بازدید 5593
۲

واکنش محسن هاشمی به اخذ عوارض از تونل‌ها

کد خبر: ۸۶۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 13 January 2019

رئیس شورای شهر تهران گفت: هیچگونه لایحه‌ای از سوی شهردار تهران به شورای شهر تهران مبنی بر اخذ عوارض از تونل‌های شهری تهران وجود ندارد و این موضوع شایعه است.

به گزارش «تابناک» به نقل از، محمد هاشمی در آغاز صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: در ‌آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و امروز 22 دی ماه سالگرد تشکیل شورای انقلاب اسلامی است و این شورا نخستین شورای تامینی و مادر تمام شوراهای کشور است.

وی گفت: صورت جلسات شورای انقلاب با قلم دکتر شیبانی تدوین می‌شد که عضو پیشکسوت شورای شهر تهران نیز بود.

رئیس شورای شهر تهران، افزود: این اسناد ارزشمند در کتابخانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرار داشت که در دهه فجر امسال تحویل سازمان اسناد ملی داده می‌شود و از شیبانی نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی درباره اخذ عوارض از تونل‌های شهری تهران نیز گفت: آنطور که بررسی کردم خبری به عنوان شنیده و یا شایعه در رسانه‌ها منعکس شد که واکنش به این خبر زیاد بود و لایحه پیش‌نویسی در مطبوعات در این خصوص منتشر شده بود که فرایند کارشناسی آن را هنوز طی نکرده‌ایم و به عنوان پیشنهاد مطرح بوده است ولی به صورتی در جامعه مطرح شد که انگار تصویب شده است؛ اینگونه موارد باید با امضای شهردار به شورای شهر ارسال و مورد بحث قرار گیرد.

هاشمی افزود: این موضوع درباره تخریب مورد استفاده قرار گرفت و از همه دست‌اندرکاران فعالیت‌های شهری در فضای مطبوعاتی و مجازی می‌خواهم با دقت بیشتری اقدام کنند که شاهد تشویش اذهان عمومی نباشیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: دومین سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد و از تحلیل‌کنندگان و نقدکنندگانی که حضور داشتند تشکر می‌کنم.

وی افزود: برخی‌ها عنوان می‌کنند می‌خواهید هاشمی را مقدس جلوه دهید بلکه اینطور نیست هدف از تجلیل تبلیغ نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
تره بار مناطق چی نمیخواهید واسه اون هم ورودی بذارید و عوارض بگیرید!
ما مردم شهید پرور دیگه عادت کردیم، همه چیز از شایعات شروع می شند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار