بازدید 4007
۲

صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران مجوز ندارد!

کد خبر: ۸۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 14 January 2019
بانک مرکزی اعلام کرد که تشکیلات موسوم به صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران (موسسه حمایت ایثارگران) فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن غیرقانونی است.

به گزارش «تابناک» روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: "تشکیلاتی موسوم به صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران (موسسه حمایت ایثارگران) فاقد هر گونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن تحت عنوان صندوق قرض‌الحسنه و شماره ثبت مجعول ۸۱۶ غیرقانونی است؛ لذا اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری منتشره از سوی نهاد مذکور که همراه با درج عبارت جعلی «این صندوق تحت نظارت بانک مرکزی می‌باشد» فاقد هرگونه اعتبار و ارزش بوده و مغایر با قوانین و مقررات است.

از این رو ضروری است هموطنان عزیز به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن سرمایه‌های خود از هر گونه ارتباط با موسسه جعلی مذکور اعم از سپرده‌گذاری یا دریافت تسهیلات جداً خودداری کنند. موضوع جلوگیری از ادامه فعالیت صندوق غیرمجاز یادشده از طریق نیروی انتظامی و طرح شکایت علیه آن نزد مرجع قضایی در مرحله اجرا قرار دارد. ‏"
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
موضوع جلوگیری از ادامه فعالیت صندوق غیرمجاز یادشده از طریق نیروی انتظامی و طرح شکایت علیه آن نزد مرجع قضایی بطور جدی توسط بانک مرکزی پیگیری شود و ضمنا" هرمقام مرجعی که به آینها اجازه تاسیس موسسه مالی داده اند نیز تحت تعقیب قانونی قرار گیرد.
مردم ساده دو باره گول میخورند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر