بازدید 1867
رئیس دانشگاه:

واحدهای دانشگاه پیام نور حذف نمی‌شوند

کد خبر: ۸۷۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 19 January 2019

رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه واحدهای این دانشگاه به هیچ عنوان حذف نمی شود،‌ گفت: ممکن است برخی از واحدهای این دانشگاه به دلیل عدم دانشجو تغییر فعالیت دهند، اما هیچ واحدی حذف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد رضا زمانی ضمن بیان این مطلب به تعیین تکلیف واحدهای خالی از دانشجوی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار کرد:طرح ساماندهی آموزش عالی که در وزارت علوم بطور جدی دنبال می شود شامل این دانشگاه نمی شود و در دانشگاه پیام نور واحدی حذف یا تجمیع نمی شود فقط ماموریت مراکز در صورت خالی بودن از دانشجو، تغییر خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بررسی مطالعاتی ساماندهی واحدهای دانشگاه پیام نور آغاز شده است، اما معنای این ساماندهی حتما ادغام و تغییر ماموریت نیست، چون ما در خیلی از مناطق ساماندهی را با هدف تقویت این واحدها دنبال می‌کنیم. مثلا اگر یک مرکز در یک منطقه استراتژیک و یا محروم قرار گرفته ما خود را ملزم می‌دانیم که این مرکز را در جهت ساماندهی تقویت کنیم و این کار نیز براساس خصوصیات استانی، مرکز و مسائل اجتماعی که وجود دارد انجام می‌دهیم.

رییس دانشگاه پیام نور همچنین در خصوص منطقه‌ای بندی شدن واحدهای این دانشگاه نیز گفت: پیش از انجام هر کاری باید مطالعات کارشناسی لازم در خصوص آن صورت بگیرد بر این اساس این مطالعات در دانشگاه پیام نور آغاز شده تا بهترین روش و امکان برای ساماندهی هر مرکز به کار گرفته شود. البته منطقه‌ای شدن مراکز پیام نور که یکی از الزامات وزارت علوم است نیست بدون به نتیجه رسیدن این مطالعات قابل اجرایی شدن نیست و تاکنون نیز هیچ قدم عملی برای منطقه‌ای شدن مراکز این دانشگاه برنداشته‌ایم.

دکتر زمانی خاطر نشان کرد: واحدهای دانشگاه پیام نور سرمایه های این دانشگاه هستند و ما نمی‌توانیم این مراکز را به راحتی حذف کنیم. بر این اساس اگر نیاز منطقه‌ای برای جذب دانشجو ازسوی این واحدها وجود داشته باشد، به تقویت این مراکز خواهیم پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل