بازدید 10605

آخرین نرخ‌ها از بازار ارز، طلا و سکه

کد خبر: ۸۷۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 16 January 2019

امروز (چهارشنبه) نرخ خرید انواع ارز توسط بانک‌ها افزایش داشت و طلا و سکه نیز مقداری رشد قیمت را تجربه کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در زمان ارسال این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته مقداری افزایش یافته است. اما سکه طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد.

هر قطعه نیم سکه نیز دو میلیون و ۵۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و ربع سکه نیز با افزایش ۴۰ هزار تومانی نسبت به دیروز یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شده است.

در این بین سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۴۰ هزار تومان در طلافروشی‌ها معامله شد.

همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی امروز بیش از ۱۲۹۰ دلار قیمت داشت.

نرخ خرید و فروش انواع ارز

همچنین امروز (چهارشنبه) بانک‌ها دلار را با حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت ۱۱ هزار و ۳۴۶ تومان از فروشندگان خریدند.

نرخ خرید یورو نیز در بانک‌ها با افزایش همراه بود؛ به طوری‌که قیمت خرید هر یورو در روز گذشته ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان بود و امروز به ۱۲ هزار و ۹۴۶ تومان رسید. هر پوند انگلیس نیز با افزایش نرخ نسبت به روز گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۱ تومان توسط بانک‌ها از مردم خریداری شد.

در این میان مسافران امروز ارز مسافرتی را از شعب ارزی بانک‌های تجارت، سامان، ملی، ملت و پارسیان به نرخ ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان خریدند.

همچنین بر اساس اعلام صرافی‌ها هر لیر ترکیه ۲۱۲۰ تومان، درهم امارات ۳۱۲۰ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر