بازدید 4285

دستمزد سرمربی تیم ملی ماهی 500دلار!

کد خبر: ۸۶۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 15 January 2019

رییس فدراسیون شمشیربازی درباره وضعیت این رشته گفت: در حال حاضر ایران تیم پنجم دنیاست. از این پس باید تلاش کنیم تا سهمیه های المپیک ۲۰۲۰ را به دست آوریم. شرایط به این گونه هست که ۴ تیم اول دنیا مستقیما به المپیک می روند و ۴ تیم بعدی، تیم هایی هستند که در قاره های خودشان رتبه اول را دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، فضل الله باقرزاده گفت: کره جنوبی تیم اول دنیاست و دست نیافتنی به نظر می رسد. ما سعی می کنیم جزو ۴ تیم اول دنیا باشیم که یک سهمیه دیگر به آسیا اضافه کنیم. اگر جزو ۴ تیم اول دنیا هم نباشیم، می توانیم به عنوان تیم اول قاره آسیا بعد از کره شرایط خودمان را حفظ کنیم. رقبایی مثل چین، ژاپن و قزاقستان را در کنار خود می بینیم. دنیا روی شمشیربازی ایران حساب باز می کند و ما می توانیم در بخش تیمی المپیکی شویم.

وی افزود: در کنار این اتفاقات که در اسلحه سابر رخ می دهد، ما در اسلحه اپه و فلوره مسابقات و تمرینات خیلی خوبی داریم و در این ۲ بخش هم کار می کنیم تا انشاالله بتوانیم در این ۲ اسلحه هم در زون آسیا سهمیه بگیریم.

رییس فدراسیون شمشیربازی در ادامه بیان داشت: نقطه قوت ما اینجاست که یک مربی شناخته شده در سطح دنیا به نام پیمان فخری داریم. او حتی یکی از بهترین داوران دنیاست که برای المپیک ۲۰۱۶ نیز انتخاب شده بود؛ اما به خاطر سرمربیگری در تیم ایران قید داوری را زد. پیمان فخری واقعا موفق بوده و من گاهی اوقات شرمنده او شدم. در دیدار آخری که با رییس فدراسیون جهانی داشتم، از من پرسید مربی تان برای کدام کشور است! باورش نمی شد که ما یک مربی وطنی داریم. فخری الان حداقل ۱۰ هزار دلار در ماه حقوقش است؛ اما من شرمنده اش هستم و مجبورم ۵۰۰ دلار به او بدهم! با این حال فخری به عشق ایران مانده و گلایه هم نمی کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار