بازدید 4949

وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

کد خبر: ۸۶۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 09 January 2019

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی بارش باران و برف در تعدادی از استانها طی امروز وفردا، از خروج سامانه بارشی در روز پنجشبنه ۲۰ دی خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه افزود: امروز(۱۹ دی) سامانه بارشی در نوار غربی کشور، دامنه‌های البرز غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق استان‌های اصفهان ، خراسان جنوبی و خراسان رضوی فعال خواهد بود که موجب ابرناکی و بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی سبب بارش برف می‌شود.

وی با اشاره به این که فردا (۲۰ دی) بارش در نیمه غربی همچنین مرکز کشور خاتمه می‌یابد، گفت: فردا برای استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش‌هایی از خراسان رضوی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که سامانه بارشی بعد از ظهر فردا (۲۰ دی) از کشور خارج می‌شود، اظهارکرد: در آخرین روز هفته جاری (۲۱ دی) برای غالب مناطق کشور آسمای صاف پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ دی) در دامنه های جنوبی البرز در استانهای البرز، تهران، سمنان و در برخی مناطق نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (۲۰ دی) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای پایتخت طی این روز ۹ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس فردا (۲۱ دی) آسمان پایتخت صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای این روز تهران در گرمترین و سرد ترین زمان به ۸ و۳- درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر