بازدید 3442

چراغ سبز وزارت ورزش برای تمدید قرارداد کی روش

کد خبر: ۸۷۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 27 January 2019

محمدرضا داورزنی که امروز در یک نشست خبری پیرامون دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در حوزه ورزش شرکت کرد، بعد از پایان این نشست به سوالات فوتبالی خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی، معاون وزارت ورزش که چند روزی برای اهدای پاداش به تیم ملی به امارات سفر کرده بود، درباره حواشی اخیر هم به صحبت پرداخت.

فعلا به حواشی تیم ملی ورود نکنید

وقتی من در امارات بودم، هیچ مشکلی وجود نداشت. امیدواریم فردا بازی خوبی را از تیم ملی شاهد باشیم. شما هم به این مباحث ورود نکنید و اینکه به حاشیه‌ها بپردازیم، خوب نیست. همه ما باید کمک کنیم که روز 12 بهمن که همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر است کام مردم با قهرمانی تیم ملی شیرین شود. درباره پاداش تیم ملی در صورت قهرمانی هم قوانین وجود دارد و فدراسیون نیز بررسی لازم را انجام داده است. ما هم از این مسئله حمایت می‌کنیم.

معافیت فوتبالیست ها به ستادکل بستگی دارد

درباره معافیت بازیکنان تیم ملی در صورت قهرمانی، در قانونی چنین چیزی نیامده است. این مساله به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی دارد. در حال حاضر قانونی در این خصوص به تصویب نرسیده و مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر ستاد نیروهای مسلح مصوب کند این قانون شامل فوتبالیست‌ها نیز می‌شود. همان طور که در بازی‌های آسیایی و جهانی این قانون شامل حال آنها شد. بنابراین برای فوتبال هنوز ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم خاصی نگرفته است.

دخالتی در تمدید قرارداد کی روش نمی کنیم

شأن وزارت ورزش دخالت د‌ر امور داخلی فدراسیون‌ها نیست، بلکه وظیفه‌اش نظارت و حمایت است. نه‌تنها د‌ر فدراسیون فوتبال بلکه د‌ر تعداد دیگری از فدراسیون‌های ورزشی که از مربیان خارجی استفاده می‌کنند، دخالتی د‌ر تصمیماتی که اخذ می‌شو‌د، نداریم. وزارت ورزش هم عمدتا از این تصمیمات حمایت کر‌د‌ه است. د‌رباره سرمربی تیم ملی فوتبال هم تصمیم با فدراسیون فوتبال است.

ساکت به عنوان سرپرست تیم ملی در امارات است

اینکه برای بردن کسی به امارات تحت فشار بوده ایم، اصلا این طور نیست. ساکت به عنوان سرپرست تیم ملی حضور د‌ارد. ساکت و عباباف از چهره‌های زحمتکش ورزش کشور هستند. این‌که دوستان به عنوان نماینده وزارتخانه تیم‌های ملی ر‌ا همراهی کنند، منعی ندارد. همان قانونی که از حضور بازنشستگان جلوگیری می‌کند، استفاده از توانایی‌های این عزیزان ر‌ا تأیید می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار