بازدید 3432
۲
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

افزایش ۱۰۴۷ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه هفدهم دی ماه ۹۷، با افزایش ۱۰۴۷ واحدی معادل ۰.۶۵ درصد به رقم ۱۶۲ هزار و ۳۲۳ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز، شاهد رشد ۱۶۸ واحدی معادل ۰.۱۰ درصد نماگر کل بورس بودیم.  
کد خبر: ۸۶۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 07 January 2019

افزایش ۱۰۴۷ واحدی شاخص کل بورسشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه هفدهم دی ماه ۹۷، با افزایش ۱۰۴۷ واحدی معادل ۰.۶۵ درصد به رقم ۱۶۲ هزار و ۳۲۳ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز، شاهد رشد ۱۶۸ واحدی معادل ۰.۱۰ درصد نماگر کل بورس بودیم.  

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در سومین روز کاری هفته جاری، در ادامه روند افزایشی روز‌های اخیر، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۳۰۴ واحدی معادل ۰.۶۵ درصد به رقم ۴۷ هزار و ۱۸۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۸۱ واحدی معادل ۰.۶۵ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۱۰۶ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۲۸ واحدی معادل ۰.۶۵ درصد به رقم ۱۹ هزار و ۷۹۲ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۱۱۹۷ واحد افزایش معادل ۰.۶۸ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۷ هزار و ۱۶۸ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۸۵۰ واحد افزایش معادل ۰.۷۲ درصد به رقم ۱۱۹ هزار و ۷۵۷ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۷۰۶ واحد افزایش معادل ۰.۵۳ درصد همراه بود و عدد ۳۲۲ هزار و ۵۳۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۰۵ داشت و در سطح ۱۶۲ هزار و ۴۵۶ واحد قرار گرفت.

بورس

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۹۱ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۱۸۶ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۱۶۱ واحد، نماد شپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان با ۱۵۵ واحد، نماد شتران متعلق به پالایش نفت تهران با ۱۳۲ واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۷۷ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۷۱ واحد، نماد شبریز متعلق به پالایش نفت تبریز با ۶۷ واحد، نماد وبملت متعلق به بانک ملت با ۶۴ واحد، نماد شخارک متعلق به پتروشیمی خارک با ۶۰ واحد و نماد خودرو متعلق به ایران خودرو با ۴۱ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۲۰۷ واحد، نماد جم متعلق به پتروشیمی جم با ۱۱۱ واحد، نماد وبصادر متعلق به بانک صادرات ایران با ۵۹ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۵۸ واحد، نماد وپاسار متعلق به بانک پاسارگاد با ۴۹ واحد و نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۳۶ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

معامله‌گران بورس امروز ۲ میلیارد و ۴۹ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۱۶۱ هزار و ۵۰۴ نوبت معامله و به ارزش ۵۹۳ میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان داد و ستد کردند. حقیقی ها امروز نیز خرید بیشتری در بازار داشتند. خالص تغییر مالکیت بورس تهران در حالی به رقم ۵۰ میلیارد تومان رسید که حاصل جابه جایی سهام از سمت بازیگران بزرگ به سمت کوچکترها بود.  به نقل از سنا، حقیقی های بورسی، امروز بیشترین خرید را در فراورده های نفتی داشتند و بعد از آن رویکرد مثبتی به نمادهای رایانه ای و خودرویی نجات دادند. در مقابل حقوقی ها امروز حمایت خود را به سمت نمادهای کانه های فلزی بردند و در وهله های بعدی در صنعت اطلاعات و ارتباطات شروع به جمع آوری صفوف کردند.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سه ساله شاخص در حال صعوده ولی ما در سهام گروه سایپا در ضرر شدید
ای بابا این سهام پتروشیمی را دریابید..بیچاره ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار