بازدید 3613

کاهش زمان گفتگوی خانواده‌ها به ۲۰ دقیقه

کد خبر: ۸۶۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 09 January 2019
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان از کاهش زمان گفتگوی خانواده‌ها به ۲۰ دقیقه خبر داد و گفت: مسئله تحکیم بنیان خانواده موضوعی است که به جد آن را دنبال می‌کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، امروز چهارشنبه کارگروه بانوان با رویکرد بررسی مسائل و مشکلات بانوان در شهرستان سلسله و با حضور ناهید پرویز پور مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان، فرماندار سلسله، مدیران شهرستانی و همچنین زنان شاغل در ادارات در فرمانداری سلسله برگزار شد.

ناهید پرویزپور مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان در این جلسه گفت: بانوان باید در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش آفرینی کنند، اگر جامعه ای بخواهد تداوم پیدا کند حتما باید بانوان در همه صحنه های آن حضور داشته باشند و برای به دست آوردن جایگاه خود به آنها میدان داده شود.

وی با اشاره به بررسی مسائل زنان و خانواده در شهرستان سلسله در قالب یک کارگروه افزود: کارگروه بانوان باید مبتنی بر بررسی چالش ها و مشکلات زنان باشد و ارتقای جایگاه زنان از طریق مهارت های آموزشی باید صورت بگیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه اگر خانواده مستحکمی داشته باشیم در برابر چالش‌های اجتماعی مصون خواهیم ماند، تصریح کرد: در برنامه ریزی های دولت به بحث خانواده اهمیت بیشتری داده شده است و سیاست های ترویجی تحکیم خانواده در دستور کار قرار دارد.

پرویزپور با تاکید بر اینکه طی سال های گذشته مدت زمان گفتگوی درون خانواده ها از ۲ ساعت به ۲۰ دقیقه رسیده است، افزود: ناگفته‌هایی بین پدر و فرزند و مادر و فرزند وجود دارد و بخش اعظم وقت خانواده ها به فضای مجازی تعلق پیدا کرده است؛ افراد به جای برطرف کردن مشکلات خانواده و گفت و گو با یکدیگر مشغول به شبکه های اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه گفتند باید به مسئله تحکیم خانواده و واکسینه کردن افراد خانواده در مقابل آسیب های اجتماعی توجه داشته باشیم، ادامه داد: دو هدف عمده ارتقای جایگاه زنان و تحکیم بنیان خانواده را دنبال می کنیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه باید سهم ۳۰ درصدی بانوان در حوزه مدیریتی محقق شود و این امر زمینه‌ساز بلوغ سیاسی و اجتماعی زنان خواهد بود، تصریح کرد: نسبت به احداث پارک بانوان شهرستان سلسله باید نگاه مثبت داشته باشیم و جانمایی مناسبی برای آن مشخص کنیم و در این زمینه شروع به کار کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار