بازدید 2159

کشف انبار دستگاه‌های رمز دهنده ارز در البرز

کد خبر: ۸۶۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 13 January 2019

فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار دستگاه‌های رمز کننده ارز الکترونیکی به ارزش 28 میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در ادامه ماموریت‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز، مأموران پلیس آگاهی این استان محل انباشت دستگاه‌های استخراج‌گر رمز یا «ماینرها» که در حوزه ارزهای الکترونیکی کاربرد دارد را کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و اذعان کرد که به عنوان رابط و فروشنده دستگاه‌ها بوده و مالک اصلی کالای قاچاق فرد دیگری است که در این زمینه فعالیت دارد. مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده منزل نامبرده را در یکی از مناطق شمال غربی تهران، شناسایی و با نیابت قضایی وی را دستگیر کردند.

محمدیان اظهار کرد: در بازرسی از محل 291 دستگاه ارز الکترونیکی، دو دستگاه پوز و مقادیر زیادی فاکتورهای فروش انواع دستگاه ارز کشف کردند. پرونده این متهم که به فعالیت در حوزه بازار تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای به صورت غیر قانونی در سطح تهران و شهرستان‌ها فعالیت می‌کرد برای انجام مراحل قانونی و قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی