بازدید 9952
سوژه

خرید کروات پرسپولیس چرا استقلالی ها را خشمگین کرده؟

هواداران باید درک کنند در فوتبال حرفه ای، قرار نیست تیمهای رقیب همیشه به یک اندازه مساوی پول خرج کنند و بر اساس هزینه های شان در نقل و انتقالات نتیجه بگیرند کما اینکه تیم پرهزینه تر نتواند موفقیتی کسب کند و میدان را به تیم کم هزینه تر واگذار نماید. آنگاه هواداران استقلال در صورت قهرمانی احتمالی در فصل جاری، شاید هیچ سهمی را به وزارت ورزش نخواهند داد و تنها شکست ها سهم آنها خواهد بود
کد خبر: ۸۶۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 12 January 2019

خرید یک مهاجم خارجی توسط پرسپولیس هواداران استقلال را حسابی عصبانی کرده است اما آنها به این نکته توجه نکرده اند که تیم رقیب با صعود به فینال آسیا؛ توان پرداخت رقم های بالاتری از آبی ها را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس با رد کردن گادوین منشا یک مهاجم جدید به نام ماریو بودیمیر از دینامو زاگرب کرواسی خریداری کرده است که به احتمال زیاد این مهاجم با رقمی بیش از 500هزاردلار جذب قرمزها شده و خود برانکو هم گفته است بازیکن خارجی زیر این رقم در واقع کیفیت لازم را نخواهد داشت همانطور که دو خرید بی کیفیت استقلال در ابتدای فصل در تعطیلات از این تیم جدا شده اند.

این مهاجم که با نظر و تاکید برانکو و برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نیم فصل دوم جذب شده است احتمالا گران تر از مهاجم بریتانیایی تراکتورسازی و یا خرید خارجی جدید تبریزی ها که بازیکن آث میلان بوده است، نخواهد بود.

خرید کروات پرسپولیس چرا استقلالی ها را خشمگین کرده؟

با اینحال خرید بودیمیر ، همانقدر که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شده، خشم هواداران استقلال را به دنبال داشته است. استقلالی ها از یک طرف فعالیت های نقل و انتقالاتی پرسپولیس را با تیم خودشان مقایسه می کنند که بدون خرید هیچ بازیکنی تازه بوده است. از طرف دیگر، در شرایطی که طبق گزارش سایت ترانسفر مارکت خرید خارجی جدید پرسپولیس حداقل ۶۰۰ هزار یورو برای پرسپولیس هزینه دارد، استقلالی ها از این بابت ناراحتند که چطور شرایط برای ماندن بازیکنانی مانند تیام یا ابراهیمی در استقلال با مبالغی تقریبا در همین حدود فراهم نشد اما حالا پرسپولیس می تواند بازیکن جدید با دستمزدی نجومی خریداری کند. استقلالی ها در این میان بار دیگر وزارت ورزش را متهم می کنند که توجه ویژه ای به باشگاه پرسپولیس دارد و به شرایط استقلال اهمیتی نمی دهد.

با اینحال به نظر می رسد این جنگ فرسایشی و متهم کردن دیگران در اردوی استقلالی ها تکراری شده است. چرا که مدیران بخوبی می دانند که تیم رقیب از بودجه دولتی برای خرید این بازیکن استفاده نکرده است و با دریافت جوایز نجومی ناشی از صعود به فینال آسیا، امروز وضعیت مالی به مراتب بهتری نسبت به رقیب دارد. هواداران باید درک کنند در فوتبال حرفه ای، قرار نیست تیمهای رقیب همیشه به یک اندازه پول خرج کنند و بر اساس هزینه های شان در نقل و انتقالات نتیجه بگیرند کما اینکه تیم پرهزینه تر نتواند موفقیتی کسب کند و میدان را به تیم کم هزینه تر واگذار نماید.

نکته دیگر اینجاست که از میان سه خرید خراجی آبی ها تنها طارق همام بازیکن با کیفیتی از آب درآمد که این روزها در جام ملتها هم در حال درخشش است و تیم ملی عراق روی کاکل او می چرخد. اینکه مدیران سابق آبی بخصوص توفیقی معاون ناآگاه قبلی این تیم قرارداد بازیکنان کلیدی تیم نظیر مامه تیام را به نحوی تنظیم کرده بود که آنها بدون مشکل از استقلال جدا شوند، امروز بر کسی پوشیده نیست.

در این میان تا زمانی که وزارت ورزش این دو تیم را به بخش خصوصی واگذار نکند، ابن اتهامات پابرجا خواهد بود و شاید سال آتی با عدم نتیجه گیری پرسپولیس؛ توپخانه هواداران سرخ علیه وزیر ورزش را بیفتد. اداره دولتی ورزش آفات زیادی دارد و هواداران استقلال در صورت قهرمانی در همین فصل جاری، هیچ سهمی را به وزارت ورزش نخواهند داد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
تابناک تو لنگی هستی حالا داری ماستمالی میکنی هیچوقت هم حرف سایر تیمای دیگه رو که رقیب لنگیا هستن ده تا یکی نمیذاری سالای قبل که این درامدو نداشت چی هزینه چارتر هواپیما چی دم خروس
برادر نویسنده گرامی که اصلا مشخصه تعلقات رنگی نداری
1- اولا فقط استقلالی ها از این قضیه ناراحت نیستند و هواداران بقیه تیمها هم براشون مثل روز روشنه که وزارت هوای تیم پیروزی رو داره
2- اول فصل که پنجره نقل و انتقالات بسته بود و همه بازیکنهای پرسپولیس سودای رفتن به ترکیه ببخشید اروپا رو داشتن که پرسپولیس به فینال آسیا نرسیده بود و پولی نداشت که بازیکنهای اروپایی خودشو حفظ کنه (حتما می دونسته قهرمان آسیا میشه، جلو جلو چک کشیده بوده) هرچند بازیکنهایی مثل سیدجلال و بیرانوند و .. با چک راضی نمیشن و اون موقع خوووووب بهشون پول رسید
3- انقدر اوضاع پرسپولیس قبل از شروع فصل با پنجره بسته خوب بود که با ترابی، شیری و ... قرارداد بست برای نیم فصل دوم چون می دونست قهرمان اسیا میشه و پیش پیش پول خرید بازیکنها رو میداد از کدوم منبع درآمد؟؟؟
4- پول تیام طبق قانون وزارت ورزش مبلغ بالا شناخته شد و مدیران بی کفایت اون مقطع استقلال نتونستن وزارت ورزش رو متقاعد کنن
5- هواداران تمام تیمها در درجه اول انسان هستند و باشعور
لطفا با شعور ما بازی نکن
میخوای توجیه کنی داستانش فرق داره
موفق باشید
نويسنده محترم
اگر جانبداري و خيانت مسولين نبود الان استقلال با اون تيم قهرمان اسيا شده بود و اين بازيكنان رو اونها ميخريدن
استقلالی هستی .
حرف خودت رو از زبان ما نزن لطفا
چه تابلو پرسپولیسی هستی
استقلال به خاطر مخالفت وزارت ورزش تیام رو از دست میداد
اگر تیام بود قطعا استقلال قهرمان آسیا بود
تو هم نمیخواد توجیه کنی
ابی ها ی عزیز ازخریدهای پرسپولیس عصبانی نباشیدپرسپولیس بدون اینهاهم درچندفصل اخیر بالاترازشمابوده وخواهدبود (:
وقتی نصف شبی رفتین ده تا بازیکن فله ای خریدین وبعدش همه رو پس دادین ، وقتی رفتین دوتا بازیکن بی کیفیت خارجی خریدین و بعدش پسشون دادین، وقتی وزیر ورزش تبرییزی رو براتون خرید ولی براتون یه شوت تو چارچوب هم نزد، وقتی مهلت نقل و انتقالات رو یکماه تمدید کردن تا بتونین بقیه پولای بیت المال رو هم خرج بازیکنای بی کیفیت کنین !!! انصافا و عاقلانه بگین نقش پرسپولیس دراین بی لیاقتی کادر به اصطلاح فنی و مدیرانتون چیه؟
شما چی؟خودتونو ناراحت نکنین برا قلب نازنینتون ضرر داره...احیانا که از خرید سایر تیمها شما ناراحت نمیشین؟
ما که .... هستیم فعلا آقای وزیر و فرزندشان میتازند
با این 600 هزار دلار چند تا جهیزیه می شد تهیه کرد؟ چه فقیرانی که به نوایی می رسیدند!
چون پولش از بیت الماله یعنی از جیب ملوان شاهین بوشهر و سایر رقبا
این کارها فقط تو کشور ما اتفاق میفته که وزارت هوای یک تیم رو داره و آب از آب تکان نمیخوره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار