بازدید 7917
۴

کاهش قیمت ۷ محصول در میادین میوه و تره بار

کد خبر: ۸۶۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 09 January 2019

براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت ۷ محصول در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش پیدا کرد.

به گزارش میزان، ۷ محصولی که قیمت آن‌ها کاهش پیدا کرده است، سه نوع میوه شامل گلابی درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۶ هزار تومان و دستچین ۷ هزار تومان، انگور سفید درجه یک با قیمت هر کیلوگرم هزار تومان و دستچین ۵۵۰۰ تومان و هندوانه با قیمت هر کیلوگرم یک هزار تومان است.

علاوه بر این، ۴ نوع محصول دیگر که قیمت آن‌ها کاهش یافته، شامل بادمجان درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۳۵۰۰ تومان و دستچین ۴ هزار تومان، سیب زمینی ترشی درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰۰ تومان و دستچین ۳۳۰۰ تومان، ترب سفید درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۱۱۰۰ تومان و دستچین ۱۵۰۰ تومان و ترب سیاه درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۱۵۰۰ تومان و دستچین ۱۸۰۰ تومان است.

براساس این گزارش، دو محصول نیز جدیداً وارد میادین میوه و تره بار شده است که شامل «تمبرهندی» با قیمت هر کیلوگرم ۱۹۸۰۰ تومان و «زنجبیل تازه» درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۱۷ هزار تومان و دستچین ۱۹ هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم آناناس ۱۹ هزار تومان، نارگیل ۱۴ هزار تومان، موز ۱۰۷۰۰ تومان و توت فرنگی درجه یک ۱۲ هزار تومان و دستچین ۱۴ هزار تومان اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اگر عرضه دارین جلوی دلال های بی وجدان وخاءن رو بگیرید
تمام عوامل تره بار بهترین میوه رو با ارزون ترین نرخ میبرن خونشون
مردم را سر کار گذاشتی؟؟؟
تابناک حسابی میترسی از انتشار نظرات
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی