بازدید 6628
۲

شناسایی پیکر یک شهید ۳۲ سال پس از شهادت

کد خبر: ۸۷۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 17 January 2019

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از شناسایی پیکر سرباز شهید «هوشنگ مرتضوی درازکلا» ۳۲ سال پس از شهادتش خبر داد و جزئیات مراسم تشییع و وداع را اعلام کرد.

به گزارش «تابناک»، سردار عبدالله ملکی در گفتگو با مهر از شناسایی پیکر سرباز شهید «هوشنگ (مراد) مرتضوی درازکلا» فرزند «سیروس» خبر داد و اظهار داشت: پیکر این شهید بزرگوار که به تازگی در منطقه عملیاتی کربلای ۶ مورد تفحص قرار گرفت نبه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۴ وارد استان مازندران شده و در شهرستان قائمشهر مورد استقبال قرار می گیرد.

ملکی زمان مراسم وداع با شهید تازه شناسایی شده را شامگاه یکشنبه ۳۰ دی ماه در حسینیه ثارالله قائمشهر اعلام کرد و گفت: همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید دوشنبه یکم بهمن ماه ساعت ۹ صبح از سپاه قائمشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: پیکر شهید مرتضوی درازکلا پس از تشییع در قائمشهر به زادگاهش درازکلای بابل منتقل شده و در جوار شهدای این روستا خاکسپاری خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهید «هوشنگ (مراد) مرتضوی درازکلا» فرزند «سیروس» از سربازان اعزامی نیروی زمینی ارتش لشکر ۸۸ زرهی زاهدان بوده است، گفت: این شهید در تاریخ دوم مردادماه ۱۳۴۶ در شهرستان قائمشهر متولد شد و در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۶ منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از ۳۲ سال شناسایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
روحش شاد
روحش شاد و جایش در بهشت باد. آمین

پروردگارا : به خانواده اش صبر وبردباری عطا کن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی