بازدید 5858

دلیل عجیب برانکو برای حذف منشا از پرسپولیس

شاید روش بازی پرسپولیس جوابگوی منشا نبود. نتایج نشان می‌دهد فلسفه و دیدگاه و روش بازی پرسپولیس درست بوده است و ما قطعاً فلسفه‌مان را عوض نخواهیم کرد، نه به خاطر یک بازیکن و نه به خاطر یک شکست
کد خبر: ۸۶۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 07 January 2019

برانکو ایونکوویچ در پاسخ به این سؤال که چه شد که به این نتیجه رسید که منشا از تیم پرسپولیس جدا شود، عنوان کرد: این تصمیم من بود و طبیعی است که من مربی و تصمیم‌گیرنده هستم. ما هیچ شکی نداریم که منشا به تیم خیلی خدمت کرد و من همین جا از او خیلی تشکر می‌کنم. نه فقط من، بلکه باشگاه به خاطر خدماتی که به تیم ارائه کرد از او تشکر می‌کند، اما پرسپولیس باشگاهی است که همیشه دنبال بازیکنان باکیفیت و بهتر است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس در ادامه دلیل عجیبی را برای کنارگذاشتن مهاجم نیجریه ای به زبان آورد و گفت: شاید روش بازی پرسپولیس جوابگوی منشا نبود. نتایج نشان می‌دهد فلسفه و دیدگاه و روش بازی پرسپولیس درست بوده است و ما قطعاً فلسفه‌مان را عوض نخواهیم کرد، نه به خاطر یک بازیکن و نه به خاطر یک شکست، بلکه بیشتر و محکم‌تر روی روش خودمان کار خواهیم کرد. طبیعی است که از منشا انتظارات بیشتری داشتیم. ایشان در 25-26 بازی که داشت تنها دو گل زد؛ یکی به فولاد و دیگری به الدحیل. باز هم تکرار می‌کنم ما از او خیلی تشکر می‌کنیم، ولی باشگاه به‌هر حال مسیر خودش را دارد و منشا هم مسیر خودش را. به‌هرحال مخالف و موافق همیشه خواهد بود.

در ادامه خبرنگاری از برانکو درباره محرومیت یک جلسه‌ای‌اش در شروع نیم‌‌فصل دوم پرسید که مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیح داد که اگر بازی عقب‌افتاده پرسپولیس در جام حذفی مقابل سپیدرود پیش از شروع نیم‌فصل دوم برگزار شود، محرومیت برانکو در این دیدار لحاظ خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر