بازدید 3691
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

شاخص کل بورس 202 واحد تقویت شد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه بیست و چهارم دی ماه ۹۷، با افزایش ۲۰۲ واحدی معادل ۰.۱۲ درصد به رقم ۱۶۴ هزار و ۶۹۶ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته، شاهد افت ۴۳۷ واحدی نماگر کل بورس بودیم.   
کد خبر: ۸۶۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 14 January 2019

شاخص کل بورس 202 واحد تقویت شدشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه بیست و چهارم دی ماه ۹۷، با افزایش ۲۰۲ واحدی معادل ۰.۱۲ درصد به رقم ۱۶۴ هزار و ۶۹۶ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته، شاهد افت ۴۳۷ واحدی نماگر کل بورس بودیم.   

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در سومین روز کاری هفته جاری، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۵۸ واحدی معادل ۰.۱۲ درصد به رقم ۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۸۰ واحدی معادل ۰.۶۳ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۹۸۳ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۲۶ واحدی معادل ۰.۶۳ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۴۰۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۴۲۳ واحد افزایش معادل ۰.۲۴ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۹ هزار و ۸۸۷ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۲۶ واحد افزایش معادل ۰.۱۹ درصد به رقم ۱۲۲ هزار و ۲۹ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۳۴ واحد افزایش معادل ۰.۰۱ درصد همراه بود و عدد ۳۲۴ هزار و ۷۳۹ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۱:۳۰ داشت و در سطح ۱۶۴ هزار و ۹۱۷ واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس 202 واحد تقویت شد

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از سنا؛ امروز شرکت‌ های فولاد مبارکه با ۱۰۶ واحد، بانک تجارت با ۷۷ واحد و داروسازی دکتر عبیدی با ۵۴ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت را  بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند و در مقابل، بیشترین تأثیر منفی بر نماگر متعلق به شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر با ۷۸  واحد کاهش، ایران خودرو با ۶۷ واحد کاهش و گروه سایپا با ۶۰ واحد کاهش بود.

در پایان معاملات، نمادهای متعلق به شرکت‌ مهندسی مرآت پولاد، پتروشیمی فارابی، نوش مازندران، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، قند نیشابور، بین‌المللی قند پارس، ایران خودرو، عمران و سازندگی استان قزوین، ایران خودرو دیزل، مهرکام‌پارس، گروه کارتن ایران، زامیاد، سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، کارخانجات پارس الکتریک، فرو سیلیس ایران، از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، صنایع جوشکاب یزد، نوسازی و ساختمان تهران، قند هکمتان، شیشه و گاز، بازرگانی آینده‌سازان بهشت پارس و آسیا سیر ارس متوقف شدند.

همچنین گروه بانک در معاملات امروز بورس صدرنشین شد؛ در این گروه ۶۹۵ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال دادوستد شد. گروه خودرو به ارزش ۸۴۹ میلیارد ریال و شیمیایی به ارزش ۴۱۱ میلیارد ریال، جایگاه های بعدی را به خود اختصاص دادند. گروه فراورده های نفتی با دادوستدی به ارزش ۳۲۴ میلیارد ریال در رده چهارم معاملات امروز قرار گرفت. گروه فلزات اساسی نیز با معاملاتی به ارزش ۲۲۱ میلیارد ریال رده پنجم را به خود اختصاص داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار