بازدید 13378
۵

عجیب‌ترین مدرسه فوتبال ایران

کد خبر: ۸۷۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴ 16 January 2019

مثل اسطوره‌ها می‌ماند؛ وقتی با پاهای برهنه پیکر داغ کویر را نوازش می‌کند در تمام گام‌هایش می‌توان عشق را لمس کرد.

به گزارش تابناک به نقل از مشرق، وقتی زیر تیغه آفتاب نفس نفس زنان و عرق ریزان توپ را وارد دروازه می‌کند از شوقش که بالا می‌پرد نفس گرم کویر کف پایش را بوسه می‌زند. برای لمس عشق به فوتبال لازم نیست حتماً در ورزشگاه‌های بزرگ و مجهز زمین‌های سرسبز با پروژکتورهای عظیم حضور پیدا کنی؛ عشق ناب فوتبال را باید در زمین‌های خاکی و بازی سرشار از هیجان کودکان پابرهنه سراغ بگیری.

نوجوانان و جوانان روستاهای مرزی شهر سرباز در استان سیستان و بلوچستان با نبود امکانات ورزشی در زمین‌های خاکی و سنگلاخ روستا فوتبال بازی می‌کنند.

«سعید بزرگ زاده» مربی ۳۲ ساله‌ای است که هر کاری انجام می‌دهد تا مدرسه فوتبال برای روستاهای محروم برگزار شود و با تمام محرومیت‌ها مقام‌های قهرمانی کشور را در چند دوره با بچه‌های محروم به ارمغان آورده است. آقا سعید تقریباً نیمی از حقوق اندک معلمی‌اش را صرف مخارج این تیم‌ها می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
نمی تونید براشون چکن بکارید، خاک که زیاده. یخورده ماسه بادی از بیابان بیارید بریزید روی این زمین شاید چند تا بازیکن فوتبال ساحلی ازشون در آومد
لطفآ امکان تماس با این معلم عزیز را فراهم کنید تا ما بتوانیم به ایشان در این امر کمک کنیم. تامین کفش مناسب ، توپ مناسب و البسه مناسب برای تمامی ورزشکاران آن مدرسه فوتیال تا یکسال آینده با من.
دلم براشون کباب شد اما آفرین به ارادشون
درود بر انسانیت این معلم مهربان و فداکار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی