بازدید 3873

بارسلونا کوین پرینس بواتنگ31ساله را خرید!

کد خبر: ۸۷۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 21 January 2019

خبرنگاران معتبر و مشهور ایتالیایی می گویند که کوین پرینس بواتنگ، مهاجم غنایی 31 ساله ساسولو در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است!

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، کوین پرینس بواتنگ که سابقه حضور در لالیگا را با پیراهن لاس پالماس دارد، به بازگشت به لالیگا بسیار نزدیک شده است و به زودی پیراهن بارسلونا را به تن خواهد کرد. با جدایی مونیر الحدادی، ارنستو والورده به دنبال اضافه کردن یک مهاجم نوک ذخیره به تیمش بود و حالا بواتنگ می تواند گزینه ای ایده آل برای بارسلونا در نیم فصل دوم باشد.

ساسولو-مهاجم ساسولو-غنا-Sassuolo

بارسلونا و ساسولو برای انتقال قرضی بواتنگ به ارزش 2 میلیون یورو همراه با حق خرید 8 میلیون یورویی در پایان فصل به توافق رسیده اند و ایجنت بازیکن در حال نهایی کردن این معامله است. بواتنگ که در اکثر دوران فوتبالش به عنوان هافبک تهاجمی به میدان رفته، در این فصل برای ساسولو در پست مهاجم نوک و مهاجم کاذب به میدان رفت که حاصل کار او، 5 گل و 2 پاس گل در 15 بازی فصل بوده است.

بارسلونا و ساسولو روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و در تابستان، مارلون سانتوس، مدافع برزیلی از بارسلونا به ساسولو پیوست. انتقال بواتنگ می تواند همکاری میان این دو تیم را گسترش دهد و شاید بارسلونا برای خرید بازیکنان جوان آکادمی ساسولو و یا استفانو سنسی، هافبک 23 ساله ایتالیایی این تیم وارد عمل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار