانو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حق زده، چرا بهتون برخورده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اصلا بد نگفته چون چهل سال است وضعیت اقتصادی را همواره به قهقرا بردند. وضعیت فرهنگی هم مشخص است ، آموزش پرورش تعطیل است و خرید مدرک در اوج است . مسئولین مسئولیت را برای برداشت از بیت المال و متمول کردن خود می دانند . پارتی بازی و رابطه حرف اول را می زند و امورات بی رشوه انجام نمی شود. پس نه دنیا و نه آخرت ما متحول نشده
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما دبی رو با طرابلس یکی میکنید؟!!! حالا هر رشدی لیبی میخواد داشته باشه.
40 سال از انقلاب گذشته و با درایت مسئولین هر روز بدبخت تر از روز قبل شدیم.شما سنگ چیرو به سینه میزنید.لازم نیست امارات را با لیبی مقایسه کنید.ایشان ایران رو با اماراتی مقایسه کرده که تا قبل انقلاب ما بیابانی بیش نبود....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
برادر من...شيخ محمد بيابون رو آباد كرده..حاكمان ايران آباداني ها رو ويران كردند...يعني شما تفاوت قايل نيستي بين اين دو..چه ربطي به تملق دارد.شايد به نوعي اغراق در واقعيت باشد ولي تملق نگفته.بهتره نقاط ضعفمون رو تو مديريت پوشش بديم نه اينكه به همه تهمت بزنيم
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اخوی نه تنها قیمه ها رو ریختی تو ماستها حتی هم زدی! 1- دیدن پیشرفت اقتصادی امارات نیاز به دانش سیاسی نداره. 2-اگر آقای فرخ نژاد پول بگیره و یه حرفی بزنه (به درست و غلطش کاری ندارم) تازه میشه مثل تمامی وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران از جمله خود شما که نوشتن منبع درآمدته و اگر خواستی به خاطر مضمون محکومش کنی یادت باشه که خیلی وقت ها تو رسانه های تحت نظر ارشاد و دولت دو تا موضع کاملا متضاد دیده میشه. 3- شیخ محمد وظیفه داره دنبال منافع دبی و امارات باشه پس اگر سرمایه ها را جذب کرده کار درستی انجام داده بی تحرکی و خواب ما در جذب سرمایه مشکل ماست نه امارات 4- امارات بر علیه ما با آمریکا همکاری کرده، از دشمن توقع لطف داری؟ ما نتونستیم همسایه را دوست نگه داریم. 5- حمید فرخ نژاد تبدیل شده به عنصر خود فروخته جاسوس نون به نرخ روز خور برانداز؟ برادرانی که وظیفه پیگیری این چیزها را دارند پیگیری می کنند. 6- سلبریتی بی سواد با تکیه بر فالوور در فضای مجازی شلتاق میکنه؟ باسوادها کجان که فضا برای اینها باز شده؟ به پوستر تبلیغاتی مقام معظم رهبری برای انتخابات ریاست جمهوری رجوع بفرمایید تا بفهمید مشکل از ذهن‌های پذیرنده است نه گوینده! 7- نظر حمید فرخ نژاد نظر حمید فرخ نژاد بود اگر شما این لطف تبلیغاتی را در حقش نمی کردید. من خودم اینجا نظر فرخ نژاد را دیدم. چطوره به شما هم انگ همدستی با فرخ نژاد بزنیم؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
من در امارات درس خوندم و واقعا از اونجا خوشم نمیاد به همین دلایل ملی گرایی ولی این حرف فرخ نژاد کاملا درست است ای کاش ما فقط یه دونه از این شیخ ها داشتیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تعریف از مدیریت میشه تملق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ایشون چه نیازی به تملق گویی از اوشون دارند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگه راست ميگي الان نظرات رو پخش كن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا نمیخواییم باور کنیم که باید با همه جا دوست بود از دشمن تراشی دست برداریم
مثال ساده اینکه توی بازار یک کاسب باهم دوست هست و مراوده میکند و همه بهش اعتبار میدهند ، ولی یک آدم شرور هیچ اعتباری توی بازار ندارد.
محمدرضا رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حق همیشه تلخ است!! اینکه جناب فرخ نژاد شیخ دبی را مثال زده اند برای این است که هر کاری که درهر کجا انجام می دهد اول منافع کشور و ملتش را در نظر میگیرد.
خدا آخر و عاقبت ما را ختم به خیر کند......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دبی چهل سال پیش بیابانی بی آب و علف با مردمانی بد بخت بود
الان چی ؟؟
من با فرخ نژاد کاملا موافقم
محمد
|
Netherlands
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ارتباط این مطلب رو با لیبی و قذافی متوجه نمی شم. خداییش شما آموزش ژورنالیستی می بینید میاید تابناک مطلب می ذارید یا همین طوری به خاطر دیدگاهتون یا ارتباطات میاید؟ این چه طرز خبر دادن یا اظهار نظر کردن هست؟ مطلب رو بی طرف بنویسید و تحلیل ها رو بذارید بر عهده خواننده یا حداقل تحلیل رو هم بی طرف بنویسید. پیشرفت امارات با پیشرفت لیبی قابل مقایسه است که می پرسید چرا از لیبی عکس نذاشت؟ بعد هم قذافی اصلا پیشوند شیخ نداشت، ایشون خواسته یه خوشمزگی با این کلمه بکنه. من هم کارش رو تایید نمی کنم ولی نحوه گزارش شما (تامین ده هزار دلار و...) رو هم اصلا تایید نمی کنم. بسیار تحلیل زردی بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرفش ممکنه گزنده باشه ولی کاملا صحیح و حق هست !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بنده دربدر دنبال کالایی ساخت امارات هستند (به خرید بادکنک هم راضی ام تا افتخار کنم توی خانه ای کالای اماراتی دارم) ولی گویا آنقدر با کیفیت بالا تولید می شود که فقط اروپایی ها و امریکایی ها توان خرید آنرا دارند. وای کاش اقتصاد و کشوری داری فقط ساخت آپارتمان و آسمانخراش لوکس بود در آن صورت نیازی به این همه رای گیری و انتخابات نبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نوشته صرفا حاوی تهدید و تحقیر و خالی از هرگونه تحلیلی بود.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
من هم چند سفر به دوبی داشتم و هر دفعه به همین نتیجه ای رسیدم که آقای فرخ نژاد رسید
محمد
|
Netherlands
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تور به خدا بس کنید،تورو به قرآن بس کنید...
هیچکی هیچی نگفته وضعمون اینه...
به ما چه شما با عربا و اماراتیا مشکل دارید؟
ما آرامش میخوایم و حکام عرب هم به مردمشون همین رو میدن،اگر بفهمید ما یکبار به دنیا میایم و یکبار میمیریم و شما کل زندگی مارو با این اراجیفتون به باد دادید میفهمید چرا حکام عرب این رو فهمیدن.
فقط حرف میزنید...
علی
|
Germany
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه بد گفته هرچی می ،ن سریع شلوغ می کنین
آدم باید منصف باشه پیشرفت و تعامل اونهارو تو این چهل سال با خودتون مقایسه کنین
چطور وقتی اونجا خونه می خرین و بچه هاتونو میفرستین زندگی کنن و واسه ما تو اینستاگرام پست بزارن بد نیستن و به قول خانم ابتکار هر کس آزاده واسه زندگیش تصمیم بگیره
حالا به دیگران که میرسه تیتر میزنین
اگه راست می گین همنون بچه هاتونو برگردونین ایران
شما هم که منتشر نکن واقعا رویه بدی پیش گرفتین
کیامرث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلام: خودتون کلاه هتون را بگذارید قاضی ......
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کجای حرف فرخ نژاد اشتباه هست؟ حقیقت تلخه.کاش به مسئولین مملکت کمی بهشون برمیخورد. مگه همون حاکم با دست خالی شهرش آباد نکرد به طوری که سال ها هست ایرانی ها غبطه میخورن؟ کاش به جای تخریب منتقدان کمی هم شرافت کار کردن داشتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اولا حرف بدي نزده
دوم اينكه نه كه كارشناسان اين حوزه خيلي نخبه هستند
بابا دنبال حل مشكل مردم باشيد به جاي اين حاشيه هاي بي مصرف و بي نتيجه اين حرفا واسه مردم نه نون ميشه نه گوشت نه مسكن نه كار نه ....
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این "مش غول ضمبه" صد می ارزه به خیلی چیزااااااااااااااااا کلی خندیدم
عبدخدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بنده خدا حرف بدی که نزده این قدر بهش می تازین؟؟؟؟ آنچه عیان هست چه حاجت به بیان هست!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما ببخشش تابناک- نمیدونه که پیشرفت دبی هم از سر ایران بوده
راست گفته
|
Germany
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واقعیت تلخه.؟
چهل سال پیش ایران و دوبی با امروزشان مقایسه کنید تا متوجه مغز کلام فرخ نژاد بشوید.
آیا تو دبی هم باندازه ایران امروز دزد بیت المال وجود دارد.؟
آیا دبی امروز هم بیش از نصف مردم آن زیر خط فقر زندگی میکنند.
امروز در ایرن حداقل حقوق کمتر ۱۰۰ دلار در ماه است در صورتیکه هزینه ها با نرخ دلار آزاد محاسبه میشن.
آیا حاکمان دبی هم مثل حاکمان ایران اللخصوص رئیس جمهور به مردم گزارش دروغین و وارونه میدهند.؟
محمدخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
طبق گفته خود آقای فرخ نژاد تمام دنیای اوست حتی از خود ایران هم برایش مهم تر است و هزینه حضور فرزندش در خارج بسیار زیاد می باشد.طبیعی است برای تامین هزینه فرزند دلبندش، آقای فرخ نژاد باید اینگونه تملق کند حتی حیثیت ایران زیر سوال برود.
در ضمن ای کاشک مدیریت دبی فقط به دست حاکم آن بود آنوقت دیگر اینگونه از سخنان فرخ نژاد ناراحت نمی شدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ای کاش سینمای ایران چنین موجوداتی نداشت
پاسخ ها
ادم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
حرف حساب تلخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
منظورش از مش غول ضمبه همون مشغول ذمه اس؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
متاسفم. آب در آسیاب دشمن
پاسخ ها
پرویز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
برای خودت متاسف باش
ادم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چه دشمنی که هر سال هزاران نفر ایرانی به اونحا میرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این جوجه جزیره ها مثل دبی و ... قبل انقلاب مثل سگ از ما می ترسیدن و در رویاهاشون مثل ایران شدن را می دیدند
چی شد که الان این همه پیشرفت کردن و قطب گردشگری منطقه شدن و از همه ی دنیا توریست دارن ما توی این وضعیت هستیم ؟؟
چی شده برای ما شاخ شدن ؟؟
با فرح نژاد موافقم و استدلال شما هم خیلی آبکی و بی منطق بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
عزیزم رابطه حاکم دوبی و مردم دوبی با حاکمان ما و مردم ایران رو مقایسه کنید. اینکه حاکم دوبی چه بلایی سر ایران اورد باعث افتخار حاکم دوبی و مردمش شده. خاک تو سر ما که حاکمان ما گذاشتند همچین کشوری چنین بلایی سرمون بیاره.
hooman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته كه
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آقای فرخ نژاد قبلا نیز به مردم بزرگ ایران اهانت کرده بود حق این است که توسط مردم شریف ایران تمام سریالها وفیلم هایی که ایشان در آن نقش دارند تحریم شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه دروغ گفته؟ چرا بهتون بر میخوره؟ شما که کلا همه چی رو دایورت کردین! اینهم روش
بی جنبه شدین ها
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حقیقت تلخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تمام کسانی که به امارات و ترکیه سفر کرده اند به این موضوع رسیده اند
چرا امارات و ترکیه که هر دو اسلامی هستند این همه رشد کرده اند و ما به این اوضاع اسفبار رسیده ایم که با کارت ملی گوشت یخی وارداتی باز دولت گدایی می کنیم ؟؟
چرا؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مقصر خود رسانه ها و متولیان فرهنگ هستن که اینا رو بزرگ میکنن والا سلبریتی ها که محتاج نگاه و فالو دیگران هستن و از قضا سواد اجتماعی پایینی هم دارن که نباید دغدغه باشن.
قاسم خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واقعا این حرفش حساب و درست است و تحقیر ایرانیها نیست و اگر فکر میکنید تحقیر حاکمان و نوع مملکت داری ایران است بحث دیگری است که دروغ نیست چرا نویسنده مغلطه میکند و به قذافی میچسباند . واقعا وضع فعلی مردم و کشور عقب افتاده ما با این همه منابع اظهر من ااشمس است . مردم یک کشور زمانی پیشرفت میکنند که دست از خود بزرگ بینی و غرور بردارند و به اصلاح اشتباهات خود بپردازند .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با سلام
اینکه امثال فرخ نژاد نظر میدن و توی این کشور هر کسی بخ خودش جرات میده در میدانی که اهلش نیست هل من مبارز بطلبه بحثی جداست. ولی آیا ما به عنوان یک کشور پهناور با امتیازات بسیار زیاد جغرافیایی و سیاسی به مراتب بهتر از امارات و یا سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس چقدر در رفاه استانی مثل بوشهر و یا بندرعباس یا جنوب سیستان و بلوچستان اقدام کردیم تا یاوه گویی امثال فرخ نژاد را بتوانیم پاسخ دهیم.
چقدر چوب لای چرخ خودمان گذاشتیم که یک جوالدوز هم کم است بلکه میخ طویله باید به خودمان بزنیم که دردمان بیاید از اینهمه ناتوانی
شاید هنوز از وجود سالک در بوشهر یا بندرعباس بی خبرید. یا از گرمای تف کرده قشم یا خیلی چیزهای دیگر
همین ما بطور رسمی سالانه برای این بازهای آسیایی میلیون ها تن خاک به امارات فروختیم که چه
کار از حرف و مقاله گذشته مرد عمل می خواهد که نیست و امثال شیخ زاید می شوند وقتی در شهر مردی نیست قورباغه هم داروغه می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حق رو زده ،کجاش تملق ه؟؟
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کسی که تبعه ی یک کشور متخاصم با ایران است توقعی بیش از این نمی توان از او داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
برادر با تمام این دلایلی که برای بد بودن حکام اماراتی آوردی در حقیقت خود زنی کردی. خودت یه بار متنی که منتشر کردی رو بخون. ای کاش جوابشو نمیدادی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف درست زده شماها چی ....
کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آقا حمید
اگر خوب بنگری میبینی 99درصد مشاغل و مدیریتهای ناراضی ساز خصوصا اقتصادی دست غیر روحانیون و جناح بنفش شماست نه طلاب و روحانیون!
بجای عذرخواهی بخاطر فریب مردم برای تکرار طلبکارشدی برادر؟
کمی انصاف!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نادرستی مقاله از سانسور شدید نظرات هویداست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته . صد در صد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اره تا کسانی مثل تو پول بی زبون کشور را ببرند بیرون و برای خودشان با ماهی ۱۰ هزار دلار پادشاهی کنند در ان کشور که حتی مردمان امریکا اینقدر توان خرج کردن هم ندارند
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خب راست میگه دیگه. دیگه از اونور بهشت هم داریم میزنیم بیرون!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
به نظر من حرفهای فرخ نژاد توهین امیز نیست، واقعیت را گفته!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این بنده خدا به لحاظ مدیریتی گفته و اگر حتی به خاطر خود شیرینی هم گفته باشد جرم نیست و اگر باشد که باید از صغیر تا کبیر کرور کرور آدم را بگیرند که در حال تملق و چاپلوسی زیاد از حد و غیر معقول از بعضی داخلیها و خارجیها هستند!
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اغراق نکردن

طرف یه صحرا بی آب و عل رو کرده کشور نامبروان
میخای احسنت نگن بهش
کمالخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اره دروغ گفته . مدیران ما از جنس مدیران ژاپنی و سوییسی هستند و یه مقدار ایشون کم لطفی کردند . جمع کنید این خود بزرگ بینی رو که ما رو بدبخت کرده
علی001
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اقای فرخ نژاد از صدقه سری این مردم دلارات جور میکنی و گزنه امثال تو رو تو خارج از ایران تدارکاتچی هم نمیکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
به نظر من ایشون حرف بدی نزده از الگوی درست باید استفاده کرد .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگر به صورت سیاسی به مسئله نگاه نکنیم ، حرفش کاملا درسته ... مردم دبی به دلیل رفاه اقتصادی از حاکمشون راضی هستن... ای کاش همی چیز رو از پبجره سیاست نگاه نکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
به خدا به تک تک آیه های قرآن قسم راست گفت. بالاخره یک نفر که صداش به همه میرسه یک کلمه حرف حسا ب زد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با فرخ نژاد موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بس کنید بابا ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حق تلخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
یه بیابون کردن بهشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تابناک شما خودت یه نقد ساده رو تحمل نمیکنی، اونوقت از همه ایراد میگیری
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
از هر کی چیز خوبشو بگیرید.حتی دشمن
بد بیراه نگفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف درستی زده شما چرا بهتون برخورده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این قدر ادم کند ذهن که یک کشوری که به اندازه یک بیستم ایران نیست را مقایسه می کنه
اگر عربستان هم بروی به خاطر وسعت زیادش در مقابل امارات هیچ چیز نیست
ناهيد رحيمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته حقيقت تلخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا جام ملت های آسیا رو برگزار نمی کنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تورم ایران هم مربوط به امارات خوب اینا اینقد قدرت دارن چرا دیگه براشون شاخو شونه میکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ايراني ها را تحقير نكرده مسئولين رو تحقير كرده .... قرار بود جهان را مديريت كنيد !!!
مهدی
|
United States
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دم حمید فرخ نژاد گرم

حرف درستی زده -حالا شما چرا اینقدر عصبانی شدی؟

حقیقت تلخی هست ولی باید پذیرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با سلام

من با اصل حرف ايشان موافقم .
كارش ما هم شخصي مثل ايشان داشتيم كه مي توانست ايران مارا هم به جايگاهي كه اينك امارات كوچك دارد برساند . اين فقط پول نيست كه امارات را اينگونه ساخته است بلكه نگاه مديريتي آن است كه اگر خود چيزي را نمي دانند حذاقل از كساني كمك مي گيرند كه كار بلدند . ما نبايد به دليل مشكلاتي كه با اماراتي ها داريم كار هاي پسنديده آنها براي كشور و مردمشان را زير سوال ببريم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
من کاملا با حمید موافقم. شما فقط از سر ناراحتی برداشتی آسمان به ریسمان بافتی. بهتر بود به جای توپیدن به حمید خان می گفتید مثلا (احمدی نژاد، روحانی، خاتمی، ....یا هر کس دیگر) خیلی هم بهتر از شیخ دبی کار کرده و این پیشرفتها را هم داشته.
ناشناس
|
France
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چینی ها ژاپن و کره را سرلوحه خودشون قرار دادن، ایرانیهایی امثال فرخ نژاد بی سواد، کشورهای حاشیه خلیج فارس را! قضاوت با شما!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نه بابا ما حالا حالا ها باید توی سر خودمون بزنیم اونا کجا به پای ما میرسند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خب درست گفته... حالا چرا به شما فشار اومده...کدوم یکی از مسئولان شما تونسته حتی یه درصد از کارهای اون بنده خدا رو انجام بده.... چیزی که زیاد تو این مملکت داریم مدیر و مسئول دزد و مفت هستش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
احسنت جناب فرخ نژاد.درود بر شرفت.هنرمند مردمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دنبال پول دلار شیخ دوبی است که بفرسته برای خانواده کانادا!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با این شلوغ کاری اصل موضوع گم نمیشه
تا کی میخواهید مشکلات مملکت را بر گردن خارج از مرزها بیندازید؟
ای کاش شیوخ ما بجای اینکه مردم را به زور به بهشت هدایت کنند ، خود و اطرافیانشان را رهنمود میکردنند
ای کاش ما هم شیخ زاید داشتیم تا بجای پرکردن جیب دزدان ، سرمایه را از بیابانهای شبهه جزیره به داخل ایران هدایت میکرد......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خواهشا انقدر این مطرب جماعتو بولد نکنین..انقدر بیش از حد وتوانشون ازشون نخواین...همه فهم و شعور و تاب و توان و درکشون و سوادشون همین اندازه س...چندبار امتحان کردین دیدین وبراتون ثابت شد که لیاقت اینا همینه که وقتی شما طلب کنین بیان با شیرین کاری اوقات طرب وشادی برای ملت فراهم کنن وبعدش شما شادان به کاراتون برسین اینا هم برن شیرین کاری بیشتر یاد بگیرن...همین...همونظور که هیچوقت از یه بچه جدول ضرب نمی پرسین از یه مطرب هم کاری بیش از شیرین کاری نباید خواست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه دروغ میگه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست میگه دیگه، الکی واسه چی تیتر میزنین تحقیر ایرانیها؟ کجاش تحقیر کرده ایرانیها رو؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کجای حرفش تملق بوده بهتون برخورده واقعیت را گفته؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ایشان واقعیت را گفتند.....
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اقای تابناک تو چقد صله میگیری که همچین مقالاتی مینویسی. خخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حقیقت تلخه جناب تابناک. چرا ناراحت میشید. راست میگه دیگه. همتون سالی ۳ بار دوبی نرید داغون میشید. چی میگی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حداقل از امریکا جونش حرف می زد که .... را فرستاده انجا عشق و حال کند تمجید می کرد!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
صغرا کبرای بی حاصلی برای محکوم کردن آقای فرخ نژاد بکار بردید.

اولا : این یک واقعیت ساده است که امارات نمونه کشوری موفق است که در طول سی چهل سال اخیر از یک کشور شبیه به صحرای بی آب و علف تبدیل به کشوری مرفه با شاخصه های مثبت بسیاری شده است. حال اگر نظام ایران بواسطه ایده آل گرایی و آرمانگرایی های ایدئولوژیک و هزینه های ناگزیر آن موفق نشد ارتقاء مناسب و درخوری برای زندگی مردمش ایجاد کند و وضعیت مردم خود را به روزگار جاری رساند نه تقصیر امارات است نه آقای فرخ نژاد .

ثانیا :اشتباه آماتوری خنده داری را عمدی یا صحوی مرتکب شده اید که دیالوگ نقشی را که ایشان بازی کرده به عنوان حرف دلش فرض کردید و بواسطه آن موفق به کشف یک تناقض با توییت کنونی اش شدید !

ثالثا :اینکه یک کشور در حال حاضر با ایران رابطه خوبی ندارد و حتی دشمنی دارد ربطی به جواز ذکر پیشرفتهای آن کشور ندارد. قرار نیست همه مردم ایران مثل صدا و سیما روز و شب خود را صرف این کنند که چه اشکال و ایراد هر چند کوچکی را در کشورهای مذکور پیدا کرده در بوق و کرنا کنند و چشم بر واقعیات بسیار دیگر ببندند.

رابعا :این ادبیات که وقتی یک نفر حرف مورد علاقه ما را نزد پس ما مجازیم به انواع و اقسام راه ها او را بکوبیم و یا جیره خود دیگران بنامیم و ... بیشتر شبیه ادبیات یک روزنامه معلوم الحال کشور است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
الحق که حقیقت را گفته است. شیخان ما هیچ وقت تبدیل به شیخک های امارات نمی شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حالا به فرض که حمید فرخ نژاد چنین خزعبلاتی هم گفته باشه . اصلا ایشون کی هست ؟ چهره سیاسیه ؟‌ تصمیم گیرنده است ؟ از مسئولین رده بالای کشوره ؟‌ کارشناس علوم سیاسی ، تئوریسین یا نظریه پرداز مطرحیه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
منظور ایشان خدمات این شیخ به کشورش بوده و نه دشمنی این شیخ با ایران.مگر هر کسی با ایران دشمنی داشت آدم نا لایقی است!!!! لطفا با فرافکنی اصل مطلب رو از بین نبرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
الحق که حقیقت را گفته است....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
فرخ نژاد که به نوعی گفت همه مردم ایران فدای یه موگندیده پسرم. توقع خاصی ازش دارید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حضرت علی میفرمایند نگاه نکنین که چه کسی میگوید ببینین چه چیزی میگوید!
فارغ از فرافکنی نویسنده تحلیل فوق , آقای فرخ نژاد سخن کاملا صحیحی گفته.
حالا یه عده چرا بهشون برخورده نمیدونم. عملکرد ضعیف جای انتقاد داره.
احمد احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگه به زبون درازی قبلی ایشون نسبت به ملت ایران پاسخ لازم داده شده بود، این فاجعه ی جدید پیش نمیومد!
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نظر آقای فرخ نژاد به جا و قابل تأملی است ، مسئولین کشور ما هم بجای اختلاف با یکدیگر و باند بازی و بی تفاوتی نسبت به ملت خود که زیر بار مشکلاتی که خود سبب آن هستند، بد نیست از دیگر سران موفق کشورها الگو بگیرند و کمی هم به توسعه و آبادان کشور خود مخصوصاً استان های محروم و کم برخوردار از رانت مدیریتی در سطح بالای نظام و در عین حال ثروتمند از نظر منابع برسند ، شما سایت تابناک هم لازم نیست اینقدر غیرتی شوی ! کمی به اطراف خود نگاهی بیندازید و با کشورهایی که سابقه تأسیس آنها به 30 یا 40 سال هم نمی رسد مقایسه کنید تا عمق فاجعه و درستی پیام آقای فرخ نژاد را خوب درک کنید .
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
باسلام تابناك جون
واقعا حرف قشنگ و درستي آقاي فرخ نژاد زد و همه ي مردم هم همين نظر رو دارن و اي كاش كشور ماهم بجاي اين همه شيخ يه شيخ بن راشد داشت تا مملكت رو با اين همه ثروت و منابع خدادادي به سوي پيشرفت مي برد.
ما تو چهل سال حكومت شيوخ فقط مدير دزد پرورش داديم و تمام
اگه فكر ميكني كه امثال فرخ نژادها اشتباه ميكنن يه نظرسنجي بذاريد.
چرا شما انقلابي ها از نظرسنجي در مورد كارنامه ي انقلاب اينهمه ترس و دلهره داريد!!!!!؟؟؟؟
اگه همه تون از صبح تا شب تو رسانه از مدح انقلابتون حرف ميزنيد و ايمان داريد بش پس يه نظرسنجي هم بذاريد و نظر مردم هم بشنويد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
والا دروغ نگفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با کمک تمام دنیا نیم وجب کشور رو با این ثروت اداره میکنن.خیلی افتخار نداره.
ایران،چهل ساله تحریمه و هنوز زنده هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این همه کوبیدین اما یک کم فکر کنید واقعا نباید از دیگران اونهم از اعمال مثبتشون الگو برداری کنیم. چرا دیالوگ فیلم و با حرف دل یک نفر قاطی میکنیم. فکر لازمه دبی 30 سال پیش و با الان و وضعیت مردمش و با الان مقایسه کنیم شاید بفهمیم آقای فرخ نژاد چی میگه
از طرفی میشه بفرمایید به چه دلیل در دبی و هنگ کنگ میتونن برای ما برنامه ارزی بچینند؟ این بی کفایتی بعضی از مسئولین نیست(البته امیدوارم بی کفایتی باشه نه چیز دیگه) میلیاردها دلار تا الان خرج کردیم هنوز دیگران تصمیم میگیرن بعد میشینیم میگیم سال 57 جاده روستایی نداشتیم الان داریم امکانات و ابزار سال 57 داشتیم اتوبان تهران شمال چی میشد یا تونل کندوان آیا هنوز تعریض میشد آیا خطوط ریلی درست میشد و هزار تا آیای دیگه
کاشکی بیشتر فکر کنیم تا به قول شما سلبریتی ها به کار خودشون مشغول باشند
آفرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
البته کار بدی کرده که اینطور از یک دشمن بالقوه کشورش تمجید کرده
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
جناب تابناک کی میخوای یاد بگیری که شما یک سایت خبری هستید و رسالت شما فقط باید انتشار اخبار درست باشد و نه تحلیل های جانبدارانه و توهین .
راستش رو بخوای حمید فرخ نژاد خیلی هم اشتباه نگفته. از هر زاویه که به حرفش نگاه میکنم ، جز حقیقت چیزی توش نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حساب ناراحتی نداره
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
همه این چیزهایی که در بدی خاک دبی یا امارات گفتید که نشان دهنده خوبی اون هست. یعنی همه کاری کرده تا کشور کوچکش اونقدر قدرتمند بشود که بتواند کشور بزرگی مثل ایران را تحت فشار بگذارد. نه؟ البته من از این آقا حمایت نمی کنم ولی ای کاش آن روی سکه حرفش را می شنیدیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خیلی نادانید واقعاً
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خب راست گفته منم باهاش موافقم، درسته دموکراسی اونجا بطور کامل نیست ولی از یه بیابون تمدنی ساخته که بدون اتکا به پول نفت مردمش در رفاه به سر می برن و از تمام دنیا برای زندگی و تفریح به اونجا میان. ما چی داریم که بگیم؟!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اینجور ادمها اصولا بیش از انکه فهم درستی از مسائل داشته باشند، از روی سناریوی تکرار دارند هرچند این سناریو ساخته توهم اونها باشه
البته اونور ابی ها هم به این امور وقوف کامل دارند
باید دید اینور ابی ها انقدر بی غل و غش هستند که با یه برخورد درست و تفهیم واقعیتهای کشور، توهمات اینجور ادما رو مثل ینگه دنیایی ها طوری هرس کنند که نه شاهی اومده باشه و نه شاهی رفته باشه تا اینجور ادما بفهمن که ممکنه به همون هیچ قبلی برگردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلبریتی بی سواد تحقیر شده
یاد ان کلیپ افتادم که گفت به روحانی رای می دهم که ملت با قایق پناهنده نشوند
یعنی اخر ارزوش همین بوده که پول های مردم را به خارج بفرستد
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مشمول ضمه کسی که برداشت بد کنه.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا اینقدر بی درو پیکیریم که یک هنرپیشه در هرجا و هر مورد باید اظهار نظر نماید مگر جایگاه خاصی بواسطه هنرپیشگی صاحب و از مصونیت برخوردار میشوند؟
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حق تلخه...
صحبتی که جناب فرخ نژاد عزیز کردن نه تملق بود و نه تحقیر ایرانیها
کاملا درست فرمودن
ای کاش ایران هم حاکمی مثل حاکم دوبی داشت که از بیابون بهشت ساخت و نه مثل حاکمان ما که از بهشت بیابون ساختن...
اینکه صحبت درست و کاملا بجای ایشون به مزاج بعضیها خوش نمیاد نشان از کوته فکری و کوته بینی همون بعضیهاست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بابا تا کی میخواهیم مشکلات را برون سپاری کنیم . تو رو به خدا همه چیز رو به کشور دیگر ارتباط ندهیم . گرچه متأسفانه برخی کشورهای کوچولوی دور و بر ادعاهای مسخره ای دارند . اما هرچقدر به زعم شما جنایتکار باشند حداقلش این است که به مردم خود احترام می گذارند و به مشکلات ایشان رسیدگی میکنند.تابناک عزیز و دوستان دیگری که قلمفرسایی میکنید دیگر آنقدر آش را شور نکرده و اینقدر اظهارات چیپ که برای مردم عزیز و صبور ومظلوم ایران تکراری است افاضه نفرمائید . یک کمی واقع بین باشیم. مملکت از سوء مدیریت رنج می برد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ایشون نه تملق کرده و نه ایرانیهارو تحقیر . گفته شیخها . راست گفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف راست زده چرا بدتون میاد....
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حقیقت تلخ است
عین الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خیلی هم خوب و درست نوشته آب بریز همون جا که میسوزه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
من فقط دو خواسته دارم و زیاد وقتتون رو نمی گیرم. اول اینکه موضوع ارسال ماهیانه 10 هزار دلار به آمریکا چیه؟
دوم اینکه برای دریافت صله توسط فرخ نژاد از حکام دبی مدرکی هم دارید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آره بهمون بر خورد ولی حرف حق تلخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ای کاش از حرف حق ناراحت نمیشدید . به جای این کارها ببینید چرا ما از ان طرف آبی ها همواره عقب بودیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چه چندش اور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرفش درسته. به هیچوجه تحقیر ملت ایران نیست. تحقیر کسانی دیگر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بار اولش نیست که حرفهای غیر منطقی میزنه
باید رسیدگی بشه تا هر کس و نا کسی به خودش اجازه توهین به مردم هم وطنش را نده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه دروغ گفته ... مملکت شده تورم و رانت و دزدی و پارتی و ...
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اقای فرخ نژاد ایرانیها را تحقیر نکرده است چرا وقتی یک نفر از هر قشری حرف حسابی بزند سریع از مردم مایه می گذاریدو یک انگ ضد انقلاب یا ضد مردمی به او می چسبانید.
این صحبت اقای فرخ نژاد توهین به ایرانیان نیست زیر سوال بردن مدیریت و عدم کارایی مدیران و مسوولین است ببینید حاکم دبی برای ملتش چه کرده و ببینید مسوولین ما برای مردم چه به ارمغان اورده اند منظور اقای فرخ نژاد این است که مردم ببینید مسوولین دبی برای مردمش چکار کرده و مسوولین ما برای مردم ما چه کرده اند نه اینکه بخاطر مواضع ضد ایرانی از این حاکم طرفداری کرده باشد . صحبت ایشان مقایسه مسوولین دو کشور است ولا غیر . لطفا انگ ضد مردمی را به ایشان نچسبانید اگر یک اقتصاد دان و یا یک نماینده مجلس هم این حرف را می زد سریع موضع می گرفتید و می گفتید در زمین دشمن بازی کرده . این واقعیت را ما باید بپذیریم که از اول انقلاب تاکنون فقط با شعار هایمان نه با عملمان دشمن تراشی کرده ایم و هیچ دستاوردی هم از این بابت نداشتیم پاسپورت ما در کشورهای افریقایی مثل بورکینوفاسو و نیجریه و امریکای لاتین مثل کوبا و ونزوئلا بدرد می خورد که از ما گرسنه تر هستند ما با روسیه اتحاد بستیم که هزاران بار از امریکا بدتر و خیانت کارتر است ایا این جز لجبازی و کینه توزی نیست؟ . کمی بخود بیایید و این قدر با این مردم لجبازی نکنید و بگذارید مردم راحت تصمیمشون را بگیرند که چه می خواهند .رهبر انقلاب در سخنرانی چندی قبل خود فرمودند امریکا از اینکه یک لقمه چرب و سرشار از ثروت را از دست داده ناراحت و عصبی است سوال اینجاست که این ثروت و لقمه چرب الان کجاست و دست چه کسانی است ؟ پس چرا حال و روز ما ایچنین شده است؟ایا جز این است که هر مسوولی می اید جیبش را از این ثروت خدادادی پر می کند و سپس یا به خارج متواری می شود و یا مظلوم نمایی می کند و در ظاهر به کنج عزلت پناه می برد ؟ این همه رانت خواری و اختلاس در بین افراد عادی جامعه اتفاق نمی افتد در بین کسانی که قدرت دارند اتفاق می افتد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اعراب خلیج فارس نیازی به تملق شما ندارند دوست عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کجای حرفش غلط بود
اون شیخ فقط به خودش و مملکتش فکر میکنه
ولی اینجا اول به خودشون فکر میکنن بعد خانواده سپس دوستان بستگان بعدش سوریه فلسطین لبنان و جمیع مسلمین جهان..... در آخر هم شاید به ایران و ایرانی هم فکر کنند البته شاید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بی عرضگی مسوولین که دیگه تعارف نداره!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نویسنده مطلب برای شما متاسفم.حاکم لیبی فردی خطرناک برای بشریت و انسان خونریز و ستمگری بود و مقایسه ان با اقای بن زاید قیاس مع الفارق است.اینکه ما با امارات به مشکل خوردیم،دلیل نمیشود پیشرفتهایی که حاکم ان برای دبی به ارمغان اورد و از بادیه نشینی عده ای شتر سوار ظرف ۴۰ سال به این میزان از پیشرفت رسید که ساخت برج خلیفه و جزایر پالم تنها گوشه ای از ان است،و اگر شما نویسنده گرامی مثل اکثر اقازاده ها تشریف ببرید انجا نشانه های پیشرفت و استاندارد بالای زندگی را خواهید دید؛را تخطئه کنیم.شهر دبی(فقط یک شهر)فقط به اندازه فروش امسال نفت ما از ترانزیت مسافر فرودگاه درامد دارد،دوست خوب من.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اقا درک نمی کنی دیگه ماهی 10 هزار دلار باید برای بچه اش بفرسته
مهربان توسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
یاد ترانه دلقک اصفهانی افتادم
...‌واسه نونه واسه نونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلبریتی فقط میخواد دیده شود حتی به قیمت وطن فروشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دمت گرم حمید فرخ نژاد،، کاملاً درست گفته،، چون تو مملکت ما اکثر مدیران جز دزدی و غارت و چپاول کار دیگه ای بلد هستند؟ چرا ناراحت میشید،، همین شیخ پا برهنه اماراتی ببین کشور صحرا و بادیه نشین رو به چه جایی رسونده که تمام دنیا میرن اونجا سرمایه گذاری می کنن،، بدتون نیاد، داش حمید کاملاً منطقی گفته،،، ما عادت داریم از جمله هايي که خوشمون نیاد برداشته سیاسی کنیم،، تا دیر نشده سران این حکومت خودشون رو اصلاح کنن،، تا هم دنیا رو داشته باشن هم آخرت،، آره گلم،، آره نازنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دمت گرم حمید فرخ نژاد،، کاملاً درست گفته،، چون تو مملکت ما اکثر مدیران جز دزدی کار دیگه ای بلد هستند؟ چرا ناراحت میشید،، همین شیخ پا برهنه اماراتی ببین کشور صحرا و بادیه نشین رو به چه جایی رسونده که تمام دنیا میرن اونجا سرمایه گذاری می کنن،، بدتون نیاد، داش حمید کاملاً منطقی گفته،،، ما عادت داریم از جمله هايي که خوشمون نیاد برداشته سیاسی کنیم،، تا دیر نشده مدیران و مسئولان خودشون رو اصلاح کنن،، تا هم دنیا رو داشته باشن هم آخرت،، آره گلم،، آره نازنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دروغ نگفته . دو کلمه حرف حساب زده. گفته کاش مملکت ما به اندازه یه دهم دزداش دلسوز داشت
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کجای این متن تحقیر ایرانیان بود ؟ اصلا قصد دفاع از این بازیگر رو ندارم چون مخالف اظهار فضل این دست سلبریتی ها در همه زمینه ها هستم به همون دلایل که شما گفتید ، اما خودتون خبر زدین " افزایش نگرانی از مهاجرت ایرانیان به عمان " و قس علیهذا که خودتون بهتر از هر کسی میدونید ، سوال اینه که ایا حاکم امارات باعث و دلیل این اتفاق بوده ؟ ایا حاکم امارات باعث سقوط ارزش پول ملی ما بوده ؟ ایا حاکم امارات باعث فقر و فلاکت بخش عمده ای از هموطنان من بوده ؟؟ دوبی برهوتی است پوشیده شده از نفت و ثروت و تقسیم تقریبا عادلانه ثروت بین تمام ملیت های ساکن در انجا از جمله ایرانیان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حق را گفته دمش گرم ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دمش گرمو.واقعیت رو گفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بیراه هم نگفته..........
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خب شاید ظاهرا این طرفداری خوب نباشه ولی خب عینه واقعیت رو گفته.مردم امارات مطمعن باشید پای همچین حاکمی میمونه ،.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ربط حرف فرخ نژاد به قذافی چیه ؟؟
من هم مثل ایشون فکر می کنم ما از کشورهای منطقه بسیار عقب موندیم
40 سال پیش ترکیه و امارات را با ایران مقایسه کن
امروز ترکیه و امارات را با امروز ما مقایسه کن
اصلا نیاز به مجادله نیست چون همه چیز مشخصه
به جای شلوغ کردن در مقابل حرف حساب بهتره فکر کنید کمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چرا نمیری دبی فرخ
me
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آهان اونوقت حاکمان ما پاک و عالین. حرف حساب جواب نداره.
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
در متن مقاله بیشتر از حرف هنرپیشه قدرت امارات نمایانگر شده است.
محمد مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آره بایست می گفت: ای کاش مثل ما داشتن تا دنیا و آخرتشون با هم آباد بشه!
سپهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
فرخ نژاد نوعی زالو است.
خون مردم ایران را مکیده و به آمریکا ارسال می کند.
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما یه سر برو دبی تا بفهمی حرفشو
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ما رو چه به این حرفا.ما یا باید توصف گوشت یخی وایسیم یا پوشک.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آقای فرخ نژاد بدون اگه بجای سینمای ایران تو سینمای امارات بودی، الان هیچ پخی نبودی. از این بابت به قضیه نگاه کن آقای فرخ نژاد عزیز
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واقعیت رو بر عکس نشان ندهید اقتصاد و پول ایران به تحریم نباخته به امارات و ریاض هم نباخته به فساد و قاچاق ، صادرات نخبه، هدر رفت دلار در عراق و فلسطین و نیجریه و ...،بی عدالتی ، رانت و مسولین بی لیاقت و سهمیه دار وآقازاده ها باخته.
در شرایطی که ملاک فقط اقتصاد باشد قذافی هم مثال بدی نیست ولی همه جنبه های امارات از پاسپورت تا رفاه و....مد نظرع .
فرخ نژاد میلیاردی دست مزد میگیره لنگ ماهی ده هزار دلار نیست که اگه باشه از طرف شما ها ....بیشتر گیرش میاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
داداشم این حرفات درست...ولی مردم حاکمی میبینن ک برا مردمش همه کار کرده و همه جوره این دنیاشونو ساخته و اون دنیاشون دیگه با خودشونه......مثل اینجا ب زور بهشت نمیفرستن.....یا شماها هم عرضه داشته باشین سیستم اطلاعاتی اقتصادیتونو تخصصی کنید و ب روش امارات سرمایه گذارها رو بدزدین بیان اینجا سرمایه گذاری کنن...ولی افسوس فقط بلدین حرف بزنین و انتقاد کنید در واقع فقط همینو یاد گرفتینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته دیگه چرا سوختین.
رض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
برو همان صحرای شن زاری که شیخش را تملق میگویی. راه باز جاده شنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نوشته شما نشان میده این یارو منافع کشورش رو خوب میشناسه
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. مردم به اندازه کافی درک و شعور دارند و با مقایسه شرایط ایران و دوبی قادرند به توان مدیریتی مسیولان ایران و دوبی پی ببرند. کافی است یکبار به دوبی سفر کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه آقای فرخ نژاد دروغ میگه بنده خدا! زمانی که شاه رو بیرون کردیم کشور امارات یه بیابون برهوت بود و اونجا شتر می چروندن. الان کشور ما شده بیابون و اونا امارات رو به کشوری تبدیل کردن که از کل دنیا برای تفریح و گذروندن وقت میاند اونجا خوشگذرونی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تحلیل بی نهایت ضعیفی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بنده خدا گفت که : مش غول ضمبه هر كي برداشت بد كنه!» خوب این همه برداشت بد نکنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آدم بی عار و دردی که به اسم هنرپیشه خداد تومان درامد بدون پرداخت مالیات داره، تبدیل به دلاری میکنه که بدلیل تحریم با زحمت وارد کشور میشه برای خانواده اش انور آب میفرسته چه انتظاری داری؟!!!بجزچرت و پرت گفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
استدلال شما را در بعضی جاها قبول ندارم ما کشور بزرگی هستیم با منابع بسیار بزرگتر از امارات .امارات دشمن است قبول دشمنی می کند قبول چرا دولتمردان قضاییه مردان و مجلس مردان ما عرضه بردن این جنگ اقتصادی را ندارند.مگر اینها مرزداران حاکمیت اقتصادی ما نیستند.چرا در عمان اختلاس کشف نمی شود.یه خاندان حاکمه طبق قانون میبره ولی اینجا .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
كجاى حرف اشتباه است در جهان حاكم دلسوز و روشنفكر شبيه شيخ محمد وجود نداره نويسنده مقاله محترم لطفا يكماه دبى زندگى كن به ادارات و مدارس و كلانترى مراجعه كن تا متوجه حرف هاى اقاى فرخ نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تملق یا واقعیت؟؟؟

دوره حکومت ایشان رو با 40 سال انقلاب و پیشرفت رو بررسی بفرمایید..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه دروغ گفته؟؟
ببینید اون بیابون را چه کرده

کار خودتون هم ببینید با ایران چه کرده

تحقیر ایرانیان چیه؟؟؟ تو دستت از چاپلوسی بردار
اینکه با امارات خوب نیستیم یه بحثی اما اینکه اون حاکم خوبیه و خاکشو ساخته یه بحث دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حساب جواب نداره. واقعا دم حمید فرخ نژاد گرم که حرف حق رو زده.
پ. ن:میدونم نظرمو منتشر نمیکنید :((
سراب
|
United States
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حقیقت محض رو گفته
منم چاپلوسم چاپ کن
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کجای حرفش بد بوده؟
امارات 10 سال پیش را با الان مقایسه کنید.
ایران 40 سال پیش را هم با الان.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف حساب رو گفته كاش يكي اين دنيامونو ميساخت.
درضمن در انتخاب تيتر دقت كنيد هرگز به ايرانيها توهين نكرده.
وقتي به ايرانيها توهين شد كه زنان و دختران ايراني رو ميفروختند به شيوخ پولدار.
محمد قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تمجید دشمن خونی از حماقت و کم فهمی است
محسن اتابکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اینهمه توجیه کردید ولی بازم حرف فرخ نژاد بیشتر به دل میشینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تابناک عزیز حرف حق همیشه تلخ بوده و ممکنه به مذاق خیلی ها تلخ باشه.
لطفا شما از رسالت رسانه ای خودت هیچ وقت فاصله نگیر، اوضاع فلاکت بار این روزهای کشور، موج نامیدی بین مردم و این همه جوون بیکار، تورم، گرانی، مشکلات معیشتی در تأمین مایحتاج اولیه مردم مثل گوشت و مرغ و مسکن و ... خود گویای اوضاع فعلی مملکتمون هست.
اگه نمیتونی بعنوان یک رسانه کمکی برای رساندن صدای اعتراض (از نوع مسالمت آمیز) مردم باشی که حداقل تلنگری برای مسولین مملکت برای تغییر در اداره امور و اوضاع باشه دنبال محکوم کردن کردن و خاموش کردن تک صداهای اعتراضی نباش. لطفاً آزادگی داشته باش.
ادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرف کاملا درستی زده . حقیقت همیشه تلخ بوده
علی سیرتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بی ربط ننوشته ! 40 سال فلاش بک بزنید ! ما کجا بودیم اونا کجا بودن ! ما اونجای که بودیم هم نموندیم ! برگشتیم خیلی عقب تر بجاش اونا به کجا رسیدن ! نویسنده گرامی این مقاله ! یا داری حقوق نجومی می گیری حالیت نیست مملکت چه خبره ! یه قلمی که داری زیر تیغ هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
هر حاکمی باید ابتدا به فکر مردم خودش باشه. حاکمی که مردم خودش ازش رضایت داشته باشن حتما حاکم خوبیه. چه آمریکایی، چه ایرانی، چه عرب. برعکسشم هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تابناک خیلی تند نرو .حقیقت تلخه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
هر کسی نظری داره و نظرش هم محترمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نهههههههه!
همه باید شبیه ما فکر کنن
وگرنه گمراه و منحط و مزدور و منافق هستند !
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کاملا درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ضمن اینکه گر بیراه هم نگفته............. اقای مصباح بعنوان تئوریسین و مظهری زنده انقلاب همیشه حرفشان این هست که هدف ما دنیا و و معیشت مردم نیست... اخرت مردم رو میخواهیم اباد کنیم... خدایا خودت ظهور کن....
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
در هیچ فرهنگی، توهین کننده محترم نیست. آیا شما با کسی که در خیابان به شما توهین می‌کند، محترمانه برخورد میکنید و یا مثلا دست خود را برای دست دادن جلو می‌برید؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
به شرط اینکه نظرش را برای خودش نگه دارد و به هر بهانه ای کشورش را تحقیر نکند . آخرش ما نفهمیدیم از دید عده ای این کشورهای جنوب خلیج فارس خوبند یا بد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کشور ما کی از این شرایط حساس بیرون می آید تا هر کس آزادانه بتواند نظر خود را بگوید؟ همیشه این " شرایط حساس" بوده دیگه. پس همیشه هم مردم باید خفه خون بگیرند و حرف نزنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حقیقت تلخ است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته دیگه. گفته کاش بین این همه کسانی که به فکر آخرت ایرانی ها هستند یک نفر پیدا میشد مثل حاکم دبی به فکر دنیای مردم هم باشه. اگر واهمه نداری نظرسنجی بگذار تا ببینی رفتار حاکم دبی مورد پسند مردم ایرانه یا رفتار مسئولین ایرانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خیلی هم خوب گفته.زنده بادحمیدفرخ نژاد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
يك تنه به قاضي رفته ايد؟
در اين متن دليل اين كار رو ((ایفای یک نقش و دریافت دستمزد از محمد بن راشد حاکم دوبی)) دونسته ايد؟
دليلتون براي اين حرف چيه؟
شما كه به يكي تهمت ميزنيد اعتقادي به روز جزا و حساب كتاب داريد؟
كجاي حرفش به ايرانيا توهين كرده؟
اگه ايران هم يكي مثل محمد بن راشد حاکم دوبی داشت الان مردم براي گرفتن گوشت يخ زده نبايد تو صف وايميستادن.
f Gh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خوب نظرشو گفته چه اشکالی داره ؟؟؟!!!! در ضمن من خیلی ها رو می شناسم همین نظرو دارند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلام من با توجه باينكه از اعراب خليج فارس متنفرم ، ولي مديريت شان را تحسين مي كنم كشوري كه معتاد ندارد و بزرگترين شركتهاي مهندسي و تجاري در ان فعاليت دارند
سامان
|
Sweden
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بنظر شما کسی امارات با این سطح از از رفاه و ازادی رو ول میکنه میاد ایران سرمایه گذاری میکنه ؟؟
تمام خارجی هایی که الانم اومدن باید برگردن چون تحریم ها سرمایه گذاری رو غیر مممکن کرده
شما مثل اینکه از گرجستان هستید منظورتون از دزدی سرما گذار ها چیه ؟؟؟
بنظر شما شرایط سیاسی ایران جای سرماه گذاری داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
در بند آخر اين شيخ جنوب را دشمن انگاشته ايد در حاليكه ما دايما در حال دشمني با ايشان هستيم اگر اين شيخ در مسايل داخلي ما دخالت كند و طرفدار سني هاي معترض شود دوست ما قلمداد خواهد شد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
راست گفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه دروغ گفته.حقیقت تلخه تابناک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تملق آمیز؟! ضد ایرانی؟! این که میگه فکر این دنیای مردم ایران باشید ضد ایرانیه؟!
این که برای کسی مهم نیست گوشت شده ۱۰۰ هزار تومن رو نقد کنید نه حرف حساب افراد رو! البته کسی که خودش رو بخواب زده با تلنگر فرخ نژاد بیدار نمیشه!
م ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
صداقت حقیقت تلخ است اینجا سیاست برد برد است هر کی داره جای رامیکنه که ببره ما عوام فقط داریم نگاه میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرفش کاملا درسته تملق نیست و 100% واقعیته
شیخ محمد دوبی رو برای اماراتیها ساخته. شما با ابران چه کردید؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ایرانی ها بعد از حمله اعراب ، همواره تحقیر شده اند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
من یه معلم هستم. به نظر من راست گفته. اگه اجازه بدید مردم حرف بزنن این حرف تعداد زیادی از مردم است.
مصطفی قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تابناک چرا ناراحت میشید ؟؟؟ فرخ نژاد راست گفته...حاکم دبی برای مردمش خوبه و از خوب بهتره...سفسطه نکنید...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرق بدی نزده کشور ما دلسوز نداره و شیخ محمد دلسوزه کشوره حالا هر دینی میخواد داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دولبریتیها به علت اینکه عده ای چشم بسته آنها را فالوو میکنند، خود را هم تاریخ دان میدانند و هم سیاستمدار و هم جامعه شناس و هم روانشناس و هم حتی پزشک و مهندس و مقصر اصلی افرادی هستند که اینها را بزرگ میکنند.
پیمان حامدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بسیار بجا و درست گفتن کاش یک نفر از این شیوخ مملکت دنیای ما را می ساخت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
فرخ نژاد حرف بدی نزده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اتفاقا حرفی که شما در مورد دلار تو این مطلب نوشتید حرف ایشون رو کاملا تایید می کنه. شیخ راشد دبی رو به جایی رسونده که قیمت دلار در خیابان های تهران رو تعیین میکنه. کار بزرگی انجام داده.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
الان شیخامون رو با کی مقایسه میکرد خوب بود؟ یک مقایسه ساده هست که این روزا همه میکنن ولی این بنده خدا چون سلبریتی هست عواقب و نظرات بیشتری میخوره.
حرف حساب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
به هر حال این حاکم همه این کارها را برای مردمش کرده. خوب کرده که سرمایه دزدی کرده. خوب کرده که دیگران را از ایران ترسانده. این نشان می دهد که او عرضه این کارها را داشته و مسئولان ما نداشته اند. من هم می گویم ای کاش ما هم یک حاکم مثل ایشان داشتیم. همه مردمی که هر روز می بینمشان در حسرت داشتن حاکمی همچون ایشان هستند. خوشا بحال ملت امارات که حاکمی با عرضه و سیاستمدار دارند که توانسته کشورشان را آباد و مردمشان را مرفه کند. مردی سانسورش نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خوب راست میگه دیگه چرا بدتان میاد ؟ چرا ناراحت میشید؟ از امارات ندار ببین چی ساخته . البته میدونم که نظرما را نمیذارید.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ریال به ریال درآمدهای نجومی فرخ نژاد از جیب مردمه
به نظر من باید همه مردم فیلم های فرخ نژاد رو تحریم کنن اونوقت ببینیم حاکم دوبی تف کف دست این بابا میندازه یا نه
حامد
|
Germany
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اولا ایشان حرفی در مورد لیبی نزدند.
ثانیاً کاش به جای اینکه مثل همیشه شروع کنید به بدوبیراه گفتن یه بار می تونستین یه دلیل قانع کننده بیارید که شما درست می گید.
احتمالاً شماها نه گوشت یخ ضده می خورید و اصلا تو ایران زندگی نمی کنید.
شایدم خبر ندارید حتی پاسپورت ایرانی هم دیگه جایی ارزش نداره.
حتی نمی دونید ارزش پول ملی الان جقده.
لطفاً دوباره نگین ما موشک و سلول بنیادیو سانتریفیوژ .......... داریم .
کاش بجاش اعتبار آرامش کار و رفاه و آزادی داشتیم.
فعلا که همین امارات هم دیگه ایرانیارو راه نمیده .
این چیزیکه ما بهش می گیم توهین.
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اول اينكه امتياز دهي نظرات را فعال كنيد تا سيه رو شود هر كه در او غش باشد. دوم اينكه حرف دل خيلي از ايرانيان را گفته است. مگر شك داريد؟
بهتر است كمي نهج البلاغه بخوانيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه دروغ گفته که به تریج قباتون بر میخوره؟؟؟!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حالا فاز تو چیه تابناک ؟!
یعنی هر چی حمید فرخ نژاد بگه بد است و باید در موردش یه جوابی بدی ؟
یا اینکه از اینکه مسئولین ماهم باید به فکر دنیای مردم باشند ناراحت میشی ؟!
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
طیفی از اشتباهات مدیریتی؟ گند زدن به کل طیف ها!!!!
بابک
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
متاسفانه در مملکت ما همیشه حرف حق گفتن تلخ بوده وهست،حتی بیگانه ای مثل کیروش نیز در این چند ساله وضعیت مردم را خوب درک کرده اما دریغ از مسئولین!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
"طیف اشتباهات مدیریتی" رو خوب اومدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه حرف بدی زده ... ؟
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه بد گفته؟ کاملا درست گفته. چرا فکر میکنید از همه بهترید. مردم به نون شب محتاجن. اقای مسئؤل چشماتو باز کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بله ... هر کسی رو باید به عملکردش شناخت و توصیف کرد و نه به شعار و تظاهر ...
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این حرف کجاش بده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حال شما که به اصطلاح دانش سیاسی تون سرریز شده چه خاکی تو سرمون کردید. این وضعمونه دیگه. این همه بدبختی و فلاکت که تو کل کشور داریم نتیجه چیه پس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸