بازدید 3452

نجات ۷ فرد مفقود‌شده در کولاک چهارمحال و بختیاری

کد خبر: ۸۷۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ 17 January 2019
مفقود‌شدن ۷ نفر در کولاک برف چهارمحال و بختیاری
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به شرایط نامساعد جوی و کولاک برف در این شهرستان گفت که ۷ نفر از اهالی روستای دهناش بخش بازفت در ارتفاعات شهرستان گرفتار شده و تاکنون به روستای خود بازنگشته اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مرتضی زمانپور افزود: ۲ نفر از اهالی این روستا که روز دوشنبه به منطقه پاوشت زردکوه رفته بودند به سبب بارش شدید برف تاکنون موفق به بازگشت به روستا نشده و در ارتفاعات برف گیر شهرستان گرفتار شده اند.

وی ادامه داد: برای نجات این ۲ مرد روستایی نیز ۵ نفر از اهالی روستا روز چهارشنبه عازم منطقه شدند، که آن‌ها نیز با کولاک برف مواجه شده و موفق به بازگشت به خانه‌های خود نشدند.

زمانپور تصریح کرد: پس از اطلاع از این وضعیت و با پیگیری‌های انجام شده یک اکیپ امداد و نجات کوهستان از شهرکرد برای نجات این افراد راهی منطقه شده است.
 
نجات مفقود شدگان در ارتفاعات کوهرنگ توسط مردم محلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: هفت نفر از اهالی منطقه بازفت که در ارتفاعات کوهرنگ در کولاک برف مفقود شده بودند، نجات یافتند.

سید احمد مرتضوی‌فرد اظهار کرد: این افراد اهل منطقه بازفت بودند که با همکاری مردم محلی نجات یافتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم واکنش سریع و تعدادی از امدادگران جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند و خوشبختانه با توجه به اینکه که افراد با مسیر آشنایی داشتند، نجات یافتند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار