بازدید 10246

تمهید جدید تپسی برای کاهش خودرو تک سرنشین

کد خبر: ۸۷۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 16 January 2019

شرکت تاکسی‌آنلاین تپ‌سی، به تازگی امکان انتخاب «مقصد دلخواه» را به اپلیکیشن رانندگان خود اضافه کرده است. با اضافه کردن این قابلیت، تپ‌سی این امکان را به رانندگان می‌دهد که با انتخاب یک مقصد خاص، مسافری متناسب با همان مقصد را با خود همراه کنند.

به گزارش «تابناک»، با استفاده از این قابلیت، صاحبان خودرویی که روزانه مسیر مشخصی را به مقصد خاصی مانند محل کار خود رفت و آمد می‌کنند می‌توانند مسافر هم مسیری را با خود همراه کرده و تک سرنشین سفر نکنند. به عنوان مثال کسانی که با خودروی تک سرنشین روزانه از کرج به تهران و بالعکس در حال حرکتند می‌توانند با عضویت در تیم رانندگان تپسی، در مسیر رفت و برگشت با خود مسافری نیز همراه کنند.

تعداد بالای خودروهای تک سرنشین در سطح شهر، همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل آلودگی هوا در تهران و سایر شهرهای بزرگ عنوان شده است. اضافه شدن این قابلیت در اپلیکیشن تپ‌سی، می‌تواند بر کاهش تعداد خودروهای تک سرنشین موثر باشد.

این ویژگی همچنین به رانندگان تاکسی آنلاین تپ‌سی این امکان را می‌دهد که زمان بازگشت به منزل نیز مسافر متناسب با مقصد خود دریافت کرده و بهترین استفاده را از زمان خود داشته باشند.

تپ‌سی پیش از این نیز با راه‌اندازی سرویس اشتراک سفر «تپ‌سی لاین»، گامی برای کاهش تعداد خودروهای در سطح شهر و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا برداشته بود. در تپ‌سی لاین، دو مسافر که مسیر مشابهی دارند با هم همسفر شده و با یک خودرو به سمت مقاصد خود روانه می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی