بازدید 42817

مبلغ قرارداد رضازاده و حجازی با ماهواره‌ها

به رغم صدور بيانيه اخير سازمان تربيت بدني و منع حضور قهرمانان ملي در شبکه هاي ماهواره اي ، حجازي و رضا زاده قصد دارند در سري جديد تبليغات دو بنگاه خريد و فروش املاک شرکت کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۰ 07 April 2008
حضور "حسين رضازاده" قهرمان وزنه برداري جهان و المپيک در يک تيزر تبليغاتي که در کشور امارات تهيه شده بود، واکنش سازمان تربيت بدني را در بر داشت.

به گزارش برنا نيوز، در اولين روزهاي سال 87 ، سازمان تربيت بدني در بيانيه اي حضور قهرمانان ملي را در تبليغات شبکه هاي ماهواره ممنوع کرد؛ اما ظاهراً رضا زاده همچنان قصد تبليغ کردن دارد.

به جز حسين رضازاده ، ناصر حجازي دروازه بان سابق تيم ملي نيز در تبليغات يک مشاور املاک شرکت کرده بود و تيزرهاي تبليغاتي هر دو نفر مذکور همچنان از طريق چند شبکه ماهواره اي روي آنتن مي رود.

در همين حال خبر‌دار شديم که به رغم صدور بيانيه اخير سازمان تربيت بدني و منع حضور قهرمانان ملي در شبکه هاي ماهواره اي ، حجازي و رضا زاده قصد دارند در سري جديد تبليغات دو بنگاه خريد و فروش املاک شرکت کنند.

طبق اخبار رسيده، حجازي در سري جديد تبليغات خود با ظاهري جديد مقابل دوربين قرار مي گيرد و رضا زاده نيز به اين شرط حاضر به ادامه تبليغات براي شرکت طرف قرارداد با خود شده که در شکل و طراحي تيزر مورد نظر تغييراتي ايجاد شود.

گفتني است که رضا زاده براي انجام تبليغات 200 ميليون تومان و حجازي 40 ميلون تومان دريافت کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
یعنی که چی ممنوع شد؟ مگر به این بندۀ خدا چقدر پول می دهند که بعد از بازنشستگی اش بتواند امرار معاش کند؟ اگر الان برای آینده اش ذخیره ای نداشته باشد، فردا می شود مثل مرحوم نامجو که باید چشم به لطف سازمانها داشته باشد! دوست دارید همه کاسۀ چه کنم و گدایی دستشان باشد؟؟؟
با مشاهده تیتر این خبر ناخود آگاه به یاد جهان پهلوان تختی افتادم که با وجود پیشنهاد های فراوان حتی یک بار هم تبلیغ برای هیچ شرکتی را نپذیرفت
آخرین باری که به تختی پیشنهاد تبلیغات شد ؛ از طرف یه شرکت سازنده تیغ بود که با پاسخ کوبنده جهان پهلوان تختی مواجه شد ...
واقعا جاي تاسف داشت ديدن صحنه اي كه قهرمان ملي اين مملكت جهت خريد ملك وسرمايه گذاري در جايي مانند دبي از اعتبار ملي خود كه متعلق به همه مردم ميباشد هزينه ميكرد.
تا زمانيكه به اوضاع قهرمانان ملي كشور پرداخته نشده نبايد انتظاري از آنها داشت حداقل تا زمانيكه فعاليت هاي آنها غير قانوني نباشد . ما با قهرمانان ملي همچون عباس حاجي كناري ، حسين توكلي و ... چه كرده ايم . بنظر من بهتر است حد اقل اجازه دهيم از اين طريق درآمدي داشته باشند
مهم تر از هر بخششنامه ای , اين ورزشکاران ملی هستند که بايد شان خود را در نظر بگيرند . تنها سئوال باقی مانده , پاسخ کليشه ای تمام ورزشکاران به الگو بودن تختی برای آنها است . ولی آيا واقعا تختی اگر زنده بود به چنين کاری دست می يازيد ؟ ضمنا , این موضوع تامين آتيه که ورزشکاران به عنوان توجيه مطرح می کنند , سقف آن کجاست ؟
بايد اين واقعيت را پذيرفت كه آقاي رضازاده در خارج از كشور بسيار بيشتر از داخل كشور توانايي كسب درآمد دارد. اگر به سرنوشت ساير قهرمانان ملي مانند عابدزاده نگاه كنيم كار اين قهرمان ملي دور از ذهن نيست. ما اگر خواهان حفظ قهرمانان ملي خود هستيم بايد هزينه آن را هم بپردازيم تا آنها براي كسب درآمد ناچار به انجام چنين كارهايي نباشند. به جاي اينكه احساسي برخورد كنيم بهتر است كمي هم منطقي باشيم
بابا چقدر جاروجنجال می کنید؟! اصولا اخلاق جوان مردانه چه ربطی به اینکه یک قهرمان ملی برای تبلیغات قرارداد ببنده داره ؟! مگر آقای رضازاده چندسال می تونه روی سکو باشه ؟اگر تو یکی از همین مبارزات آسیب ببینه چقدر خسارت می گیره ؟ چرا اینقدر شانتاژ می کنید؟! سابقه نشون داده اینگونه قهرمان ها در کنج عزلت و فقر و فلاکت از دنیا رفته اندو تنها در آستانه یا پس از مرگشون تازه اگر شانس آورده باشند یادبودی برایشون گرفته شده ، مگه مرحوم نامجو رو یادمون رفته ؟! یک جام بنامش کردند و خلاص ! آیا خبردارید خانوادش در چه وضعیتی زندگی می کنند (البته دور از جان آقای رضا زاده که سالها برای کشور افتخار آفریدند و خدا ایشان را برای کشور و خانواده اشان حفظ کنه).
در کدام قانونی نوشته شده که قهرمانان ملی نباید در تبلیغات شرکت کنند. ما همیشه باید بر خلاف موج حرکت بکنیم. در تمام جهان از قهرمانان بنام و ملی کشورشان حتی برای تبلیغات استفاده های بزرگی بعمل مِی آورند . یعنی بنظر شما این قهرمانان تا کی میتوانند در جراید و تلویزیون روی آنتن باشند. سال گذشته قهرمان وزنه برداری سابقمان آقای نصیری را در دبی دیدم . واقعا بحال ایشان تاسف خوردم که هیچ حمایتی از ایشان توسط مسئولین نمیگردد. آیا شما انتظار دارید که آقای رضا زاده و امثالهم نیز به چنین وضعی گرفتار شوند!؟ بنظر بنده اگر با این کار مخالف هستید ، چاره کار این نیست. این مشکل باید بنیادین حل گردد و نباید فقط به ظاهر بسنده نمود.
در تمام دنيا تبليغات امري معمول و درآمد زا براي ورزشكاران به شمار مي آيد اما در ايران چون به هر قهرماني وجه اسطوره اي و قداست بخشيده مي شود، انتظارات نابجا نيز زياد مي شود. به هر حال بايد پذيرفت كه كل جوايز اختصاصي به رضازاده كمتر از 200 ميليون تومان است در حاليكه وجه اجتماعي بخشيده شده به او توسط رسانه ها گوش افلاكيان را كر نموده است.
اگر رفتار اخیر فدراسیون فوتبال با عابدزاده را در نظر بگیریم به رضازاده و تمام قهرمانان ملی حق می دهیم.
مگركارمندان وقشرهاي ديگرمملكت زحمت نمي كشندهركس دراين جامعه يك مسئوليتي دارد ويك حقوقي مي گيرد.يك كارمنددرتمام طول خدمتش وبازنشستگي اش كل حقوق دريافتي وپاداشش چند ميليون مي شودكه باتمام انهافقط گذران زندگي مي كند.
هیچ ورزشکار غیر فوتبالی پس از دوران طلایی خود در ورزش مورد توجه فدراسیون مربوطه باشد. حتی بوکسور های تیم ملی و بسیاری از قهرمان های ورزش هم اکنون مورد بی توجهی هستند. چرا در مورد قراردادفوتبالیست ها و یا جریمه های باشگاه ها که پس از التماس از فدراسیون و از جیب بیت المال در جیب افراد و مربی خارجی باشگاه ها پر می شود گله مند نیستید. اعتبار بین اامللی رضا زاده بخاطر زحمات فراوان او بوده و تبلیغ صحیح از روی اعتبار هیچ جای بحثی ندارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی