بازدید 5925
۴

توهین عجیب یک پرسپولیسی جنجالی به کی روش

کد خبر: ۸۷۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 19 January 2019

کارلوس کی روش روز گذشته در حاشیه تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی مقابل عراق و صعود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در گفت و گو با خبرنگاران مدعی شد که وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است قرارداد او کوتاه مدت باشد و پس از مسابقات امارات ایران را ترک کند.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش که این روزها با پیشنهاد فدراسیون کلمبیا مواجه شده و برای مذاکرات رسمی از هفته‌ها قبل اقدام کرده بود همچنین مدعی شد که حمایت‌های لازم در مسیر حضور در جام ملت‌ها از شاگردانش صورت نگرفته است و در کنایه اعلام کرد چطور تیم پرسپولیس با پرواز فرست کلاس به ژاپن سفر می‌کند اما شاگردان او با مشکلاتی از جمله تهیه مواد غذایی رو به رو هستند؟

این اظهارنظر سرمربی پرتغالی به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و پس از سخنان جواد خیابانی روی آنتن زنده جو سنگینی علیه وی شکل گرفت. پس از واکنش‌های متعدد اهالی فوتبال از جمله بازیکنان سابق و پیشکسوتان پرسپولیسی این بار نوبت پیام صادقیان، شاگرد سابق برانکو ایوانکوویچ که به تازگی به تیم سپیدرود رشت ملحق شد و زیر نظر علی کریمی حضور دارد در صفحه مجازی اینستاگرامش به شکل توهین آمیزی کی روش را به سکوت فراخواند و علیه او جبهه گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
صادقیان بوی از ادب نبرده
فکر کنم ان عکس خودش است که بالای سر کی روش گذاشته
پرسپولیس کیلویی چنده تیم ملی مهمههههههههه بفهمین اینو
اینها باعث بیجارکی فوتبال شذه.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل