بازدید 5616
وزارت امور داخلی غزه خبر داد؛

بازداشت 45 مزدور رژیم صهیونیستی در غزه

کد خبر: ۸۶۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 08 January 2019

وزارت امور داخلی غزه می‌گوید بعد از گذشت ماه‌ها از عملیات شرق «خانیونس»، موفق به بازداشت ده‌ها مزدور وابسته به رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وزارت امور داخلی غزه شامگاه سه‌شنبه (۱۸ دی) از بازداشت شمار زیادی عناصر وابسته و مزدور رژیم صهیونیستی خبر داد.

این وزارتخانه از طریق شبکه ماهواره‌ «الأقصی» ساعت ۷ و نیم به وقت محلی، اسامی و فیلم اعتراف‌های ۴۵ نفر از عناصر مزدور رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

در بیانیه وزارت امور داخلی غزه آمده، این عناصر مزدور که برای تل‌آویو جاسوسی می‌کردند، بعد از عملیات شرق خانیونس شناسایی و دستگیر شدند.

آقای «ایاد البزم»، سخنگوی این وزارت خانه بعد از پخش اعتراف‌های مزدوران مذکور گفت که «می‌خواهیم به اشغالگران صهیونیست و مزدورانشان این پیام را بفرستیم که مزدوران آن‌ها در غزه، در چنگ دستگاه‌های امنیتی ما هستند».

به گزارش شبکه الأقصی، البَزم گفت که رژیم اشغالگر قدس تلاش می‌کند با استخدام مزدوران به ارتکاب جنایت‌های خود در حق فرزندان فلسطین در غزه ادامه دهد.

او درباره پیوستن برخی به شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت که هرکس داوطلبانه خود را تسلیم کند، با او به گونه‌ای ویژه تعامل خواهد شد و در دادگاه از مجازات او کاسته خواهد شد.

کماندوهای رژیم صهیونیستی ابتدای آذر ماه با استفاده از لباس مبدل به دنبال اجرای عملیات ترور گسترده علیه مقاومت فلسطین در نوار غزه بودند که حماس این عملیات را کشف و خنثی کرد.

جنبش حماس عملیات خود را «لبه شمشیر» گذاشت و طی درگیری نیروهای این جنبش یک فرمانده مقاومت به نام «نور برکه» شهید شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس