بازدید 3170

تمجید و تعریف وزیر ورزش از تیم ملی و کی روش

کد خبر: ۸۷۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 21 January 2019

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال شخصیت قهرمانی دارد و با حمایت مردم، کادر مربیگری خوب می تواند به آرزوی 42 ساله خود برسد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، مسعود سلطانی فر، در مورد پیروزی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، بیان‌ کرد: در مرحله یک هشتم نهایی تیم‌ ‌ملی در حد نام، موقعیت و شخصیتی که قائل بودیم ظاهر شد. ما فرصت داشتیم یکی دو گل دیگر بزنیم و پیروزی پر رنگ‌تری داشته باشیم. این تیم شخصیت قهرمانی دارد و باورمان این است که با حمایت مردم و تدارک خوب و کادر مربیگری خوب موقعیت استثنایی برای ایران به وجود می‌آید و تیم‌ ‌ملی به آرزوی 42 ساله خود می‌رسد. من قبلا هم باور داشته ام که این تیم قهرمان می‌شود. نباید بگذاریم حاشیه‌ای پیش آید و باید تمام هم و غم ما حضور در مسابقات بعدی باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بین عربستان و ژاپن ترجیح می‌دهد کدام تیم حریف تیم‌ ‌ملی ایران شود، گفت‌: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به فکر این مسائل باشد و باید توان بردن هر تیمی را داشته باشد. اما به‌ هر حال هر مرحله جلوتر می‌رویم حریفان سخت‌تر می‌شوند اما این تیم شخصیت قهرمانی را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار