بازدید 6703

تصویب دریافت ۵ میلیارد دلار وام از روسیه

کد خبر: ۸۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 15 January 2019
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: به دولت اجازه داده شد تا ۵ میلیارد دلار برای اخذ وام از کشور روسیه برای پروژه‌های عمرانی دریافت کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور در حاشیه جلسه این کمیسیون با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز این کمیسیون، گفت: طبق مصوبه این کمیسیون به دولت اجاره داده شد تا ۳۰ میلیارد دلار فاینانس از کشو‌های خارجی علاوه بر سهمیه سال قبل داشته باشد.

وی ادامه داد:در بند دیگری به دولت اجازه داده شد تا ۵ میلیارد دلار برای اخذ وام از کشور روسیه برای پروژه‌های عمرانی دریافت کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: به شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته اجازه داده شد تا با تائید وزارت کشور تا سقف ۸۰ هزار میلیارد اوراق مشارکت با تضمین اصل و سود منتشر کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ اضافه کرد: به دولت برای استمرار پرداخت خزانه‌داری کل کشور اجازه داده شد تا ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه با سررسید کمتر از یکسال منتشر کند.

مفتح اظهار داشت:به وزارت نفت اجازه داده شد با تصویب شورای عالی اقتصاد اوراق مالی اسلامی به صورت ریالی و ارزی در سقف ۳۵ هزار ریال برای مشارکت در بخش نفت و گاز با اولویت میادین مشترک منتشر کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار